MuscleMeat

Peiling Op het fietspad of op de weg?

wielrenners moeten...

  • alleen op het fietspad

    Stemmen: 6 25,0%
  • fietspad + autoweg (60kmph)

    Stemmen: 3 12,5%
  • dood

    Stemmen: 15 62,5%

  • Totaal stemmers
    24

Bezoekers in dit topic

ik fiets al meer dan 15 jaar 200 km of meer per week en vindt echt de scooter en schakelbrommers het irritantste.
Die heb je hier praktisch geen. Alleen maar van die blauwe kentekens omdat je dan veel sneller de stad door kunt dan dat je op de weg moet.
Als ik sportief aan het fietsen ben dan irriteer ik me mateloos aan auto's, brommers, scooters, voetgangers, bussen, elektrische fietsen, scholieren, fietsers, rolstoelen, scootmobielen en zelfs vogels... Praktisch alles wat beweegt en in mijn baan van m'n PR kan komen 🤣
 
Mij maken de fietsers zo niet bepaald uit, tgaat meer om die egoistische mensen die liever met 2 of meer naast elkaar rijden en de gehele weg versperten.. verschieten ze ervan dat je gas bij geeft :wave2:
 

Bijlagen

  • IMG20220507192224.jpg
    IMG20220507192224.jpg
    187,4 KB · Weergaven: 84
Zet hem dan eens op de weegschaal.
Mijn complete fiets is 9,1kg


Maar goed ik zou in theorie ZELF bijna 20 kilo kunnen afvallen mocht ik een echte wielrenner willen worden 🤣🤣
 
Mijn complete fiets is 9,1kg


Maar goed ik zou in theorie ZELF bijna 20 kilo kunnen afvallen mocht ik een echte wielrenner willen worden 🤣🤣
Dan blijft er niet veel meer over. ;)
 
Deze inhoud is momenteel niet beschikbaar. Facebook heeft de afbeelding verwijdert vanwege schokkende beelden
 
Back
Naar boven