AndroidHealthClinic

clen werkt niet ?

Eet alleen salades en magere kwark, zegt nog niks over wat je binnen krijgt of niet teveel is. Bijhouden en wie weet is jouw feitelijk onderhoud wel lager dan dat je denkt of wat er uit een formule komt. Maar als je niet beetje trilt enzo als je dosis upt ineens. Dan snap ik wel twijfel bij echtheid. Maar clen is geen magic, dat je vet ineens smelt. Indien je meer eet dan onderhoud kom je met clen ook gewoon aan.

Waarom ben je met clen gestart?

Zou eerst zoals hiervoor gezegd zorgen dat je voeding op orde is. Zoals ik t lees heb je nog veel te leren op dat gebied.

volgens velen zou dit thans een goed betrouwbaar merk zijn
Je moet naar jezelf luisteren, niet naar anderen. Als je niks merkt op 80mcg clenbuterol is het troep/poep/fake (maak er maar iets van).

Daarbij is je voeding ook niet in orde als je maar 1200 kcal eet.

• Like
Waarderingen: vntl
Post eerst je gewicht lengte en voeding eens... dan kunnen we mogelijk meer en beter helpen.
Veelal heb je clen niet nodig en kan je prima met een goed voedingsschema in combi met training uit de voeten.

antwoord op al je vragen: Merk dat je noemt is bagger

• Like
Waarderingen: vntl
Hey lin1984,

Ik had laatst het zelfde probleem met twee bekende merken. Beide clen tab producten sloegen totaal niet aan, kon zelfs tot 100/120mcg sliken zonder dat ik ook maar iets voelde. Ik ben toen overgestapt op Helios inject (Clen + Yohimbine). Ben begonnen met 0.25ml en na 4 dagen verhoogd naar 0,5ml, direct na injecteren had ik een lichte trilling in mijn hand en is mijn hartslag rond de 90/100 de heledag door.

Misschien dat je het zelfde als mij hebt.

Terug
Naar boven