Sport2000
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 29
omdat er gezegd is dat het goede nieuws verspreid moet worden, lezenfryslan zei:Maar wat ik mij afvraag. waarom wil je dit overbrengen op andere mensen?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
omdat er gezegd is dat het goede nieuws verspreid moet worden, lezenfryslan zei:Maar wat ik mij afvraag. waarom wil je dit overbrengen op andere mensen?

Sport2000 zei:wat westerse mensen
after the last tree has been cut down
after the last fish has been caught
after the last river has been poisoned
only then we will find, that money cannot be eaten
alleen dan zonder spelfouten![]()
schumanneke zei:wat een "wijze woorden" van jou, die totaal nergens op slaan
dat is simpelweg de waarheid,, jij gelooft niet dus jij krijgt de toorn van god over je heen :
ik citeer uit de bijbel
"Wie in de Zoon gelooft, heeft eeuwig leven; doch wie aan de Zoon ongehoorzaam is, zal het leven niet zien, maar de toorn Gods blijft op hem" (Johannes 3:36).
Sport2000 zei:omdat er gezegd is dat het goede nieuws verspreid moet worden, lezen![]()
![]()

ben je een christen ?Sport2000 zei:omdat er gezegd is dat het goede nieuws verspreid moet worden, lezen![]()
![]()
fryslan zei:Maar wat ik mij afvraag. waarom wil je dit overbrengen op andere mensen?
gelijk even een vraag he;schumanneke zei:thanx voor het verbetering,
ik zag het eens op een plaatje ergens,, en ik dacht toch serieus iets met westerse mensen,, hoe dan ook het zijn vooral westerse mensen die verzot zijn op money money money
EricR zei:Vooral die Mozes, in koele bloede iemand vermoorden als niemand kijkt.

schumanneke zei:maar niet heeeeeeeeel de wereld zal bekeren, voor die uitzonderingen, die overigens bij God al bekend zijn. wil ik graag uitleggen hoe de wereld in elkaar zit.
alleen heb ik nog een persoonlijke leven, en heb ik beloofd om iets anders te doen,, maar ik kom nog zeker te weten op dit topic terug !!
vergeet god niet, of draait het bij jou alleen om jezus, die is tenslotte ook maar geborenjeremia zei:is dat nog niet duidelijk, wil jij geen eeuwig leven in een paradijs zonder haat, dood, verdriet, oorlog en ga zo maar door...waar iedereen gewoon met elkaar in vrede en liefde kunnen leven...zonder zorgen wat je nu wel hebt...
gewoon het gevoel dat je vrij bent vol met liefde voor en van Jezus...
jeremia zei:is dat nog niet duidelijk, wil jij geen eeuwig leven in een paradijs zonder haat, dood, verdriet, oorlog en ga zo maar door...waar iedereen gewoon met elkaar in vrede en liefde kunnen leven...zonder zorgen wat je nu wel hebt...
gewoon het gevoel dat je vrij bent vol met liefde voor en van Jezus...
Sport2000 zei:gelijk even een vraag he;
2 Samuël 8:4 blz. 262…en David nam van hem gevangen zeventienhonderd ruiters en twintigduizend man voetvolk…
Vergelijk eens met 1 Kronieken 18: 4 blz. 351...David veroverde op hem duizend wagens, zevenduizend ruiters en twintigduizend man voetvolk…
hoe verklaar je dit dan?
fryslan zei:nee, lijkt me niet veel aan. je moet wat uitdaging in je leven hebben