MuscleMeat

Clownsworld

Dat hele rijtje uit die eerste is wel ziek hoor!

In mijn tijd werden leraressen voor niks weggepest. Wel eens "onze lerares is een heks" gehoord. (wat ik trouwens niet op de lijst van problematische uitspraken zie staan)

Dat zou in zo'n geval wel handig zijn.

Cleopatra was van Grieks-Macedonische afkomst. Kopten zijn ook niet zwart.

Laatst bewerkt:
Gelukkig, er is geen racisme of bias bij "police shootings", alleen het dagelijkse handhaven kan wat beter.

Als iemand roept: "It's a prank!", vind ik dat je nog wel een keer mag uithalen met zo'n corrigerende tik.

Oh well, mine is real!

Ze zullen nooit om semi-criminele rappers die het "gangster-"leven toejuichen verlegen zitten als ze nog iemand voor de titelsong zoeken.

Ik ben heel erg voor emancipatie enzo, maar soms denk ik weleens dat de ketting vamuit de keuken bij sommige vrouwen veel te lang is. Ik ben ook heel erg voor gelijkwaardigheid, maar dit kan je toch niet serieus nemen, tenzij je bij BNN/Vara werkt?

Conversion Therapy, old skool.

Ik ben heel erg voor emancipatie enzo, maar soms denk ik weleens dat de ketting vamuit de keuken bij sommige vrouwen veel te lang is. Ik ben ook heel erg voor gelijkwaardigheid, maar dit kan je toch niet serieus nemen, tenzij je bij BNN/Vara werkt?

Waarom zo denigrerend hun huidskleur erbij betrekken? Wat doen de bruine liberal women dan?

Terug
Naar boven