XXL Nutrition

clenbuterol of anavar kuur ?

Bezoekers in dit topic

uiteraard lees ik bovenstaande posts ;)
Maar ik weet ook voor mezelf dat ik momenteel minder calorieën inneem dan verbruik.
Maar bedankt voor je advies :)

Als dat het geval was, zou je afvallen. Maar je valt niet af dus volgt daaruit dat je evenveel of meer eet dan je verbruikt. Ergo: je voeding is niet op orde.
 
uiteraard lees ik bovenstaande posts ;)
Maar ik weet ook voor mezelf dat ik momenteel minder calorieën inneem dan verbruik.
Maar bedankt voor je advies :)
Dan zou je gewoon af moeten vallen...

edit: Pren was me voor. :o
 
  • Like
Waarderingen: Pren
uiteraard lees ik bovenstaande posts ;)
Maar ik weet ook voor mezelf dat ik momenteel minder calorieën inneem dan verbruik.
Maar bedankt voor je advies :)
Zoals ik uit je post opmaak eet je hetzelfde als toen je 20kg zwaarder was? En hoe zit het verder met je activiteit? Ik fiets en loop bijvoorbeeld een heel stuk minder in de winter dan in de lente/zomer, waardoor m'n activiteit nu ook flink lager is en ik minder kcal nodig heb. Ergens zorgt er iets voor dat je meer of evenveel kcal inneemt dan dat je verbruikt, dat kan je voeding of je activiteit zijn, of beiden een beetje.
 
ik snap jullie punt, maar misschien is TS al op zo'n punt dat ze om dezelfde reden als mannen net dat laatste vet% eraf wilt krijgen.
 
ik snap jullie punt, maar misschien is TS al op zo'n punt dat ze om dezelfde reden als mannen net dat laatste vet% eraf wilt krijgen.

Eindelijk iemand die de vraag begrepen heeft :)
 
ik snap jullie punt, maar misschien is TS al op zo'n punt dat ze om dezelfde reden als mannen net dat laatste vet% eraf wilt krijgen.
Daar ben ik het op zich wel mee eens.
Maar:
1,70 m
60 kg
20% vet
Dan zijn het niet de laatste procentjes denk ik dan.
 
ik snap jullie punt, maar misschien is TS al op zo'n punt dat ze om dezelfde reden als mannen net dat laatste vet% eraf wilt krijgen.
Wat marina1975 zegt idd, aan de posts en stats is al wel af te lezen dat het niet de echte laatste loodjes zijn en ze gewoon stagneert. Zal niet de eerste, en ook niet de laatste keer zijn, dat iemand zijn voeding/activiteit onderschat of overschat. Het is altijd 'mijn voeding is gewoon goed' gevolgd met een middel die ze willen proberen, i.p.v. naar hun voeding te kijken.

Ik ken mezelf daar ook zeker in(wel het tegenovergestelde), ik was een slappe 68kg 1,5 jaar geleden. Ik dacht altijd 'maar ik eet zo veel junk en doner', en dacht dat ook ik aan het mythologische hoge metabolisme syndroom leed. Er bestaat wel degelijk een hoge metabolisme, maar dat zijn uitzonderingen. Dus ongeveer <1% van iedereen die denkt dat die het heeft. En toen kwam ik hier voor tips over trainen, waarna ik snel door werd verwezen naar voeding.

Voeding heeft meer wonderen verricht dan wat dan ook. Ik heb ook gecut met van alles en nog wat(test, tren, mast, T3, DNP, ECA en noem maar op), maar ik heb nog nooit beter gecut dan dat ik voor de eerste 2 keer natty heb gedaan met goede voeding. Met al die zogenaamde wondermiddelen waar ik maandenlang mee bezig ben geweest ben ik uiteindelijk geen stap verder gekomen omdat m'n voeding niet goed was.

