- Waardering
- 11.762
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Zo zie je maar soort zoekt soort

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo zie je maar soort zoekt soort

Ik vraag me af of het geen gips is.Ik vraag me af hoeveel lezers meteen snappen waarom die arm in het verband zit, voor de duidelijkheid.
Ik vraag me af hoeveel lezers meteen snappen waarom die arm in het verband zit, voor de duidelijkheid.
Kenmerkend voor het münchhausen-by-proxysyndroom is dat de plegers bij een kind fysieke of psychische signalen of symptomen voorwenden of een verwonding of ziekte veroorzaken of verergeren.
Naamgeving
Bij het münchhausen-by-proxysyndroom is sprake van een combinatie van de mishandeling van het kind en de motivatie van de dader:
(Abuse by) Pediatric Condition Falsification (PCF): PCF is een ernstige vorm van kindermishandeling. Het kan hierbij gaan om het uitvergroten, veroorzaken, verergeren of verzinnen van psychische en fysieke klachten bij kinderen door de ouder(s).
Factitious Disorder Imposed by Another (FDIA): FDIA is een aandoening (en diagnose) waarbij de pleger een kind actief ziek maakt op welke wijze dan ook. Het vereist een actieve handeling van de pleger.
Exact wat je ziet op social media. Moeders die claimen dat hun jonge kind gay of genderneutraal is. Hun kind opofferen om zelf te scoren. Of whatever hun reden is. Geesteszieke mensen waarvan het ouderlijk gezag ontnomen zou moeten worden.Kenmerken van plegers
In bijna alle gevallen blijkt de pleger de moeder van het kind te zijn,
Maar misplaatste genderindoctrinatie gevolgd door fucking hormoonremmers op jonge leeftijd en geslachtoperaties vallen hier niet onder, zijn geen ernstige vorm van kindermishandeling en zijn dus niet strafbaar?Gevolgen voor het kind
De gevolgen voor kinderen die slachtoffer zijn van het münchhausen-by-proxysyndroom kunnen ingrijpend zijn. Veel kinderen kampen met ernstige lichamelijke klachten omdat zij onnodige operaties of behandelingen ondergaan en last hebben van bijwerkingen en complicaties. Zij kunnen verminkt raken en zelfs overlijden.
Niets mis mee, wel wat anders.
Oproep tot omverwerpen van de democratie en een progressieve "verlichte" dictatuur voor onze eigen bestwil?
Haar man was waarschijnlijk per ongeluk ingelogd onder haar account.Oproep tot omverwerpen van de democratie en een progressieve "verlichte" dictatuur voor onze eigen bestwil?
De kiezer is te dom en weet niet wat goed voor hem is en de politici functioneren niet. Eigenlijk ben ik het met de analyse wel eens, alleen met de oplossing heb ik wat moeite.
Ik dacht dat alleen rechtse wappies de democratie omver wilden werpen, maar nu blijken linkse schapen daar ook fantasieën over te hebben.
Haar man was waarschijnlijk per ongeluk ingelogd onder haar account.
Nee, alleen met opzet.
Het gaat uitstekend, denk ik.Hoe gaat het eigenlijk met NSC @Mentat
Over met de wind mee waaien gesproken, hoeveel zetels zijn er inmiddels alweer af in de peilingen? Wat is het dit keer ook alweer? Iets met de boeren toch?
Ja, laat je niet gek maken.Het gaat uitstekend, denk ik.
Het zijn maar peilingen, ofzo...