Fitness Seller

clenbuterol struggle

steelpan90

Advanced Bodybuilder
Waardering
154
Lengte
1m82
Massa
90kg
Vetpercentage
9%
beste dbb'ers,

ik zit er aan te denken om clenbuterol te nemen. ik ben nu op vakantie en kom de 17de weer terug (18e weer trainen) maar ik ga 2 augustus weer op vakantie (1 augustus laatste training) en daartussen wil ik graag clen nemen. is dit verstandig? ik ga op vakantie me niet volvreten met fastfood en drink enkel bacardi, dus echt veel cal overschot zal ik niet hebben.

wat raden jullie mij aan om te doen? ik kom niet echt verder dan 9% en wil toch echt rond de 6/7% zitten.

of miss iets anders? heb momenteel dexaprine staan maar dat is gewoon een normale fatburner.

gegroet,
steelpan

Weet je al uit ervaring hoe je zo'n laag vet% handelt? Als je helemaal futloos en lijp wordt van obsessie met voedsel wordt het geen leuke vakantie toch? En je libido? Maar als je weet dat het geen issues geeft en je doel juist voor die vakantie wilt..

• Topic Starter Topic Starter
Weet je al uit ervaring hoe je zo'n laag vet% handelt? Als je helemaal futloos en lijp wordt van obsessie met voedsel wordt het geen leuke vakantie toch? En je libido? Maar als je weet dat het geen issues geeft en je doel juist voor die vakantie wilt..

tuurlijk ga ik gewoon genieten enzo, maar sochtends sws gewoon een goed clean ontbijt, af en toe een lekkere eiwit shake tussendoor (geniet echt van die dingen, banaan is goddelijk). het is niet dat ik alles ga afwegen en elke 2 uur precies me voedingsschema af ga werken, maar ik ga ook echt niet 10 dagen me eige volvreten met döner, pizza en friet.

het doel hoeft niet perse voor de vakantie, liever wel natuurlijk, maar als er meer con's zijn dan doe ik het na de vakantie.

ik heb een vriendin (bijna) dus ik hoef sws niet zo geil als een 10je rond te lopen op vakantie. en wordt ook al wel flink geil van drank.

Niet doen. Bewaar clen voor als je echt serieus aan het einde van je cut zit voor het laatste beetje vet. Niet voor zomaar even tussen de vakanties door.
Daarnaast vind ik je met 18 er nog te jong voor.

ik ben de afgelopen 2 maanden bezig met cutten, kwam van 14% af en zit nu op 9%, kom niet verder en zit nu toch echt op t eind van me cut.

tuurlijk ga ik gewoon genieten enzo, maar sochtends sws gewoon een goed clean ontbijt, af en toe een lekkere eiwit shake tussendoor (geniet echt van die dingen, banaan is goddelijk). het is niet dat ik alles ga afwegen en elke 2 uur precies me voedingsschema af ga werken, maar ik ga ook echt niet 10 dagen me eige volvreten met döner, pizza en friet.
Dat is je plan, maar waar ik het over heb is je psychische staat als je zo laag in vet% bent. Als je ervaring hebt met 6% staan en er relaxed bij blijft en je kunt beheersen dan mooi, ik heb vaak genoeg gehad dat het echt geen pretje is om constant honger te hebben en overal bij aan eten te denken en ik denk dat er zo wel meer zijn die niet voor de lol zo laag gaan. En je weet daarnaast nog niet wat die clen met je doet.

En met libido bedoel ik niet alleen de zin hebben maar er ook nog naar kunnen handelen. Dat wil ook niet altijd goed gaan op zulke vet% en clen kan ook erectie problemen veroorzaken.

Het kan goed gaan maar ik waarschuw je dat het ook kan betekenen dat je je de hele vakantie rot voelt met een naar honger gevoel en niks in bed kan doen.

9% en lekker relaxed vakantie vieren klinkt dan een stuk beter.

moet ik bij een clen kuur gewoon nogsteeds 500 onder onderhoud zitten? of op onderhoud en dit verschil met cardio maken?

en eerste 3 dagen beginnen met 40mcg en dan elke 3 dagen verhogen met 20mcg?

dus:
1-3 : 40mcg
4-5: 60 mcg
6-7: 80 mcg
8-9: 100 mcg
10-14: 120 mcg

of elke 3 dagen verhogen met een max van 100 mcg?

18 jaar en clen gebruiken, deze is ook weer top..

Volgens mij word jou aangeraden het niet te doen en lekker te wachten tot je terug bent van je vakantie. Je hebt een aantal goede adviezen gekregen.

jullie lezen toch dat hij 18 jaar is wtf geven jullie dan nog uberhaubt advies ???? gewoon niet reageren en hij is zo weg en slotje erop klaar

Terug
Naar boven