Ja, "met op die fiets" is een gangbare term voor het extrapoleren van iemands opvattingen, ik gebruik. die. veelvuldige op de stupiditeit ergens van te verduidelijken.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, "met op die fiets" is een gangbare term voor het extrapoleren van iemands opvattingen, ik gebruik. die. veelvuldige op de stupiditeit ergens van te verduidelijken.
Er zijn maar 2 rassen op deze planeet: Mannen en vrouwen.Oh ja sorry, jij zei dat er geen verschillende rassen zijn.
Heeft ze zelf om gevraagd.
Niet een forum ban?
Ja wat een zelfkennis. Dbb is een school een spiegel tegelijk voor velen.
geef haar wat tijd.
Op een petroleumstelletje?
Je brengt me zomaar op een idee.
Elektriciteit opgewekt door dieselgeneratoren, net als de EV's van het Belgische leger.
Komende week is de Week Zonder Vlees en Zonder Zuivel!
Komende week is de Week Zonder Vlees en Zonder Zuivel!
Ik wens u allen veel eiwitscheetjes!
![]()
Zij schrapten vlees en zuivel uit hun dieet: 'We kunnen prima overleven'
Volgende week is het weer de 'Week zonder Vlees en Zuivel', waarin mensen worden aangespoord om een week geen vlees en zuivel te eten. Denise, Daphne en Anouk zijn al eerder begonnen met een plantaardig dieet. Waarom maakten ze die keuze, en wat zijn hun ervaringen?www.rtlnieuws.nl
Als we het doen moeten we het goed doen en niets eten of drinken waar enig dierenleed aan te pas komt. Ik denk dat dat de mensen zullen shrikken van de beperkingen die daar uit volgen.RTL Nieuws volgt keurig de EU aanwijzingen.
Krijgen we nu een week lang deze agitprop?
Het AD had iets over Gelderland waar ze volgend jaar verplicht willen meedoen.
Vandaag is het de eerste dag van De Week Zonder Vlees en Zuivel.![]()
Het verhaal achter je kaas en melk: 'We krijgen te veel binnen'
Minder vliegen, minder vlees eten, minder rijden met diesel of benzine. Die onderwerpen komen vaak voorbij als het gaat om klimaatverandering. Maar ook zuivel speelt een rol. En wij Nederlanders houden wel van een glaasje melk, of blokje kaas. Moeten we minderen?www.rtlnieuws.nl
Toevallig at ik vandaag Ierse Stoverij met Runderriblappen en Aardappelpuree met Volle Melk. Nog nooit voelde ik me zo verbonden met de Rebel Alliance.
Volgens mij is de nieuwe gedachte dst dit niet gaat om dierenleed, maar om het klimaat te redden. Mensen die jarenlang de wereld rondvlogen en/of dit nog steeds doen hebben bedacht dat men geen vlees meer mag eten.Als we het doen moeten we het goed doen en niets eten of drinken waar enig dierenleed aan te pas komt. Ik denk dat dat de mensen zullen shrikken van de beperkingen die daar uit volgen.
Nog meer agitprop!RTL Nieuws volgt keurig de EU aanwijzingen.
Krijgen we nu een week lang deze agitprop?
Het AD had iets over Gelderland waar ze volgend jaar verplicht willen meedoen.
Vandaag is het de eerste dag van De Week Zonder Vlees en Zuivel.![]()
Het verhaal achter je kaas en melk: 'We krijgen te veel binnen'
Minder vliegen, minder vlees eten, minder rijden met diesel of benzine. Die onderwerpen komen vaak voorbij als het gaat om klimaatverandering. Maar ook zuivel speelt een rol. En wij Nederlanders houden wel van een glaasje melk, of blokje kaas. Moeten we minderen?www.rtlnieuws.nl
Toevallig at ik vandaag Ierse Stoverij met Runderriblappen en Aardappelpuree met Volle Melk. Nog nooit voelde ik me zo verbonden met de Rebel Alliance.