MuscleMeat

clen only

addictedtogym

Novice
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
78kg
Beste ik heb eens een vraag is het goed voor clen only te doen of niet. Want ik vrees namelijk voor spierverlies maar als mijn voeding schema goed zit mag het geen probleem geven dan ? of geeft het dan toch nog spierverlies ?

Waarom zou je spieren verliezen als er niks mis is met je voeding?

Clen zou anti catabool zijn. Maar dit is geloof ik nog niet bewezen op mensen. Wel op paarden, hihihihihiihhiiii...

Heb je eerder steroïden gezet? Zou dan overwegen iets er bij te zetten.

Heb ook een Clen only gedaan. (*****) Puur om wat vet% te verlagen. 2weken on/off met als Max 100mg. Vanaf 60mg begon ik aardig te zweten. Dit 2keer gedaan.

Spierverlies? Nee geen last van. Door het droger worden. Zien ze er juist beter uit!

Goed blijven eten en drinken, maar dat is logisch.

Overweeg om binnenkort nog eens 2weken on/off te doen. Potje heb ik nog liggen van de vorige keer.

Lig er ook aan wat je wil bereiken? Voor mij is Clen ,vet% verlagen voldoende.

Laatst bewerkt door een moderator:
Kan maar zou het niet doen zonder klein beetje test oid ernaast.

Heb ook een Clen only gedaan. (****) Puur om wat vet% te verlagen. 2weken on/off met als Max 100mg. Vanaf 60mg begon ik aardig te zweten. Dit 2keer gedaan.

Spierverlies? Nee geen last van. Door het droger worden. Zien ze er juist beter uit!

Goed blijven eten en drinken, maar dat is logisch.

Overweeg om binnenkort nog eens 2weken on/off te doen. Potje heb ik nog liggen van de vorige keer.

Lig er ook aan wat je wil bereiken? Voor mij is Clen ,vet% verlagen voldoende.

Hoeveel ben je dan exact gezakt in bf? Waar kwam je vandaan en waar eindigde je qua vp? Daarnaast, hoelang heb je gecycled? Enne.. hende ge cardio dabei gedaan? Of enkel dmv voeding en clen?:D

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat er hierboven ook word gezegd, zelf ook gedaan. Wanneer je voeding goed is niks aan de hand.

zolang je dus ca. 500kcals onder je behoefte zit, maar wel icm een goed voedingschema (e/k/v) is er niks aan de hand ?

Juist, mss pak je door de Clen zelfs nog wel 8 kg. Wel alleen als je echt gevoelig bent, anders pak je er 3 of 4.

En nu serieus : 500 kcal onder onderhoud = katabool, vind het zelf logisch klinken maar kan aan mij liggen. Daar gaat een beetje Clen weinig tegen doen, dus je zult vast wat spiermassa inleveren.

Hoeveel ben je dan exact gezakt in bf? Waar kwam je vandaan en waar eindigde je qua vp? Daarnaast, hoelang heb je gecycled? Enne.. hende ge cardio dabei gedaan? Of enkel dmv voeding en clen?:D

Zo rond de 5% bf. Zat op 22% bij begin aan clen. zit nu rond de 17% gemeten met huidplooi meter. Ben ook weer begonnen na 3 jaar niks gedaan te hebben door omstandig heden. Toen zat ik aan 7% bf.... helaas was dit vroeger..

Ik heb nu 2x een cycle gedaan. Dus 2 weken on/off. Elke 2 dagen 20mg verhogen gestart op 40mg. Tot een Max van 100mg. Hierbij voelde ik een goeie warme gevoel, en bij inspannen brak het zweet me uit. Dus geen onwennig gevoel. Licht eraan hoeveel je kan hebben en hoe je voel.

Cardio heb ik niet gedaan. Ik doe aan kickboxen dus dit is vrij intensief.. meer gelet op mijn voeding..

Mijn doel is dan ook weer om onder de 15% bf te komen. En vervolgens weer te focussen op kracht/ spiermassa.

Succes

Terug
Naar boven