AndroidHealthClinic

Clen en reductil

Mijn hand past om je middel :eek:

Als je met dit figuur nog 7 kilo afvalt ben je vel over been. Je klachten zullen enorm toe gaan nemen.
Je zal er niet gelukkiger van worden en eerder na verloop van tijd er ongelukkiger van worden. Er komt een punt dat je spijt hebt dat je zo ver gegaan bent. Je ziet niet eens meer hoe ongezond je bezig bent en je wil alleen maar ongezonder worden. Je maakt je lijf compleet kapot en op den duur kan je ook niet meer terug... en geloof me.... op dat punt wil je niet komen...

Ik hoop oprecht dat je op tijd het besef zal gaan krijgen wat voor vertekend beeld jij hebt van jezelf voordat het echt te laat is.

• Topic Starter Topic Starter
Ben 7 kg bijgekomen
Voor de presentatie moet die eraf

Pff van beetje.clen en reductil.ga je echt niet dood ik fitness worden er heavy spullen gebruikt

Laatst bewerkt:
Vet gaat anders niet weg al veel geprobeerd

oke.

Ben ik de enige die TS het liefst een flinke tik zou willen geven met d'r domme instelling?

Nee zeker niet :treuren:

Men moet altijd respect hebben , ik ben tamelijk netjes opgevoed en houd het over het algemeen beschaafd .
Ik ben niet heilig wat betreft middelen en experimenteer redelijk veel .( waardoor ik niet snel oordeel )

Maar ik zie dat iedereen in dit topic het dan ook redelijk netjes houd , ts krijgt veel goede adviezen welke ze zeker niet aanneemt .
Ze word niet eens afgebrand !!!!

Maar deze koe krijgt echt een oordkonde voor dom handelen .
De mensen die jou in godsnaam clen durven te verkopen zijn geld geil .
Je hebt gvd amper vet op je schrale lichaamsdelen zitten . Je denkt dat je vet verbrand ? Je word een eng mager fragiel mens .

Lijkt straks op een naaktkat met uitgeputte voorraden en een weerstand voor de aankomende winter van 0,0 . Ik zou maar alvast een abbo nemen op anti grippine , vitamines en meer .

Men moet altijd respect hebben , ik ben tamelijk netjes opgevoed en houd het over het algemeen beschaafd .
Ik ben niet heilig wat betreft middelen en experimenteer redelijk veel .( waardoor ik niet snel oordeel )

Maar ik zie dat iedereen in dit topic het dan ook redelijk netjes houd , ts krijgt veel goede adviezen welke ze zeker niet aanneemt .
Ze word niet eens afgebrand !!!!

Maar deze koe krijgt echt een oordkonde voor dom handelen .
De mensen die jou in godsnaam clen durven te verkopen zijn geld geil .
Je hebt gvd amper vet op je schrale lichaamsdelen zitten . Je denkt dat je vet verbrand ? Je word een eng mager fragiel mens .

Lijkt straks op een naaktkat met uitgeputte voorraden en een weerstand voor de aankomende winter van 0,0 . Ik zou maar alvast een abbo nemen op anti grippine , vitamines en meer .

Dit dus.. Jammer wel, ook al typen we hele epistels vol voor TS, dan nog komt het niet aan :sad:

Wat voor telefoon heb je waarmee je de foto hebt gemaakt ?

En op welk vakantie eiland zit je daar op de foto's ?

Kan het zijn dat je inmiddels 51 bent?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven