MuscleMeat

clen sopharma

lange harry

Cool Novice
Waardering
7
Lengte
1m96
Massa
105kg
ik heb clen gekregen van het merk Sopharma van een goede maat, maar het is over datum... 12/2011 staat erop. het zit verpakt in strips die luchtdicht zijn en niet in een potje. ik ben geen gekke hoeveelheden van plan en heb me goed ingelezen, kan dit nog? alleen advies over de datum en of het nog te gebruiken is graag,

alvast bedankt

neem er 1 en je zal het weten hé. Hier kunnen we maar gissen.

Welke batch is het? Nogal veel fakes van.

kan je gewoon in nemen mischien dat de werking wat minder is

• Topic Starter Topic Starter
tnx voor de reacties! ik was hier al van op de hoogte van de fakes en heb in verschillende echt/nep secties gekeken, zo is mijn randje licht paars onder de naam en niet rood zoals bij de fakes+hij heeft ze gebruikt en bevestigt dat ze egt zijn(waar ik hem op geloof). ik ga het gewoon proberen rustig aan, dankjewel

Houdbaarheidsdatum is vaak maar een indicatie.
Het zal hooguit wat minder potent zijn na die datum, maar verder niet gevaarlijk om te nemen.

zou wel aan de exp datum houden

vandaag 1 tablet genomen en heb al meer gezweet, verhoogde temperatuur en hartslag. denk dus wel dat het real is! geen fake

morgen de 2e en daarna verhogen naar 1.5 misschien 2, even aankijken! ik wil niet te hoog gaan in doseringen 2 weeks on 2 off

dit werd mij aangeraden erbij te nemen;
taurine 3-5 gr
ALCAR 2-3 gr
Pottasium 600 mg - 1100 mg
magnesium 500 - 750 mg

iemand ervaring hiermee?

Ik heb taurine en magnesium genomen tegen de zogezegde spierkrampen, en het hielp totaal niets bij mij. Die neem je er gewoon bij, kan hevig zijn met momenten. Just saying.....

Houdbaarheidsdatum is vaak maar een indicatie.
Het zal hooguit wat minder potent zijn na die datum, maar verder niet gevaarlijk om te nemen.

je hebt twee soorten houdbaarheidsdata. Ten minste houdbaar tot en te gebruiken tot. Bij de eerste kun je het erna ook nog gebruiken. Bij die laatste zou ik het niet doen.

Exp date behoort tot de laatste categorie. Je zal er vast niet dood aan gaan hoor, maar de producent staat dan niet meer in voor de kwaliteit van het product.

Bij medicijnen staat er bijna altijd 'niet gebruiken na' op.

Hier zit altijd een marge bij, bij medicijnen is dit een flinke marge.

bedankt voor de reacties, lees verschillende meningen. ik heb besloten deze 2 weken on nog af te maken met de ''overdatum clen'' , 2 weken off, en daarna beginnen met nieuw bestelde clen. wil tog geen risico lopen en neem het zekere voor het onzekere. clen is geen spul om mee te gaan rotzooien

Mag ik je restant hebben dan? :D

Terug
Naar boven