- Waardering
- 11.762
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Veels te moeilijk om in te voeren, net als die suikertaks...
![]()
Dan kan Deens wel een lastige taal zijn, van alle Scandinavische landen lijken ze het daar het beste te snappen.
Geen extracurriculars die de rijke kids helpen, geen positieve discriminatie die de arme kleurlingen helpt, maar puur op je schoolcijfers.
(Werkt wel alleen als de toegang tot bijles ook open staat voor iedereen itt Nederland)
Dan kan Deens wel een lastige taal zijn, van alle Scandinavische landen lijken ze het daar het beste te snappen.
Geen extracurriculars die de rijke kids helpen, geen positieve discriminatie die de arme kleurlingen helpt, maar puur op je schoolcijfers.
(Werkt wel alleen als de toegang tot bijles ook open staat voor iedereen itt Nederland)
Jij die een meme plaatst over naar je werk gaan is wel echt op zijn plaatst in dit topic.
Volgens mij ben je nu aan her overanalyseren. Het punt is niet dat een meritoctatie geen nadelen heeft, het punt hier is dat men de nadelen van het olicharchische en woke Amerikaanse systeem als een gemis beschouwt.Ik lees dat toch een beetje anders, harde highschool GPA (is dat niet ook Amerikaans trouwens?) vereisten lijken mij best rot. Niet iedereen past in de highschool structuur, methode van testen, krijgt geschikte leraren/klas, of heeft die fase van z'n leven de beste tijd van z'n leven om te scoren naar z'n kunnen. Ik wou ook iets zeggen over blind grading als je geen bias (ja zo zijn leraren) in de cijfers wilt krijgen.
Het is mooi om meritocracy te hebben, maar volgens mij is dat niet de strekking van wat in dat stukje nadelig wordt gevonden. Hoewel die andere punten over afkomst die daar genoemd worden inderdaad niet zouden moeten uitmaken. Ik zie ook liever een beetje flexibele meritocracy, zoals hier dat je nog stapsgewijs of met een tussentoets later kunt bewijzen het niveau aan te kunnen.
(misschien kan dat er ook wel, maar even afgaande op de tekst)
Ik vraag me af hoeveel lezers meteen snappen waarom die arm in het verband zit, voor de duidelijkheid.
Dat is precies wat Rob Jetten zei...