Fitness Seller

clen tijdens of na kuur beste?

dennis999 zei:
zeg, denk je soms dat ik met je zit te dollen? of kun je niet lezen?:D

dr zit inderdaad wat strond in me ogen :D en dan niet hoger dan 50mcg gaan ?? anders ga k een beetje op roberthosper lijken oik oik oik :D :D

Clen na de kuur...works for me!

nou weet ik dat het bij iedereen verschillend is maar hoeveel kg / % raakten jullie kwijt?? na je kuur?

dennis999 zei:
jeroen, verlaat je grot nou eens;)
iedereen die ik aanraad/spreek over clen in lage dosering in de nakuur is er lyrisch over. misschien staat er geen wetenschappelijke onderbouwing achter toch werkt t.
heb eveneens weleens gelezen dat t3 @ 25mcg hetzelfde zou doen. evenals een eca stack.

feit is wel dat de eca en de clen meer eiwit in spier houden tijdens de training. dus denk wel degelijk dat t een toegevoegde waarde heeft.

verder zet je bij een kuur met een flinke hoeveel test en andere aromtiserende as altijd een beetje vet aan. 3 weken clen tijdens de nakuur zal er ook voor zorgen dat dat verdwijnt, weg met de puffy tepels:D

maar goed, jij neemt geen clen tijdens de nakuur, nou ik wel en blijf dat zeker doen.

gr d

Heeft niets met in een grot leven te maken. :)

Ik heb het zelf niet gebruikt. Heb er over nagedacht maar vond het op zich al een apart idee dat iets wat je gebruikt teneinde vet kwijt te raken (catabole situatie) ineens spierverlies kan helpen tegengaan?

Dan lees ik wat, stel eens wat vragen en zet dat dan tegenover wat gebruikerservaringen en maak ik een afweging. ;)

Als jij er prima op gaat, top voor je (after all, the mind powers the body. Dus als je er al sterk in geloofd heeft dat ook al effect), maar ik sla deze keer over. :p

MrJ zei:
Ik heb het zelf niet gebruikt. Heb er over nagedacht maar vond het op zich al een apart idee dat iets wat je gebruikt teneinde vet kwijt te raken (catabole situatie) ineens spierverlies kan helpen tegengaan?

Dan lees ik wat, stel eens wat vragen en zet dat dan tegenover wat gebruikerservaringen en maak ik een afweging. ;)

Als jij er prima op gaat, top voor je (after all, the mind powers the body. Dus als je er al sterk in geloofd heeft dat ook al effect), maar ik sla deze keer over. :p

- heeft niets te maken met een catabole situatie, bepaalde middelen kunnen een spier 'dwingen' om zijn eiwitten niet af te geven tijdens een training, het is dus juist anti-catabool.
- voor die anti catabole eigenschappen moet je niet te hoog gaan zitten in je dosering.
- niet alleen ik geloof er, met mij velen. alleen jij bent een beetje een achterblijver en ik zou je graag willen overtuigen om t eens te proberen.
- niet over slaan mr j, doe nou gewoon eens gezellig mee

dennis999 zei:
- heeft niets te maken met een catabole situatie, bepaalde middelen kunnen een spier 'dwingen' om zijn eiwitten niet af te geven tijdens een training, het is dus juist anti-catabool.

Zou kunnen, maar het blokt iig niet de cortisol receptor als gesuggereerd. ;)

- voor die anti catabole eigenschappen moet je niet te hoog gaan zitten in je dosering.

Spreekt voor zich.

- niet alleen ik geloof er, met mij velen. alleen jij bent een beetje een achterblijver en ik zou je graag willen overtuigen om t eens te proberen.

Je bent Mike van Tell Sell?! :eek:

- niet over slaan mr j, doe nou gewoon eens gezellig mee

Ik zal het onderwerp nog eens bekijken, u hoort nog van me. :cool:

Terug
Naar boven