XXL Nutrition

Clownsworld

• Topic Starter Topic Starter
'Lid heeft een topic ban'

That 70S Show Lol GIF by Peacock

my god!!

Komende week is de Week Zonder Vlees en Zonder Zuivel!

Ik wens u allen veel eiwitscheetjes!

Ik zal mn slowcooker nog eens aanzetten :flexbiceps:

Komende week is de Week Zonder Vlees en Zonder Zuivel!

Ik wens u allen veel eiwitscheetjes!

RTL Nieuws volgt keurig de EU aanwijzingen.

Krijgen we nu een week lang deze agitprop?

Het AD had iets over Gelderland waar ze volgend jaar verplicht willen meedoen.
Vandaag is het de eerste dag van De Week Zonder Vlees en Zuivel.

Toevallig at ik vandaag Ierse Stoverij met Runderriblappen en Aardappelpuree met Volle Melk. Nog nooit voelde ik me zo verbonden met de Rebel Alliance.

Toevallig at ik vandaag Ierse Stoverij met Runderriblappen en Aardappelpuree met Volle Melk. Nog nooit voelde ik me zo verbonden met de Rebel Alliance.
Als we het doen moeten we het goed doen en niets eten of drinken waar enig dierenleed aan te pas komt. Ik denk dat dat de mensen zullen shrikken van de beperkingen die daar uit volgen.

Als we het doen moeten we het goed doen en niets eten of drinken waar enig dierenleed aan te pas komt. Ik denk dat dat de mensen zullen shrikken van de beperkingen die daar uit volgen.
Volgens mij is de nieuwe gedachte dst dit niet gaat om dierenleed, maar om het klimaat te redden. Mensen die jarenlang de wereld rondvlogen en/of dit nog steeds doen hebben bedacht dat men geen vlees meer mag eten.

Wat is eigenlijk de klimaatschade van een serie als Game of Thrones? Jarenlang filmen op locaties over de hele wereld? Waarom gebruiken we nog echte acteurs en actrices, CGI en AI kunnen dat toch wel vervangen?

Al weet ik ook wel dat het laatste waanbeeld is dat je dat niet hypocriet mag vinden. Carice heeft eerst even geïnformeerd of ze geen strafblad kon krijgen met protesteren op de A10, want anders kwam ze, voor haar werk, de VS misschien niet meer in. Ongelooflijk die betrokkenheid, echt bereid om zelf iets op te geven...

Nog meer agitprop!

Ook RTL laat zich niet onbetuigd.

Terug
Naar boven