AndroidHealthClinic

Clenbuterol, Wat is Juist?

nicknick90

Cool Novice
Waardering
0
Beste leden, afhankelijk van stats, training, voeding enz even het volgende voor mijzelf op een rijtje. Ik vind het erg informatief en leerzaam om me erin te verdiepen. Vooral vanuit het oogpunt van de b.b en niet van een arts uit het ziekenhuis die je voor gek verklaart als je aan dergelijke rommel zit. Ik wil dit middel '' nog'' niet gebruiken maar vind het goed om van de juiste informatie op de hoogte te zijn.

Ik heb op dit forum al dergelijke discussies gelezen over 2weken on/ off en 2 dagen onn/off. Ondergaand uitgaand van 2 weken onn/ weken off

Clenbuterol

2 weken gebruiken

2 weken niet gebruiken, eventueel stacker 2 zou je kunnen gebruiken.

Dit maximaal 2 maanden. Het komt er dus op neer dat je het in 8 weken tijd 4 weken inneemt.

De hoeveelheid clenbuterol afhankelijk van ‘’hoe je jezelf erbij voelt’’ max. 150 mcg per dag. Dit moet worden opgebouwd en afgebouwd.

Belangrijk is dat je voldoende voeding neemt wat deze voedingsstoffen bevat.

· Taurine BV Banaan.Red Bull
· Magnesium BV Bruine Rijst
· Kalium BV Appel,Rozijnen

Overigens is het niet aan te raden om Clenbuterol Only te nemen omdat je dan een hoop spiermassa verliest?

Ik wilde graag van jullie leden weten of bovenstaande informatie kern van waarheden betreft of volkomen onjuist is. En uiteraard wat eventuele verbeteringen/oplossingen zijn. Dus hoe je met hoeveelheden zou moeten op/afbouwen enz

Mijn dank is groot !

kep een licht infarct gehad bij 60 pd,dus geheel persoonsafhankelijk.Ik vind het persoonlijk T@ringzooi

Overigens is het niet aan te raden om Clenbuterol Only te nemen omdat je dan een hoop spiermassa verliest?

Hoe kom je daarbij? Clenbuterol werkt juist anti katabool (Beschermt spiermassa) . Ik heb het zelf gebruikt en ik moet zeggen het doet wat het belooft, in een periode van 2* 2weken (2 on, 2off, 2on) verloor ik 4% bodyfat. De 2 weken die je off bent kan je geen stacker met efedra \ efedrine gaan gebruiken, omdat deze dezelfde receptor aanspreekt als clenbuterol, en deze zijn afgestompt na 2weken (tenzij je ketotifen erbij pakt).
Ik heb opgebouwd tot 100mcg perdag en begon toen af en toe behoorlijk te parkinsonnen:P en ik kreeg last van hartkloppingen i.s.m zwaar ademen:( ik wist toen dat ik niet verder moest opbouwen:D

Of ik het nog een keer zou gebruiken? Ik ben nu voorlopig zonder hulpmiddelen aan het cutten, maar clenbuterol trekt me wel puur om zijn anti katabole eigenschap.

Hoe kom je daarbij? Clenbuterol werkt juist anti katabool (Beschermt spiermassa) . Ik heb het zelf gebruikt en ik moet zeggen het doet wat het belooft, in een periode van 2* 2weken (2 on, 2off, 2on) verloor ik 4% bodyfat. De 2 weken die je off bent kan je geen stacker met efedra \ efedrine gaan gebruiken, omdat deze dezelfde receptor aanspreekt als clenbuterol, en deze zijn afgestompt na 2weken (tenzij je ketotifen erbij pakt).
Ik heb opgebouwd tot 100mcg perdag en begon toen af en toe behoorlijk te parkinsonnen:P en ik kreeg last van hartkloppingen i.s.m zwaar ademen:( ik wist toen dat ik niet verder moest opbouwen:D

Of ik het nog een keer zou gebruiken? Ik ben nu voorlopig zonder hulpmiddelen aan het cutten, maar clenbuterol trekt me wel puur om zijn anti katabole eigenschap.

krijgen we dat domme verhaal weer..?
kun je dat misschien onderbouwen of uitleggen waarom je dit hier neerzet..?

• Topic Starter Topic Starter
@ LORSO

je vertelt dat clenbuterol only de spiermassa beschermd dus beschermd. Daar had ik nog nooit eerder wat over gelezen maar is alleen maar een voordeel

En Hoe was je begonnen met opbouwen
Dag 1 25 mcg
Dag 2 25 mcg
Dag 3 50 mcg
Dag 4 50 mcg
Dag 5 75 mcg enz...

