- Waardering
- 12.367
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ga in eerste instantie alleen de bovenste helft en bedacht toen dat dat al voldoende was voor dit topic.

Er staat een letter teveel op z'n shirt.
Het ergste, je hebt geen idee of dit echt is, je kan het niet meer weten.
Ook waar
Het is me niet helemaal duidelijk wat je hiermee wilt zeggen?Vaccinaties tegen de mazelen en kinkhoest zijn toch onomstreden en heel belangrijk om de vaccinatiegraad zo hoog mogelijk te houden? Er zijn juist vanwege de hoge vaccinatiegraad zo weinig uitbraken?14 gevallen van mazelen in Eindhoven. Snel, vaccinatieplicht! QR codes! Maatschappelijke uitsluiting! Stop even, wanneer was de laatste mazelenuitbraak ook alweer? In 2013. 2632 gevallen.
Hoe hoog was de vaccinatiegraad toen? 92%.
![]()
Kinkhoest vaccinaties zijn wel wat aangepast, je kan je nu als zwangere vrouw al laten vaccineren tegen kinkhoest bij het kind.Vaccinaties tegen de mazelen en kinkhoest zijn toch onomstreden en heel belangrijk om de vaccinatiegraad zo hoog mogelijk te houden? Er zijn juist vanwege de hoge vaccinatiegraad zo weinig uitbraken?
In Nederland valt het nog wel mee. M.n. in ontwikkelingslanden is de vaccinatiegraad veel gedaald en zijn serieuze uitbraken. Een hoog genoege vaccinatiegraad is inderdaad essentieel.Ook waar
Het is me niet helemaal duidelijk wat je hiermee wilt zeggen?Vaccinaties tegen de mazelen en kinkhoest zijn toch onomstreden en heel belangrijk om de vaccinatiegraad zo hoog mogelijk te houden? Er zijn juist vanwege de hoge vaccinatiegraad zo weinig uitbraken?
Is dit niet kunnen of niet willen begrijpen omdat je per sé iets anders wilt horen?