Fitness Seller

Christenen zijn juist gevaarlijk

Status
Niet open voor verdere reacties.
EricR zei:
Schumanekke, misschien beter dat je het geloof in stilte belijdt en niet iedereen probeert te bekeren. Wat je ook schrijft, ik zal me er echt nooit in kunnen vinden. Dat heeft niks met het nog niet gevonden pad te maken, maar met mijn kijk op de wereld en het ontstaan daarvan.

zoals je weet EricR, heeft een ieder recht op zijn of haar mening!

met het belijden van de Here Jezus ben je niemand aan het discrimineren........dus hoef je hier op een forum iemand ook niet de mond te snoeren!

laat een ieder in zijn/haar waarde, respect hebben voor een ander getuigt ook van intelligentie!:D

Testo zei:
Helemaal met je eens!!

Alleen wel op zoek naar geld en niet naar een of ander zelfbedacht wezen wat toch niet bestaat.;)

thanks "testo" voor die opmerkingen

maar denk hier eens over na :

Verzamelt u geen schatten op aarde, waar mot en roest ze ontoonbaar maakt en waar dieven inbreken en stelen; maar verzamelt u schatten in de hemel, waar noch mot noch roest ze ontoonbaar maakt en waar geen dieven inbreken of stelen. Want, waar uw schat is, daar zal ook uw hart zijn. ...

of deze

Niemand kan twee heren dienen, want hij zal óf de ene haten en de andere liefhebben, óf zich aan de ene hechten en de andere minachten; gij kunt niet God dienen én Mammon" (Matt. 6:19-21,24). (mammon: winst, geld).

bovendien wie kan er geld meenemen na zijn dood ?

wat heb je aan geld na je dood?

kijk bijv. naar de farao's, hun rijkdommen werden weggehaald of staan nu nog steeds ergens te rotten

bovendien geld kun je niet eten

een indianen uitspraak dat ongeveer zo gaat :

op de dag dat de westerse mensen de laatste boom, laatste vrucht kappen zal men erachter komen dat geld niet te eten is.

geld is ook niet eten. en geld heb je niks in tijden van nood. en dan bedoel ik in tijden van nood van wanneer bijv. er een ramp gebeurd waardoor er geen winkels meer zijn waar je het kan uitgeven

deel je rijkdom. haha

EricR zei:
Schumanekke, misschien beter dat je het geloof in stilte belijdt en niet iedereen probeert te bekeren. Wat je ook schrijft, ik zal me er echt nooit in kunnen vinden. Dat heeft niks met het nog niet gevonden pad te maken, maar met mijn kijk op de wereld en het ontstaan daarvan.

niks in stilte als je gelooft in Jezus wil je het van de daken schreeuwen waarom zou je het in stilte en voor jezelf houden, want Jezus zei:"Ga heen, en verkondig het Evangelie en vertel deze boodschap aan een wereld die verloren gaat. Jezus heeft dat gedaan en wij moeten het ook doen, niet omdat het moet maar omdat je ook om je "naasten" geeft en ook wilt dat hun Jezus leren kennen. en het echte leven pas begint na de dood. Jezus heeft de wereld lief! wij als mensen twijfelen daar vaak aan, maar de liefde van God staat!

Sport2000 zei:
juist ja. . . maar iig is god 1 of 3? is jezus god of de zoon van god? :o

Er is een GOD die hemel & aarde geschapen heeft; diezelfde GOD heeft zijn zoon als mensenzoon op aarde gebracht om de mensen ervan te overtuigen dat het leven een stuk beter kan ( volgens die 10 geboden)

Jezus is op aarde gekomen voor jou en mij, en met zij sterven heeft hij de zonde op zich genomen voor degene die waarlijk geloven dat Jezus zijn/haar redder is geweest.........

en als je niet gelooft, dan stem je zeker ook niet? de meeste partijen hebben wel een of andere christelijke achtergrond cq geloofsbetuiging;)

van mij hoeft niemand er iets van aan te trekken wat ik hier opschrijf, maar ben je in twijfel........neem dan elke goede raad ter harte!

jeremia zei:
niet omdat het moet maar omdat je ook om je "naasten" geeft

als je om je naasten geeft moet je ze zelf de keuze laten maken om wel of niet voor het geloof te kiezen, en ze niet bang maken door middel van dat ze gestraft worden wanneer ze niet christen worden.

