Schijnbaar maakt het je dus wel uit en ik vind dat je respectloos omgaat met mensen die niet geloven.
oh, mij zou het niet uitmaken,, ik geloof in Jezus, maar Jezus maakt het o.a uit.
bovendien opzicht moet het je wel uitmaken. want je weet in wat voor leugen de ander leeft
dit klopt imo niet. al sinds jaar en dag heersen er oorlogen. Juist in de tijd van Jezus was het 1 en al oorlog met die romeinen die de aarde probeerden te veroveren. En juist toen waren er anti christengroepen. Ik denk zelfs dat er in deze tijd de meeste tolerantie heerst! Overstromingen en natuurrampen waren er vroeger absoluut zeker ook, alleen nu hoor je ervan. ten eerste omdat je in deze tijd leeft, en ten tweede door de media die er veel meer aandacht aan besteden.
je hebt vast niet echt geschiedenis gehad.
maar dan nog. met antichristen bedoel ik simpel weg, de mensen die nu tegen christus zwaar zijn... anti christ zegt het al,, een anti christ,, en die staan nu overal op.
bovendien heb je ongelijk qua natuurrampen etc. zoek maar eens op via een zoekmachine bijv.
Dus jij kunt nu mensen die niet christelijk zijn verschrikkelijk naar beneden halen en toch die toorn van god ontwijken, terwijl mensen die niet in god geloven maar wel goede dingen doen deze toorn wel krijgen.
daarnaast zijn er verschillende soorten mensen die niet geloven:
- zij die er nooit mee opgevoed zijn
- zij die wel geloofd hebben maar door een bepaalde gebeurtenis niet meer geloven, en soms zelfs tegen een geloof keren
- zij die een ander geloof aanhangen.
Deze mensen moeten dus allen even de toorn over zich heenkrijgen terwijl je helemaal niet weet hoeveel goeds ze wel niet voor de wereld gedaan kunnen hebben.
,
wij kunnen niet tot god komen dmv hoe goed wij leven.
maar simpelweg op de grond van het bloed van Jezus.
en door geen 1 andere weg
we zijn gered door genade, niet door onze goede daden, bovendien zoals klusmier net al citeerde, wie zonder zonde is werpe de eerste steen
zie hier je bent een bodybuilder,,: een pro bodybuilder shawn ray zegt dit :
I am a Christian, my Faith is in Christ Jesus. I believe we are saved by Grace and not by being "Good People."
It did not play a role in me not pursuing more Professional BBing, I felt it was time to live life, which sometimes we forget to do as Pro Athletes in pursuit of a title.
Once I raised my head out of the gym after 20 years, I realized there is more to "My Life" than lifting weights and how blessed I was to take the time to develop my relationship with Jesus as my Lord and Savior.
That being said, the Vacuum Pose is like any of the other poses, is one I practice for many years before actually learning how to do it properly in 94'.
Peace,
Shawn
op: http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=345762&page=3
scroll een aantal berichten naar beneden !
bepaal jij even......
Alles wat je hier uitkraamt getuigd van een erg bekrompen houding richting andere (vooral atheisische) geloven. Volgens mij ben jij enorm bang voor god en het "eindoordeel" en probeer je op deze manier het "eindoordeel" te ontlopen of zo
Normaal heb ik helemaal niets tegen christenen en het christelijk geloof, zolang ze maar niet met dit soort uitspraken komen dat mensen die niet geloven de toorn van god over zich heen zullen krijgen.
Belachelijk en getuige van erg weinig respect voor de medemens, terwijl dat toch jezus zijn bedoeling zou zijn geweest.
wat een "wijze woorden" van jou, die totaal nergens op slaan
dat is simpelweg de waarheid,, jij gelooft niet dus jij krijgt de toorn van god over je heen :
ik citeer uit de bijbel
"Wie in de Zoon gelooft, heeft eeuwig leven; doch wie aan de Zoon ongehoorzaam is, zal het leven niet zien, maar de toorn Gods blijft op hem" (Johannes 3:36).
Jezus heeft geleden voor een ieder die behouden wil worden.
jij gelooft niet, (je zondigt vast ook niet ?) dus dan is het toch logisch dat de toorn op een ieder niet gelooft.
dat wat voor jou is gebeurd wou je niet aannemen
en ik verkondig simpelweg de waarheid
bovendien ben ik totaal niet bang voor God, en voor het eindoordeel.
zie je ik hou zielsveel van God en dank hem voor zijn grote genade
en hier zie eens,, het oordeel komt niet over mij, ik heb geloofd wat Jezus voor mij deed, ik ervaar het:
Jezus zei: "Voorwaar, voorwaar, Ik zeg u, wie mijn woord hoort en Hem gelooft, die Mij gezonden heeft, heeft eeuwig leven en komt niet in het oordeel, want hij is overgegaan uit de dood in het leven" (Johannes 5:24).
wie in christus is, word niet veroordeeld !!!!
hier voor jou
Jezus zei: "Voorwaar, voorwaar, Ik zeg u, wie mijn woord hoort en Hem gelooft, die Mij gezonden heeft, heeft eeuwig leven en komt niet in het oordeel, want hij is overgegaan uit de dood in het leven" (Johannes 5:24).