XXL Nutrition

clen tijdens of na kuur beste?

johankaas

Cool Novice
Waardering
0
mijn vraag is denk ik nu wel overgekomen, ik zit te twijfelen wanneer je als beste clen kan gebruiken, is dat tijdens je kuur (riskant vanwege je al te snelle tikker:( )of in de nakuur zelf.(lichaam heeft al veel moeite om je test weer op gang te krijgen:( ).

iemand die het weet?:D

Waarom zou je clen precies willen gebruiken dan?

• Topic Starter Topic Starter
MrJ zei:
Waarom zou je clen precies willen gebruiken dan?

met mijn test only kuur ben ik heel wat aangekomen en niet allemaal spier natuurlijk:D
ik wil dan ook in combi met mijn cardio en dieet een klein hulpmiddel gebruiken zodoende;)

Te snel focussen op vet verlies na je cycle gaat ten koste van je het behouden van je gewonnen massa. :)

MrJ zei:
Te snel focussen op vet verlies na je cycle gaat ten koste van je het behouden van je gewonnen massa. :)

Mr J, als clen gebruikt wordt wanneer acht je de beste kans om te gebruiken zonder verlies van massa, gezien clen niet net als T3 werkt en wel massa kan laten verliezen.

ik meende dat clen vaak na een kuur wordt gebruikt om de spiermassa beter vast te houden maar zie ik dit verkeerd dan?

ok duidelijk dus in je nakuur gebruiken, en is er een bepaalde tijdstip van de dag?

weet je wat zo grappig is hier op het forum, dat wanneer je met Bullshit vragen komt dat je 1001 kommentaar van iedereen krijgt:rolleyes:
kom je met serieuze en normale vragen geeft niemand antwoordt:coffeepc:

Laatst bewerkt:
Oke, je wil wat strakker uit je kuur komen dus. Misschien heb je hier wat aan; neem er elke dag 0,5 mg femara bij tijdens je kuur, eet niet teveel vet, eet iets boven je onderhoud, dan zal je zien dat je vet% zelfs gaat zakken terwijl je toch massa aan zet. En natuurlijk, hoe verder je kuur vordert probeer je de kcal langzaam op te schroeven. Ik neem er dan zelf nog een legale fatburner bij zoals bijv. Unidyne of Xenadrine. Dit werkt bij mij echt super!
Als je nog niet tevreden ben kan je in je nakuur nog 3 weken clen toevoegen om meer te verbranden en tevens je gewonnen massa beter te behouden.

Mij hebben ze verteld dat je clen in je nakuur moet nemen voor het afdrijven van vet en vocht en om je gewonnen spieren te behouden dan natuurlijk wel in combi met nolvadex

AAJ zei:
ik meende dat clen vaak na een kuur wordt gebruikt om de spiermassa beter vast te houden maar zie ik dit verkeerd dan?

Yeps. ;)

Ooit nog eens nagevraagd @ CEM.

[Link niet meer beschikbaar]

johankaas zei:
Mr J, als clen gebruikt wordt wanneer acht je de beste kans om te gebruiken zonder verlies van massa, gezien clen niet net als T3 werkt en wel massa kan laten verliezen.
Het is precies andersom: met T3 kun je spiermassa verliezen wanneer je het niet in combinatie met roids gebruikt.

Maak je na een bulkkuur geen zorgen over vet of droog komen te staan; je hebt je handen er al vol aan om je gewonnen massa vast te houden. Ik zou hier toch minimaal 2 maanden voor uittrekken, maar dat hangt ook af van de lengte/gebruikte middelen en dosering van je kuur.

Clen in de nakuur gebruiken om de receptoren te blokkeren zodat cortisol je zuurverdiende spiermasssa niet af kan gaan breken.

Black Knight zei:
Clen in de nakuur gebruiken om de receptoren te blokkeren zodat cortisol je zuurverdiende spiermasssa niet af kan gaan breken.

Dat is dus een fabeltje. ;)

oke dat is duidelijk mrj, geen clen na de kuur maar is er dan een ander middel dat de cortisol blokeert?
mischien staat het ook wel in de tekst maar mijn engels is niet zo goed.

Nope.

Gewoon goed blijven eten en je nakuur inorde hebben. :)

MrJ zei:
Dat is dus een fabeltje. ;)

jeroen, verlaat je grot nou eens;)
iedereen die ik aanraad/spreek over clen in lage dosering in de nakuur is er lyrisch over. misschien staat er geen wetenschappelijke onderbouwing achter toch werkt t.
heb eveneens weleens gelezen dat t3 @ 25mcg hetzelfde zou doen. evenals een eca stack.

feit is wel dat de eca en de clen meer eiwit in spier houden tijdens de training. dus denk wel degelijk dat t een toegevoegde waarde heeft.

verder zet je bij een kuur met een flinke hoeveel test en andere aromtiserende as altijd een beetje vet aan. 3 weken clen tijdens de nakuur zal er ook voor zorgen dat dat verdwijnt, weg met de puffy tepels:D

maar goed, jij neemt geen clen tijdens de nakuur, nou ik wel en blijf dat zeker doen.

gr d

dennis999 zei:
jeroen, verlaat je grot nou eens;)
iedereen die ik aanraad/spreek over clen in lage dosering in de nakuur is er lyrisch over. misschien staat er geen wetenschappelijke onderbouwing achter toch werkt t.
heb eveneens weleens gelezen dat t3 @ 25mcg hetzelfde zou doen. evenals een eca stack.

feit is wel dat de eca en de clen meer eiwit in spier houden tijdens de training. dus denk wel degelijk dat t een toegevoegde waarde heeft.

verder zet je bij een kuur met een flinke hoeveel test en andere aromtiserende as altijd een beetje vet aan. 3 weken clen tijdens de nakuur zal er ook voor zorgen dat dat verdwijnt, weg met de puffy tepels:D

maar goed, jij neemt geen clen tijdens de nakuur, nou ik wel en blijf dat zeker doen.

gr d

wat is dan het beste schema voor clen in je nakuur?? ben het namelijk ook van plan

rtodeep zei:
wat is dan het beste schema voor clen in je nakuur?? ben het namelijk ook van plan

clen heeft ongeveer 21dagen anti-catabole eigenschappen.
de vetverbrandende eigenschappen zijn een week 6-8 aanwezig.

ik neem altijd na mijn kuur 3 weken clen @ 50mcg p/d, neem die van gs.
verder neem ik als trainings oppepper (je hebt dan toch iets minder zin om te trainen dan tijdens de kuur, lijkt me logisch. hoewel ik de strijd na de kuur om massa vast te houden ook heel gaaf vind) 500-750mg caffiene, afhankelijk van je gewenning. neem die caffeine op maandag-di en do (dat zijn zware trainingsdagen). de clen neem ik dus 3 weken non stop.

ik heb dat spul nog nooit gebruikt , ben altijd vrij droog geweest, maar gaat dat echt zo hard joh??

dus je ken het gewoon 3weken non-stop gebruiken en niet met tussenposes??

Terug
Naar boven