Hopeloos.

klusmier zei:
Er is een GOD die hemel & aarde geschapen heeft; diezelfde GOD heeft zijn zoon als mensenzoon op aarde gebracht om de mensen ervan te overtuigen dat het leven een stuk beter kan ( volgens die 10 geboden)

Jezus is op aarde gekomen voor jou en mij, en met zij sterven heeft hij de zonde op zich genomen voor degene die waarlijk geloven dat Jezus zijn/haar redder is geweest.........

en als je niet gelooft, dan stem je zeker ook niet? de meeste partijen hebben wel een of andere christelijke achtergrond cq geloofsbetuiging;)

van mij hoeft niemand er iets van aan te trekken wat ik hier opschrijf, maar ben je in twijfel........neem dan elke goede raad ter harte!
kwam jezus niet voor de verloren/afgedwaalde schapen van israël?

schumanneke zei:
een indianen uitspraak dat ongeveer zo gaat :

op de dag dat de westerse mensen de laatste boom, laatste vrucht kappen zal men erachter komen dat geld niet te eten is.
wat westerse mensen???

after the last tree has been cut down
after the last fish has been caught
after the last river has been poisoned
only then we will find, that money cannot be eaten

alleen dan zonder spelfouten:D

Sport2000 zei:
idd, gaat heen als je niet meer te melden hebt dan "hopeloos", je des-interesse voegt niks toe :hello:

Heeft weinig met des-interesse te maken. Maar die verbale diarree uit het boekje (de bijbel) voegt pas echt niks toe.

EricR zei:
Heeft weinig met des-interesse te maken. Maar die verbale diarree uit het boekje (de bijbel) voegt pas echt niks toe.

sommige mensen nemen de bijbel veel te letterlijk en te serieus :rolleyes:

Laatst bewerkt:
klusmier zei:
jazeker, .........en daarvan stam jij ook af; ARM SCHAAPJE !!:D :D :D
elke profeet werd naar een volk gestuurd, dat weet jij ook, het volk egypte noemen ze toch ook geen israëlieten? of werden egyptenaren ook Israëlieten genoemd? want dan moeten we consequent blijven toch?

EricR zei:
zeg je in post nummer 71, blijkbaar is het dus wel een hot-item :p

btw; ga je tijd nuttig besteden want morgen gaan we dood;
[Link niet meer beschikbaar]
:D

schumanneke zei:
thanks "testo" voor die opmerkingen

maar denk hier eens over na :

Verzamelt u geen schatten op aarde, waar mot en roest ze ontoonbaar maakt en waar dieven inbreken en stelen; maar verzamelt u schatten in de hemel, waar noch mot noch roest ze ontoonbaar maakt en waar geen dieven inbreken of stelen. Want, waar uw schat is, daar zal ook uw hart zijn. ...

Erg leuk geprobeerd,kerel.

Maar ik ga er vanuit dat ik na mn dood alleen nog maar zwart om me heen zie dus ik maak mn geld graag voor die tijd op.:D

Ik vind het prima dat jij gelooft hoor,begrijp me niet verkeerd maar ik doe niet mee aan die onzin en hou me nu nog in omdat ik niemand voor zn kop wil stoten want ik heb wél respect voor mn medemens.

Enne....de heer is toch vergevingsgezind lees ik altijd?

Neemt ie het me vast niet kwalijk dat ik heb genoten van het leven want je kan alles van me zeggen.....maar ik deel mn rijkdom(niet dat het veel is)graag met de mensen die me lief zijn.

