ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.914
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
KanMaar regels kan je veranderen naarmate de situatie anders wordt.
Het hele topic is niet serieus. Echte wielrenners trainen op `daluren`.Jongens wielrennen gaat mij erg aan het hart. Graag even serieus houden als het kan.
![]()
Hartverwarmend weerHet hele topic is niet serieus. Echte wielrenners trainen op `daluren`.
Met de club trainden we altijd sochiez of savons. Vaak met lampjes.
Fixed, ...Met de club trainden we altijd van sochiez tot savons. Vaak met lampjes.

We trainden inderdaad veel, zo´n 20 uur per week. Omdat er maar 7 dagen in een week zitten, soms duurtrainingen van 5-6 uur.Fixed, ...
...en niet te bescheiden Schwarsennogwat![]()
Ik wil wel spotten als je een PR poging doet met bankdrukken.Een groep wielrenners liefst niet op de weg. Toch zeker geen grote groep die je niet kan passeren. Verder graag met een volgauto. Ben ooit in de zone70 ineens n'a een bocht geconfronteerd met een groep wielrenners zonder volgauto. Was even schrikken aangezien deze aan een veel lagere snelheid reden.
Verder wel een keertje heel lang achter een groep gereden. Deze dan gepasseerd en dan expres waar ik rechtsaf moest heel langzaam mijn snelheid laten dalen en op mijn vitesse geremd tot ik tot stilstand kwam. Hierdoor moest heel deze groep in de remmen en heb ik daar nog een hele dag mee kunnen lachen. Er werd toen vol enthousiasme geroepen en geklopt op mijn busje. Mooi moment
Doet hij dat midden op de weg waar hij anderen tot last is?Ik wil wel spotten als je een PR poging doet met bankdrukken.
Carbon frames only?
Dus dan moeten scooters (45kmh) nu ook op de weg op 60 wegen?
Nee op het fietspad ✌😌Dus dan moeten scooters (45kmh) nu ook op de weg op 60 wegen?
Waarom? Omdat zij hun vervoersmiddel zien als vervoersmiddel en een wielrenner het ziet als een sport?