MuscleMeat

Chronisch slaap tekort! Help!

Dr. Spritzer

Cool Novice
Elite Member
Waardering
1
Ik ben nu net over de 4 weken in men kuurtje (test cyp600mg/equi500mg)
en heb de eerste 3 weken opgestart met wat extra test, equipose en d-bol. :D
De d-bol heb ik in de loop van vorige week moeten staken wegens opkomende acne. (Nu al weer wat onder controle)
Maar mijn echte probleem zit hier!: Ik kan niet meer uitslapen. Ik weet van vroegere kuurtjes dat ik minder slaap nodig heb waneer ik "on" ben maar nu geraak ik s'avonds echt moeilijk in slaap en s'morgen ben ik makkelijk een uur voor de wekker wakker. Dit begint zich wel een beetje te manifesteren de laatste tijd. :yawn: Nu men vraag natuurlijk. Wat doen jullie om te slapen als jullie aan't kuren zijn? ik heb al melatonine geprobeert zonder resultaat. Het enig dat werkt is GHB maar daar word ik dan weer terug wakker van na +-3uur en moet ik een nieuwe dosis nemen om weer 3uur te slapen. Niet echt een oplossing dus.
Alle hulp is welkom!

moet je misschien maar eens tryptofaan gebruiken .dat is te krijgen als 500mg capsules.het is een hoog gedoseerde aminozuur . bij mij helpt het altijd goed .zelfs toen ik ook in de kuur zat met o.a ook testo.het is ook volkomen natuurlijk en geen bijwerkingen.succes .. groeten

Er zijn ook goedkopere alternatieven: :cool:
In bananen zit ook een hoge concentratie van l-tryptofaan en warme melk schijnt ook veel van dit aminozuur aan te maken...
Tryptofaan zorgt voor een rustgevend effect en een ontspannen slaap. Bijkomend voordeel is dat de slaap dieper wordt en er een hogere GH afgifte kan ontstaan.

warme douche..daar wordt je ook ontspannen van en heb begrepen dat magnesium ook helpt om dieper te slapen...

5-htp een nog sterkere vorm van tryptofaan

Valium?

Nee doe dat ook maar niet :D Ik weet niet of je blowt, maar ik sliep altijd goed op een stickie voor t slapengaan. Nu blow ik niet meer, maar slaap evengoed.

Ik was btw de hele dag moe tijdens mn kuur, alleen snachts soms n aantal keren wakker worden.

Damn hoe kan ik dat nu vergeten:

GABA (Gamma amino boterzuur)

Ik heb het een tijdje gebruikt om mn GH op te schroeven snachts, nou een significante groei brengt het niet met zich mee. Ik sliep er echter erg vast op.

http://www.gotic.nl/index_nl.html

100 gr voor 16,00 euro, voor dat geld kun je het altijd proberen.

inderdaad. tryptofaan. maar neem gerust tussen 2 a 4 gram. ik zou het afwisselen met gaba en zien wat het beste werkt. een week tryptofaan, een week gaba. ik heb de indruk dat ik er nogal vlug aan wen. daarom zou ik afwisselen. tryptofaan mag je veel van nemen. soms nam ik 5gr. je kan er wel nare dromen van krijgen.

Leviathan zei:
Damn hoe kan ik dat nu vergeten:

GABA (Gamma amino boterzuur)

Ik heb het een tijdje gebruikt om mn GH op te schroeven snachts, nou een significante groei brengt het niet met zich mee. Ik sliep er echter erg vast op.

http://www.gotic.nl/index_nl.html

100 gr voor 16,00 euro, voor dat geld kun je het altijd proberen.
Idd GABA maar neem dan wel een top merk zoals dorian yate's [denk dat ik het verkeerd heb getikt maar f#ck it!]

Ik zelf heb tijdens mijn kuur GABA en Metatomine genomen en sliep als een baby!