Onderschat voeding nooit, i.p.v. dat TS nu maar blijft zeggen mijn voeding is goed kan ze toch ook even een maandje met minder kcal proberen? Ze gaat er niet dood aan om even een maandje nog iets minder te eten.
 
Daar ben ik het op zich wel mee eens.
Maar:
1,70 m
60 kg
20% vet
Dan zijn het niet de laatste procentjes denk ik dan.
De stats had ik nog niet gezien, 1.70 bij 60 kg kan natuurlijk flink ripped zijn, maar goed dan had er een ander vet% aan gehangen.
 
Meer cardio en 0f kcal verlagen.

Wil je het toch echt doen dan had ik voor clen gekozen als vrouw zijnde ipv anavar.
 
Wat marina1975 zegt idd, aan de posts en stats is al wel af te lezen dat het niet de echte laatste loodjes zijn en ze gewoon stagneert. Zal niet de eerste, en ook niet de laatste keer zijn, dat iemand zijn voeding/activiteit onderschat of overschat. Het is altijd 'mijn voeding is gewoon goed' gevolgd met een middel die ze willen proberen, i.p.v. naar hun voeding te kijken.

Ik ken mezelf daar ook zeker in(wel het tegenovergestelde), ik was een slappe 68kg 1,5 jaar geleden. Ik dacht altijd 'maar ik eet zo veel junk en doner', en dacht dat ook ik aan het mythologische hoge metabolisme syndroom leed. Er bestaat wel degelijk een hoge metabolisme, maar dat zijn uitzonderingen. Dus ongeveer <1% van iedereen die denkt dat die het heeft. En toen kwam ik hier voor tips over trainen, waarna ik snel door werd verwezen naar voeding.

Voeding heeft meer wonderen verricht dan wat dan ook. Ik heb ook gecut met van alles en nog wat(test, tren, mast, T3, DNP, ECA en noem maar op), maar ik heb nog nooit beter gecut dan dat ik voor de eerste 2 keer natty heb gedaan met goede voeding. Met al die zogenaamde wondermiddelen waar ik maandenlang mee bezig ben geweest ben ik uiteindelijk geen stap verder gekomen omdat m'n voeding niet goed was.

Onderschat voeding nooit, i.p.v. dat TS nu maar blijft zeggen mijn voeding is goed kan ze toch ook even een maandje met minder kcal proberen? Ze gaat er niet dood aan om even een maandje nog iets minder te eten.
Voeding is de key, ik wil ook niet anders beweren, maar ik snap wel dat als je bijvoorbeeld wedstrijdambities hebt (of gewoon een persoonlijk doel) je ook als vrouw aas gaat gebruiken....Volgens mij zijn anavar en clenbuterol nog vrij "milde" aas.
Ik zag laatst dat een topic T5/T6 van supplementen naar de aas sectie werd verplaatst....Misschien is dat een beter alternatief voor TS?
 
Voeding is de key, ik wil ook niet anders beweren, maar ik snap wel dat als je bijvoorbeeld wedstrijdambities hebt (of gewoon een persoonlijk doel) je ook als vrouw aas gaat gebruiken....Volgens mij zijn anavar en clenbuterol nog vrij "milde" aas.
Ik zag laatst dat een topic T5/T6 van supplementen naar de aas sectie werd verplaatst....Misschien is dat een beter alternatief voor TS?
clenbuterol is sowieso al geen aas :P
 
die titel alleen al.... :(

anabolen zijn geen speelgoed, zeker voor vrouwen niet.
 
Voeding is de key, ik wil ook niet anders beweren, maar ik snap wel dat als je bijvoorbeeld wedstrijdambities hebt (of gewoon een persoonlijk doel) je ook als vrouw aas gaat gebruiken....Volgens mij zijn anavar en clenbuterol nog vrij "milde" aas.
Ik zag laatst dat een topic T5/T6 van supplementen naar de aas sectie werd verplaatst....Misschien is dat een beter alternatief voor TS?
Gezien ze 20kg heeft verloren denk ik niet dat ze wedstrijdambities heeft. Je gaat niet na je eerste keer (goed) diëten gelijk aan een wedstrijd beginnen neem ik aan, en anders kom je er ook niet bepaald ver.
 