@ Schummaneke: duidelijk dat je wilt delen. Ik zal geen verhalen gaan ophangen over het wel of niet delen van rijkdom. Maar hoe is jouw obsessie zo ver gekomen dat je in elke post allemaal van die verhalen erbij lult? :eek!:

Ik ken alleen ezekiel 25:17 van Samuel L. Jackson :D

fryslan zei:
als je om je naasten geeft moet je ze zelf de keuze laten maken om wel of niet voor het geloof te kiezen, en ze niet bang maken door middel van dat ze gestraft worden wanneer ze niet christen worden.

het altijd je eigen keuze om voor Jezus te gaan, maar daarom mag iedereen wel de boodschap van de Here Jezus horen en het is aan hun of ze er wat mee doen, kijk als je het niet probeert weet je het niet en dat er mensen gestraft worden als ze Jezus niet aannemen als hun Verlosser komt niet van Jezus maar van satan. De Here wil je gewoon behoeden dat je later gestraft word..

Schijnbaar maakt het je dus wel uit en ik vind dat je respectloos omgaat met mensen die niet geloven.

oh, mij zou het niet uitmaken,, ik geloof in Jezus, maar Jezus maakt het o.a uit.
bovendien opzicht moet het je wel uitmaken. want je weet in wat voor leugen de ander leeft

dit klopt imo niet. al sinds jaar en dag heersen er oorlogen. Juist in de tijd van Jezus was het 1 en al oorlog met die romeinen die de aarde probeerden te veroveren. En juist toen waren er anti christengroepen. Ik denk zelfs dat er in deze tijd de meeste tolerantie heerst! Overstromingen en natuurrampen waren er vroeger absoluut zeker ook, alleen nu hoor je ervan. ten eerste omdat je in deze tijd leeft, en ten tweede door de media die er veel meer aandacht aan besteden.

je hebt vast niet echt geschiedenis gehad.
maar dan nog. met antichristen bedoel ik simpel weg, de mensen die nu tegen christus zwaar zijn... anti christ zegt het al,, een anti christ,, en die staan nu overal op.
bovendien heb je ongelijk qua natuurrampen etc. zoek maar eens op via een zoekmachine bijv.

Dus jij kunt nu mensen die niet christelijk zijn verschrikkelijk naar beneden halen en toch die toorn van god ontwijken, terwijl mensen die niet in god geloven maar wel goede dingen doen deze toorn wel krijgen.

daarnaast zijn er verschillende soorten mensen die niet geloven:

- zij die er nooit mee opgevoed zijn
- zij die wel geloofd hebben maar door een bepaalde gebeurtenis niet meer geloven, en soms zelfs tegen een geloof keren
- zij die een ander geloof aanhangen.

Deze mensen moeten dus allen even de toorn over zich heenkrijgen terwijl je helemaal niet weet hoeveel goeds ze wel niet voor de wereld gedaan kunnen hebben.

,
wij kunnen niet tot god komen dmv hoe goed wij leven.
maar simpelweg op de grond van het bloed van Jezus.
en door geen 1 andere weg

we zijn gered door genade, niet door onze goede daden, bovendien zoals klusmier net al citeerde, wie zonder zonde is werpe de eerste steen

zie hier je bent een bodybuilder,,: een pro bodybuilder shawn ray zegt dit :

I am a Christian, my Faith is in Christ Jesus. I believe we are saved by Grace and not by being "Good People."
It did not play a role in me not pursuing more Professional BBing, I felt it was time to live life, which sometimes we forget to do as Pro Athletes in pursuit of a title.
Once I raised my head out of the gym after 20 years, I realized there is more to "My Life" than lifting weights and how blessed I was to take the time to develop my relationship with Jesus as my Lord and Savior.
That being said, the Vacuum Pose is like any of the other poses, is one I practice for many years before actually learning how to do it properly in 94'.
Peace,
Shawn

op: http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=345762&page=3
scroll een aantal berichten naar beneden !

bepaal jij even......

