nicknick90
Cool Novice
- Waardering
- 0
Beste leden, afhankelijk van stats, training, voeding enz even het volgende voor mijzelf op een rijtje. Ik vind het erg informatief en leerzaam om me erin te verdiepen. Vooral vanuit het oogpunt van de b.b en niet van een arts uit het ziekenhuis die je voor gek verklaart als je aan dergelijke rommel zit. Ik wil dit middel '' nog'' niet gebruiken maar vind het goed om van de juiste informatie op de hoogte te zijn.
Ik heb op dit forum al dergelijke discussies gelezen over 2weken on/ off en 2 dagen onn/off. Ondergaand uitgaand van 2 weken onn/ weken off
Clenbuterol
2 weken gebruiken
2 weken niet gebruiken, eventueel stacker 2 zou je kunnen gebruiken.
Dit maximaal 2 maanden. Het komt er dus op neer dat je het in 8 weken tijd 4 weken inneemt.
De hoeveelheid clenbuterol afhankelijk van ‘’hoe je jezelf erbij voelt’’ max. 150 mcg per dag. Dit moet worden opgebouwd en afgebouwd.
Belangrijk is dat je voldoende voeding neemt wat deze voedingsstoffen bevat.
· Taurine BV Banaan.Red Bull
· Magnesium BV Bruine Rijst
· Kalium BV Appel,Rozijnen
Overigens is het niet aan te raden om Clenbuterol Only te nemen omdat je dan een hoop spiermassa verliest?
Ik wilde graag van jullie leden weten of bovenstaande informatie kern van waarheden betreft of volkomen onjuist is. En uiteraard wat eventuele verbeteringen/oplossingen zijn. Dus hoe je met hoeveelheden zou moeten op/afbouwen enz
Mijn dank is groot !
Ik heb op dit forum al dergelijke discussies gelezen over 2weken on/ off en 2 dagen onn/off. Ondergaand uitgaand van 2 weken onn/ weken off
Clenbuterol
2 weken gebruiken
2 weken niet gebruiken, eventueel stacker 2 zou je kunnen gebruiken.
Dit maximaal 2 maanden. Het komt er dus op neer dat je het in 8 weken tijd 4 weken inneemt.
De hoeveelheid clenbuterol afhankelijk van ‘’hoe je jezelf erbij voelt’’ max. 150 mcg per dag. Dit moet worden opgebouwd en afgebouwd.
Belangrijk is dat je voldoende voeding neemt wat deze voedingsstoffen bevat.
· Taurine BV Banaan.Red Bull
· Magnesium BV Bruine Rijst
· Kalium BV Appel,Rozijnen
Overigens is het niet aan te raden om Clenbuterol Only te nemen omdat je dan een hoop spiermassa verliest?
Ik wilde graag van jullie leden weten of bovenstaande informatie kern van waarheden betreft of volkomen onjuist is. En uiteraard wat eventuele verbeteringen/oplossingen zijn. Dus hoe je met hoeveelheden zou moeten op/afbouwen enz
Mijn dank is groot !

en ik kreeg last van hartkloppingen i.s.m zwaar ademen
ik wist toen dat ik niet verder moest opbouwen