Fitness Seller

Clinton, Bush of...?

Peiling Peiling Nieuwe president van Amerika?

• Totaal stemmers
    27
Bill Clinton dan, de enige president die tijdens zijn presidentschap oprecht gepoogd heeft vrede tussen de Palestijnen en Israel te bewerkstelligen. Toen er een principeakkoord was die de volgende dag ging getekend worden met Netanyahu, kwam die zelfde avond Netanyahu naar de kamer van Clinton om te zeggen dat hij toch niet ging tekenen; Clinton begon zo hard te foeteren en te roepen dat Netanyahu er van schrok.

Bill Clinton dan, de enige president die tijdens zijn presidentschap oprecht gepoogd heeft vrede tussen de Palestijnen en Israel te bewerkstelligen. Toen er een principeakkoord was die de volgende dag ging getekend worden met Netanyahu, kwam die zelfde avond Netanyahu naar de kamer van Clinton om te zeggen dat hij toch niet ging tekenen; Clinton begon zo hard te foeteren en te roepen dat Netanyahu er van schrok.

was je erbij? :eek:

Graag gedaan

Er is hier maar plaats voor één autist en dat ben ik. :mad:

Wel typisch dat je weer met een Palestijns argument moet komen m.b.t. het presidentschap van de VS. Ken jij überhaupt wel argumenten die niet religieus of ras betrokken zijn?

Wel typisch dat je weer met een Palestijns argument moet komen m.b.t. het presidentschap van de VS. Ken jij überhaupt wel argumenten die niet religieus of ras betrokken zijn?

Palestijns ras???
En ja, het is mss nieuw voor jou maar iedere president sinds de jaren 60 heeft dit probleem op zijn bord gekregen en er zijn tanden op stuk gebeten. Het is dus al 50 jaar zeer relevant voor de Amerikaanse politiek en dus zeer relevant voor dit topic.

huh kunnen vrouwen tegenwoordig ook al president worden

• Topic Starter Topic Starter

De Amerikaanse president, en aankomende president, moet de Joden in VS ( rond 7 miljoen) tevreden houden.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Lijkt me duidelijk.

Palestijns ras???
En ja, het is mss nieuw voor jou maar iedere president sinds de jaren 60 heeft dit probleem op zijn bord gekregen en er zijn tanden op stuk gebeten. Het is dus al 50 jaar zeer relevant voor de Amerikaanse politiek en dus zeer relevant voor dit topic.

Waar zeg ik dat Palestijnen een ras zijn?

En nee het is niet nieuw voor me het viel me alleen op dat nota bene jij weer de enige bent die hier over Palestina loopt te preken :o

De Amerikaanse president, en aankomende president, moet de Joden in VS ( rond 7 miljoen) tevreden houden.

Amper 2% van de bevolking ja.

Waar zeg ik dat Palestijnen een ras zijn?

En nee het is niet nieuw voor me het viel me alleen op dat nota bene jij weer de enige bent die hier over Palestina loopt te preken :o

Preken? Ik vermelde het gewoon. Effe ernstig blijven he.
Tja, niet iedereen volgt het lijden van miljoenen mensen op de voet op he. Het is relevant voor dit topic, relevanter dan de meeste argumenten.
Groet.

---------- Toegevoegd om 14:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:58 ----------

Dit toont aan dat je dus niks afweet van de Amerikaanse politiek.
De new born christians, 60 miljoen Amerikanen steunen de Amerikaanse buitenlandse politiek inzake Israel. Wie deze groep tegen de borst stoot verliest minstens 50 miljoen stemmen en dus de verkiezingen;
Dat is trouwens ook de reden waarom de nieuwe wetgeving omtrent wapenbezit maar niet goedgekeurd raakt; Geen enkele president durft daar aan te komen want dan verbrandt die zich.

Terug
Naar boven