Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat een drukte voor een simpele vraag
Bedankt aan diegene die ze beantwoorde en niet allerlei diagnose gingen maken
Mag ik dan ook met clen tot 100 mg gaan opbouwend in combinatie met reductil of syoppen op 75
Vraag me af wazrom je iets schrijft of je beantwoord de vraag of je typt niks
Ik heb mijn reden om nu even dit te willen gebruiken moet toch geen verantwoording afleggen
je kan niet 100% sporten dus je grijpt naar middelen?Het lukt nirt en kan nier tegen 100% sporten dus resultaat blijft uit wat me onrustig maakt dus wil gewoon antwoord

Wat ben je toch ook een debiel, kerel. 0% ruggengraat. Ik ken oude vrouwtjes die nog meer doorzettingsvermogen hebben dan jij. Even je voeding op 100% en je bent er zo.
@cato
Wat ben je toch ook een debiel, kerel. 0% ruggengraat. Ik ken oude vrouwtjes die nog meer doorzettingsvermogen hebben dan jij. Even je voeding op 100% en je bent er zo.
@cato
Lol.
Anorexia 2.0? Niet minder eten maar meer pillen vreten?
Neemt niet weg dat het overduidelijk is dat TS gewoon niet goed bij haar hoofd is en zo te zien te koppig om iets te doen met alles wat haar niet aan staat. In zulke gevallen heeft t weinig zin commentaar te leveren maar kun je beter zorgen dat schade die ze zichzelf toebrengen beperkt blijft![]()
wrm de f**k raden jullie het af dan?

wrm de f**k raden jullie het af dan?
als niemand bezorgd is dan zeg je toch: "lol, probeer het laat weten als je sterft"

Ik raad niks af. Noch zeg ik probeer het gewoon. Maar hier wordt een vraag gesteld en 75% van de antwoorden gaat over het al dan niet nodig zijn ipv de vraag te beantwoorden. Allemaal maar weer
op dezelfde wagen springen. Ze gaat het toch doen, geef haar dan raad ipv haar te zeggen hoe ze haar leven moet leiden. Alsof iedereen hier zo heilig is![]()