Of op een heel andere manier ?

@ Roberto24

Aan jou reactie te zien ben jij het niet eens met Lorso zijn reactie? Waarom als ik vragen mag, wil echt graag de juiste informatie zien te vergaren vandaar..... (y) !

@ LORSO

je vertelt dat clenbuterol only de spiermassa beschermd dus beschermd. Daar had ik nog nooit eerder wat over gelezen maar is alleen maar een voordeel

En Hoe was je begonnen met opbouwen
Dag 1 25 mcg
Dag 2 25 mcg
Dag 3 50 mcg
Dag 4 50 mcg
Dag 5 75 mcg enz...

Of op een heel andere manier ?

@ Roberto24

Aan jou reactie te zien ben jij het niet eens met Lorso zijn reactie? Waarom als ik vragen mag, wil echt graag de juiste informatie zien te vergaren vandaar..... (y) !

omdat dit enkel voor vee geld. Graas je?

er is veel discussie omtrent het al dan niet katabole dan wel anti-katabole karakter van clen

doe zelf de test zou ik dan zeggen en dat zal niet beter lukken dan met clen only dan..

ikzelf neem het regelmatig en heb er relatief weinig last van
alleen als ik mn opbouw verwaarloos kom ik in de shit:D

normaal doe ik
d1-4 40mcg
d5-12 80mcg
d13-15 40mcg

kga dus niet hoger dan 80mcg

ikzelf verlies helemaal geen VVM tijdens clengebruik, ook niet tijdens clen only

• Topic Starter Topic Starter
Klopt het nu ook dat clenbuterol minder gevaarlijk schijnt te zijn als T3, of is dit gebasseerd op meningen van mensen die dit door eigen ervaringen zo zien?

Of klopt van die uitspraak geen ene PeperNoot!

@ Roberto NiEt HaTuHh, Ik onderbouw dit dmv de vele internet artikelen en door toendertijd mijn vet% en mijn gewicht met elkaar te vergelijken en kijken hoeveel "droge massa" ik overhield:)
Of heb jij misschien andere ervaringen met clenbuterol ??

@ nick ik heb met 20mcg eod opgebouwd en afgebouwd;)

Laatst bewerkt:
De anabole eigenschappen van clenbuterol zou via de beta-3 receptor werken. De anti-katabole eigenschappen zouden via de beta-3 én beta 2 receptor gebeuren.

Er zijn er hier enkelen in dit topic die precies geen verschil maken tussen anti-katabool en anabool. Anabool = verhoogde eiwitsynthese, anti-katabool= eiwitsparend effect.

De studie waar relevante informatie instond vind ik niet direct terug, maar het kwam erop neer dat mensen die efedrine gebruikten tov mensen die niks gebruikten ongeveer evenveel gewicht verloren, maar bij de efedrine-groep was het quasi puur vet, en bij de cleane groep een mix tussen vet en spier.

Aangezien 1) efedrine ook een beta-2 receptor agonist is en 2) er velen eenzelfde effect bij clenbuterol claimen mag dat zeker serieus genomen worden als je kijkt of dit werkt voor clenbuterol.

er is veel discussie omtrent het al dan niet katabole dan wel anti-katabole karakter van clenbuterol

doe zelf de test zou ik dan zeggen en dat zal niet beter lukken dan met clenbuterol only dan..

ikzelf neem het regelmatig en heb er relatief weinig last van
alleen als ik mn opbouw verwaarloos kom ik in de shit:D

normaal doe ik
d1-4 40mcg
d5-12 80mcg
d13-15 40mcg

kga dus niet hoger dan 80mcg

ikzelf verlies helemaal geen VVM tijdens clengebruik, ook niet tijdens clenbuterol only

+1

@ Roberto NiEt HaTuHh, Ik onderbouw dit dmv de vele internet artikelen en door toendertijd mijn vet% en mijn gewicht met elkaar te vergelijken en kijken hoeveel "droge massa" ik overhield:)
Of heb jij misschien andere ervaringen met clenbuterol ??

@ nick ik heb met 20mcg eod opgebouwd en afgebouwd;)

ik haat ook niet, hecht enkel waarheid aan goede info. heb je misschien 1 van die artikelen?

De search knop van DBB volstaat, ik heb mij goed ingelezen voordat ik clenbuterol ging gebruiken, over (bij)werking(en) ed en over gebruikers ervaringen. En kan zelf ook concluderen dat het anti katabole effect van clenbuterol wel degelijk bestaat.

Kusje:P

Terug
Naar boven