ScHrOeFjE zei:
Idd GABA maar neem dan wel een top merk zoals dorian yate's [denk dat ik het verkeerd heb getikt maar f#ck it!]

Ik zelf heb tijdens mijn kuur GABA en Metatomine genomen en sliep als een baby!

Gotic is ook prima hoor. Ik weet niet hoe het met andere producten zit maar de gaba is goed en goedkoop.

Leviathan zei:
Gotic is ook prima hoor. Ik weet niet hoe het met andere producten zit maar de gaba is goed en goedkoop.
Ik ken het niet maar ik geef mijn meningen gebaseerd op mijn eigen gebruik en ik heb Gotic NOG niet geprobeerd.

Je kan ook naar dokter gaan en vragen achter iets om te slapen...als ik je goed begrijp heb je er alleen last van als je kuurt zodus neem je dat dan niet maanden aan een stuk ( wat wel kwaad kan).

Niet goed slapen is minder groeien. En als je dan toch ghb wou pakken is het toch een veiligere keuze (en gezonder).

Er is tevens ook medicatie waar geen gewenning van optreed en waar je ook goed van slaapt. (wakker worden is dan ook wat anders)

Ik gebruik af en toe etumine (heb nog wat pakjes liggen) als ik niet kan slapen (geen kalmeringsmiddel of slaapmidddel) en neem het maar van mij aan dat je zeker zal slapen....tot 12 uur aan een stuk maar dat is dan ook niet weer de bedoeling :rolleyes: (Pak dan een halfje)

Hevig spul dus maar slapen doe je, alleen opletten dat je het niet na 22h s'avonds neemt want je wordt zeker s'morgens om 7 h niet wakker.
Je wordt dus een mini-plantje en kan niet anders dan slapen (ben zo al gekropen naar mijn bed :) )

Als je het niet zo extreem wilt kan je ook bij de kruidenier gaan :( maar ja de kans dat je daar iets nuttigs vind dat werkt is evengroot dan de kans dat je groeit op tribulus :p

grtz wim

5 gram GABA een half uur voor het slapen gaan. Werkte bij mij heel goed.

Themazepam 10 mg, dat zijn inslapertjes gebruik ik bijna altijd wanneer ik in de kuur zit
ken jou probleem.
En smorgens ben gelijk je fit, als je oxazepam gebruikt voor het slapengaan ben je de volgende gehele dag zo suf.
In principe krijg je het zo voorgeschreven van de doktor als je zegt dat je moeilijk slaapt en je worstelt hier al lang mee, en je hebt van een vriend een keer zo n pilletje geprobeerd en het hielp.
Succes man ;)

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt iedereen al voor de reply's.
GABA heb ik vroeger al een aantal keer genomen en noem het gek maar ook daar werd ik na 3 a 4 uur wakker van(net als bij GHB) en kan dan echt slecht terug slapen. En dan die tintelingen bij het begin van het werken van de GABA, gewoon freaky!Vanavond test ik de trypto. Hopelijk werkt dat een beetje.
Zeg wimmeke die etumine dat zijn kalmeermiddelen die men gebruikt in de psychiatrie man!?? ni moeilijk dat je daar goed op slaapt! :D
slaap lekker allemaal!! ;)

neem gewoon een half litertje ghb meer dan word je zker weten niet meer wakker :D
nee geintje ;)

ja of slin zonder iets te eten :D

Serieus, Jaigermeister is echt super om mee in slaap. Je slaapt vaak wel door iedere wekker door, dus daar moet je dan ook weer rekening mee houden. :)

Tenminste dat is mijn ervaring

dr.spritzer zei:
ABA heb ik vroeger al een aantal keer genomen en noem het gek maar ook daar werd ik na 3 a 4 uur wakker van(net als bij GHB) en kan dan echt slecht terug slapen

dat heb ik dus ook met gaba. maar niet altijd. tryptofaan werkt beter bij mij maar dan wel in dosissen van minstens 2 gr.

Terug
Naar boven