MuscleMeat

Clen en reductil

• Topic Starter Topic Starter
Wat een drukte voor een simpele vraag
Bedankt aan diegene die ze beantwoorde en niet allerlei diagnose gingen maken
Mag ik dan ook met clen tot 100 mg gaan opbouwend in combinatie met reductil of syoppen op 75

Wat een drukte voor een simpele vraag
Bedankt aan diegene die ze beantwoorde en niet allerlei diagnose gingen maken
Mag ik dan ook met clen tot 100 mg gaan opbouwend in combinatie met reductil of syoppen op 75

Het is even simpel om af te vallen zonder die rommel.

Vraag me af wazrom je iets schrijft of je beantwoord de vraag of je typt niks
Ik heb mijn reden om nu even dit te willen gebruiken moet toch geen verantwoording afleggen

Vraag me af wazrom je iets schrijft of je beantwoord de vraag of je typt niks
Ik heb mijn reden om nu even dit te willen gebruiken moet toch geen verantwoording afleggen

Als je geen antwoorden wil horen die niet in je straatje passen kan je hier best niks posten.

jij hoeft geen verantwoording af te leggen en ik zeg hier ook gewoon wat ik wil.

misschien probeert iedereen je te vertellen dat het geen goed plan is, doen ze om jouw gezondheid. jouw gezondheid, niet die van ons.

welliswaar gebeurd dit soms op een minder vriendelijke manier, maar het doel is hetzelfde.

voor je eigen gezondheid kun je het beter laten liggen, een paar kilo's afvallen kan ook zonder en dat weet je zelf ook toch?

Het lukt nirt en kan nier tegen 100% sporten dus resultaat blijft uit wat me onrustig maakt dus wil gewoon antwoord

Ik kan ook niet tegen 100% sporten. Wil eigenlijk 200%.

Maar wat iedereen probeert te zeggen is dat je hulp moet zoeken voor je problemen. Maak morgen meteen even een afspraak met de huisarts.

Dit is mijn beslissing en daar zult u het mee moeten doen.

Lol.

Anorexia 2.0? Niet minder eten maar meer pillen vreten?

Neemt niet weg dat het overduidelijk is dat TS gewoon niet goed bij haar hoofd is en zo te zien te koppig om iets te doen met alles wat haar niet aan staat. In zulke gevallen heeft t weinig zin commentaar te leveren maar kun je beter zorgen dat schade die ze zichzelf toebrengen beperkt blijft :o

Wat ben je toch ook een debiel, kerel. 0% ruggengraat. Ik ken oude vrouwtjes die nog meer doorzettingsvermogen hebben dan jij. Even je voeding op 100% en je bent er zo.

@cato

Ik vind het gewoon jammer dit te horen... Het is inderdaad bezorgdheid.

- Je post een foto een maand terug waarop je erg dun bent.
- vervolgens zeg je een week in het ziekenhuis te hebben gelegen voor een operatie (hoop wel dat het goed verlopen is)
- dan zeg je 7 kg te zijn aangekomen in korte tijd (neem ik aan de 3 weken erna?)
- je geeft aan nu nog niet op 100% te kunnen sporten

Dat zou betekenen dat je de afgelopen periode nog niet 100% hebt kunnen sporten. Dat zou betekenen dat je nog niet hebt geprobeerd die 7 kg weg te krijgen door geen pillen te gebruiken en 100% te sporten. Dan zou dat toch de eerste keuze zijn om te doen in plaats van meteen naar pillen te grijpen?

Ik zou toch eerst zorgen dat mijn gezondheid op orde is en je wel 100% kan sporten. Gezondheid is imo het belangrijkste en iets wat ten aller tijden voor gaat....

Wat ben je toch ook een debiel, kerel. 0% ruggengraat. Ik ken oude vrouwtjes die nog meer doorzettingsvermogen hebben dan jij. Even je voeding op 100% en je bent er zo.

@cato

Mss is ze al zo ongezond mager dat het heel moeilijk wordt om nog meer kwijt te raken. (zie fotos)

Ik zou haar ook clen en andere rommel afraden,maar ze gaat het toch gewoon doen. Ze wil niet niets horen dat niet in haar straatje past.

Lol.

Anorexia 2.0? Niet minder eten maar meer pillen vreten?

Neemt niet weg dat het overduidelijk is dat TS gewoon niet goed bij haar hoofd is en zo te zien te koppig om iets te doen met alles wat haar niet aan staat. In zulke gevallen heeft t weinig zin commentaar te leveren maar kun je beter zorgen dat schade die ze zichzelf toebrengen beperkt blijft :o

Daar heb je een punt,ze gaat het toch sowieso doen. Als we het haar afraden krijgen we een tirade te horen.

Zou wel liever zien dat ze professionele hulp zoekt. Aan de fotos te zien is ze veel te mager imo.

Wat een bende moraalridders hier :roflol: En bezorgdheid? :roflol: :roflol:

wrm de f**k raden jullie het af dan?
als niemand bezorgd is dan zeg je toch: "lol, probeer het laat weten als je sterft"

Ik raad niks af. Noch zeg ik probeer het gewoon. Maar hier wordt een vraag gesteld en 75% van de antwoorden gaat over het al dan niet nodig zijn ipv de vraag te beantwoorden. Allemaal maar weer
op dezelfde wagen springen. Ze gaat het toch doen, geef haar dan raad ipv haar te zeggen hoe ze haar leven moet leiden. Alsof iedereen hier zo heilig is :roflol:

Ik raad niks af. Noch zeg ik probeer het gewoon. Maar hier wordt een vraag gesteld en 75% van de antwoorden gaat over het al dan niet nodig zijn ipv de vraag te beantwoorden. Allemaal maar weer
op dezelfde wagen springen. Ze gaat het toch doen, geef haar dan raad ipv haar te zeggen hoe ze haar leven moet leiden. Alsof iedereen hier zo heilig is :roflol:

dan zegt 25% wel hoe het moet en heeft ze het antwoord dat ze persé wil horen. Ze moet al die onnodige en nutteloze commentaar er maar bij pakken.

Terug
Naar boven