Alles wat je hier uitkraamt getuigd van een erg bekrompen houding richting andere (vooral atheisische) geloven. Volgens mij ben jij enorm bang voor god en het "eindoordeel" en probeer je op deze manier het "eindoordeel" te ontlopen of zo

Normaal heb ik helemaal niets tegen christenen en het christelijk geloof, zolang ze maar niet met dit soort uitspraken komen dat mensen die niet geloven de toorn van god over zich heen zullen krijgen.

Belachelijk en getuige van erg weinig respect voor de medemens, terwijl dat toch jezus zijn bedoeling zou zijn geweest.

wat een "wijze woorden" van jou, die totaal nergens op slaan
dat is simpelweg de waarheid,, jij gelooft niet dus jij krijgt de toorn van god over je heen :

ik citeer uit de bijbel
"Wie in de Zoon gelooft, heeft eeuwig leven; doch wie aan de Zoon ongehoorzaam is, zal het leven niet zien, maar de toorn Gods blijft op hem" (Johannes 3:36).

Jezus heeft geleden voor een ieder die behouden wil worden.
jij gelooft niet, (je zondigt vast ook niet ?) dus dan is het toch logisch dat de toorn op een ieder niet gelooft.
dat wat voor jou is gebeurd wou je niet aannemen

en ik verkondig simpelweg de waarheid

bovendien ben ik totaal niet bang voor God, en voor het eindoordeel.
zie je ik hou zielsveel van God en dank hem voor zijn grote genade

en hier zie eens,, het oordeel komt niet over mij, ik heb geloofd wat Jezus voor mij deed, ik ervaar het:

Jezus zei: "Voorwaar, voorwaar, Ik zeg u, wie mijn woord hoort en Hem gelooft, die Mij gezonden heeft, heeft eeuwig leven en komt niet in het oordeel, want hij is overgegaan uit de dood in het leven" (Johannes 5:24).

wie in christus is, word niet veroordeeld !!!!

hier voor jou

Jezus zei: "Voorwaar, voorwaar, Ik zeg u, wie mijn woord hoort en Hem gelooft, die Mij gezonden heeft, heeft eeuwig leven en komt niet in het oordeel, want hij is overgegaan uit de dood in het leven" (Johannes 5:24).

jeremia zei:
niks in stilte als je gelooft in Jezus wil je het van de daken schreeuwen waarom zou je het in stilte en voor jezelf houden, want Jezus zei:"Ga heen, en verkondig het Evangelie en vertel deze boodschap aan een wereld die verloren gaat. Jezus heeft dat gedaan en wij moeten het ook doen, niet omdat het moet maar omdat je ook om je "naasten" geeft en ook wilt dat hun Jezus leren kennen. en het echte leven pas begint na de dood. Jezus heeft de wereld lief! wij als mensen twijfelen daar vaak aan, maar de liefde van God staat!

Kan allemaal wel zo zijn. Maar ik stoor me eraan en ik weet zeker nog meer mensen zijn die zich eraan storen. Het werkt volgens mij juist ava rechts.
Als mensen zo graag bekeert willen worden dan komen ze wel naar de kerk of gaan ze praten met gelovigen.

Vorige week nog met een familie feest. Een tante waarvan ik weet dat zij heel gelovig is begint weer de hele avond over god te praten. Tegen alles en iedereen. Is het ondewerp van gesprek auto's dan trekt zij het weer naar god toe en het gaat maar door tot iedereens ergenis toe. Kun je ook meteen zien waarmee zo iemand de hele dag mee bezig is. Ze weet verder ook nergens wat vanaf. Ik vindt het maar triest.

jeremia zei:
het altijd je eigen keuze om voor Jezus te gaan, maar daarom mag iedereen wel de boodschap van de Here Jezus horen en het is aan hun of ze er wat mee doen, kijk als je het niet probeert weet je het niet en dat er mensen gestraft worden als ze Jezus niet aannemen als hun Verlosser komt niet van Jezus maar van satan. De Here wil je gewoon behoeden dat je later gestraft word..

Maar wat ik mij afvraag. waarom wil je dit overbrengen op andere mensen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven