- Waardering
- 1
Ik ben nu net over de 4 weken in men kuurtje (test cyp600mg/equi500mg)
en heb de eerste 3 weken opgestart met wat extra test, equipose en d-bol.
De d-bol heb ik in de loop van vorige week moeten staken wegens opkomende acne. (Nu al weer wat onder controle)
Maar mijn echte probleem zit hier!: Ik kan niet meer uitslapen. Ik weet van vroegere kuurtjes dat ik minder slaap nodig heb waneer ik "on" ben maar nu geraak ik s'avonds echt moeilijk in slaap en s'morgen ben ik makkelijk een uur voor de wekker wakker. Dit begint zich wel een beetje te manifesteren de laatste tijd.
Nu men vraag natuurlijk. Wat doen jullie om te slapen als jullie aan't kuren zijn? ik heb al melatonine geprobeert zonder resultaat. Het enig dat werkt is GHB maar daar word ik dan weer terug wakker van na +-3uur en moet ik een nieuwe dosis nemen om weer 3uur te slapen. Niet echt een oplossing dus.
Alle hulp is welkom!
en heb de eerste 3 weken opgestart met wat extra test, equipose en d-bol.
De d-bol heb ik in de loop van vorige week moeten staken wegens opkomende acne. (Nu al weer wat onder controle)
Maar mijn echte probleem zit hier!: Ik kan niet meer uitslapen. Ik weet van vroegere kuurtjes dat ik minder slaap nodig heb waneer ik "on" ben maar nu geraak ik s'avonds echt moeilijk in slaap en s'morgen ben ik makkelijk een uur voor de wekker wakker. Dit begint zich wel een beetje te manifesteren de laatste tijd.
Nu men vraag natuurlijk. Wat doen jullie om te slapen als jullie aan't kuren zijn? ik heb al melatonine geprobeert zonder resultaat. Het enig dat werkt is GHB maar daar word ik dan weer terug wakker van na +-3uur en moet ik een nieuwe dosis nemen om weer 3uur te slapen. Niet echt een oplossing dus.Alle hulp is welkom!

(Pak dan een halfje)
)
maar ja de kans dat je daar iets nuttigs vind dat werkt is evengroot dan de kans dat je groeit op tribulus