Laatst bewerkt:
ik lees alleen maar goed bedoelde adviezen hoor, maar toch vraag ik me af waarom hier vrouwen alleen hun doelen mogen behalen dmv voeding en training en het not done is om aas te gebruiken. Omdat je als vrouw je hormoonhuishouding ermee naar de klote helpt?

Ik heb er helemaal geen problem mee,integendeel. Maar Anavar en clen supplementen noemen? En var nemen als je doel afvallen is,kweet niet hoor.

Als ne gast met hetzelfde verhaal afkomt al TS dan zeg ik nog steeds kijk eerst naar je voeding.
 
Voila dat bedoel ik dus ook.
Wat mijn voedingschema betreft heb ik reeds gezegd dat dit zeer goed in orde is.

Als je niet meer afvalt dan zal je voeding toch niet in orde zijn.
 
Je geeft aan dat mensen hier geen advies willen geven en/of de vraag niet begrijpen.

Nergens niet om, maar ik denk dat jij ons niet begrijpt. Er zou toch een lichtje moeten gaan branden bij je wanneer een groot deel mensen hier aangeeft dat je niet naar die middelen moet grijpen?

Je geeft aan dat je training en voeding in orde is dus dat we daar niet op in hoeven te gaan. I'm gonna try one more time: Als dat op orde is dan hoef je niet te denken aan anavar of clenbuterol als ondersteuning, wantttttttttttttt. Als het op orde is maak je progressie! Dus heb je geen middelen nodig om die progressie te ondersteunen.

We zijn hier op het forum nogal huiverig tegenover vrouwen die zich hier aanmelden en vragen om anabolen. Vrouwen en anabolen is namelijk nogal een dingetje. Ik vind het zeker geen taboe hoor en zou je er graag over adviseren, maar het is een keuze met heel veel gevolgen voor je hormonen en kan ook zeer veel invloed hebben op je uiterlijk (op een negatieve manier). Het is niet iets waar je lichtzinnig over moet denken.

Denk bij anavar aan bijvoorbeeld snellere haargroei (die niet verminderd nadien), acnevorming, vermannelijking enzovoort. Je hele hormoonhuishouding gaat naar de knoppen en dat ga je fysiek en mentaal merken. Nadat je stopt met anavar zal dit zich weer moeten herstellen en dat ga je voelen en merken, its not going to be fun.

Clen heeft ook niet de minste bijwerkingen, het is geen anabool maar het is zeker niet een goed middeltje voor je. Clenbuterol verhoogt je hartslag. Hiervoor kun je eventueel ook fatburners kopen bij de sportwinkel, of dagelijks wat caffeinepillen slikken. Ik heb verder niet heel veel kennis over clenbuterol, maar ik zou het niet de moeite waard vinden voor dat extra beetje progressie.

Wil je serieus het risico nemen dat je lichamelijke kwalen oploopt terwijl je ook gewoon net iets harder er aan kunt trekken met je voeding? Afvallen / strakker worden / vet verliezen is nog alllllllllltijd minder eten dan je verbruikt.

Als je geen wedstrijdambities hebt, als je niet van plan bent een buffel te worden en te shinen op een wedstrijd heb je helemaal niets te zoeken in het aaswereldje vind ik.

En dat is de reden waarom wij je niet vertellen wat je wilt horen. Succes ermee!
 
+1

Het is vooral de kennis (over voeding) die je mist om verder te komen.
Wellicht zit je op een plateau en weet niet hoe je daar mee om moet gaan.
Post je voeding en trainingsschema en wellicht krijg je hulp.
Gewoon open kaart spelen en "Be Teachable"
Genoeg kennis hier in huis (Sticky's)
 
Back
Naar boven