Fitness Seller

combinatie "dbol + winstrol" ervaringen + resultaten!

Status
Niet open voor verdere reacties.
laat dat joch maar lekker z,n gang gaan.
hij komt er vanzelf wel achter.

Waarom wat anders gebruiken als hij geen vocht wil? DBol is buitengewoon anabool maar aromatiseert ook als geen ander. Dat aromatiseren kun je makkelijk tegengaan met een anti-e. Ook zonder dat aromatiseren naar oestrogeen is DBol buitengewoon effectief door z'n niet AR-recptor gerelateerde effecten!

En dat je eerst 4 weken DBol en dan 4 weken Winny voorstelt snap ik niet. Gewoon lekker tegelijkertijd knallen. (Op z'n Testoriaans gezegd)

Testo zei:
Het eerste gedeelte ben ik met je eens maar die anti E moet ie niet nemen tijdens gebruik dbol anders kan ie net zo goed wat anders gebruiken als ie geen vocht wil.....maar goed....daar blijven we over mening verschillen mijn waarde vriend.:D

Maar ik zou gewoon eerst 4 weken aan de dbol en dan 4 weken aan de winnie gaan en als je voeding top is kan je hele leuke resultaten verwachten.

Een kleine correctie. DBol werkt al na een dag. Dat je spiergroei niet na 1 dag merkt is natuurlijk logisch! Maar zodra AAS in je bloedbaan komen gaat het binden met je androgene receptoren en zullen ook de niet receptor gerelateerde groeieffecten beginnen.

Big'r zei:
Zoals je aan alle reacties kunt zien, ben jijzelf de enige die een combinatie van dianabol en winstrol ziet als: eerst 2 weken dianabol en daarna 4 weken winstrol.
Dit voorstel is kansloos. Dianabol begint effectief te werken in week 2. Er daarna mee stoppen gaat nergens over.
Er is geen enkele roid die je korter dan 4 weken wilt gebruiken volgens mij (uitzonderingen in bepaalde specifieke situaties zijn mogelijk bij gebruik door kenners).

Wanneer je een combinatie van orals wilt, doe je dus ook een combinatie van orals zoals Worf en Elmo al stellen gebruik je ze dus tegelijkertijd

Sorry dat ik het moet zeggen maar je vertelt een hoop onzin in slechts weinig zinnen.

DBol is het meest aromatiserende AAS wat er bestaat. Dus per definitie het meest geeigende AAS om een anti-e bij te gebruiken en zeker in combi met testosteron.
Winstrol houdt de bijwerkingen van DBol in toom? In welk sprookjesboek heb je dat gelezen? Volgens mij ben je in de war met proviron. En zelfs daarbij
is het ant-e effect minimaal.

Vraag maar eens rond. Je kunt ze aan de opgezette koppies herkennen in de sportschool, de gebruikers van DBol ......

Dr. Worf zei:
Een anti-E lijkt me ietwat overbodig! Tenzij je last krijgt van de bekende dingen zou ik het pas overwegen. Sowizo houd winstrol de bijwerkingen van Dbol aardig in toom..

Elmo zei:
Waarom wat anders gebruiken als hij geen vocht wil? DBol is buitengewoon anabool maar aromatiseert ook als geen ander. Dat aromatiseren kun je makkelijk tegengaan met een anti-e. Ook zonder dat aromatiseren naar oestrogeen is DBol buitengewoon effectief door z'n niet AR-recptor gerelateerde effecten!

En dat je eerst 4 weken DBol en dan 4 weken Winny voorstelt snap ik niet. Gewoon lekker tegelijkertijd knallen. (Op z'n Testoriaans gezegd)

Ik zou voor allebei kunnen gaan,bro.

Als je max effect wil hebben van die dbol moet je er gewoon geen anti 'e naast zetten MAAR jij hebt ook gelijk als je zegt dat dbol ook prima te gebruiken is als je geen vocht wil want ik heb dbol ook wel eens in de cut gebruikt en dat ging lekka.

Dus ik ga dit keer niet in discussie met je en geef je meteen gelijk,gab.:D

tja als ik 56 kilo zo wegen zou ik ook nog niet aan dieet denken, dan gooi je er toch gewoon 100 mg dboll en 100 mg winstrol in. word je echt een monster met al die eiwitten die je niet binnen krijgt!

top!

Elmo zei:
Een kleine correctie. DBol werkt al na een dag. Dat je spiergroei niet na 1 dag merkt is natuurlijk logisch! Maar zodra AAS in je bloedbaan komen gaat het binden met je androgene receptoren en zullen ook de niet receptor gerelateerde groeieffecten beginnen.

Weet ik. Daarom staat er ook effectief. Deze nuance gebruik ik omdat mensen alleen de uiterlijke gevolgen zien die meestal pas in de 2e week optreden (massa/kracht).
Effectief verwijst dus naar de zichtbare resultaten.

Elmo zei:
Sorry dat ik het moet zeggen maar je vertelt een hoop onzin in slechts weinig zinnen.

DBol is het meest aromatiserende AAS wat er bestaat. Dus per definitie het meest geeigende AAS om een anti-e bij te gebruiken en zeker in combi met testosteron.
Winstrol houdt de bijwerkingen van DBol in toom? In welk sprookjesboek heb je dat gelezen? Volgens mij ben je in de war met proviron. En zelfs daarbij

Vraag maar eens rond. Je kunt ze aan de opgezette koppies herkennen in de sportschool, de gebruikers van DBol ......

Ik denk dat hij de aromatisering bedoelt, en het sprookjesboek komt van BigCat.
In het draadje waarin ik "reclame" (bij gebrek aan een beter woord) maak voor oral only kuurtjes, staat een stukje waarin BC het hier over heeft.

Elmo zei:

Late reactie.. maar dat krijg je als je het forum niet op kan..

Met het zinnetje:"Winstrol houdt de bijwerkingen van DBol in toom" bedoel ik dus niet dat winstrol een effect op dboll heeft, ik dacht dat je dat wel begrepen had.. Door de stack met winstrol kan je de dboll dosering lager houden zonder aan anabole omgeving in te leveren.. Dat bedoelde ik ermee.

een gozer van me sportschool gaat toevallig beginnen met 3weekdiana en 3weken winstroll erachter na.
Tja wat moet ik er van zeggen, hij luistert toch niet naar me...
Maar ik benieuwd wat zijn resultaten zullen zijn, Als hij dadelijk 6a7kilo pakt sta ik toch met m'n bek vol tanden.

ik ben begonnen met een lage dosering gedurende 2 weken. nl. Decaduraboline 25 deze op maandag 2 stuks met 1/2 S.T.H. en 1 Testo ik weeg 85 kg en wil naar 99 kg droog en ga 4 x per week trainen op massa mijn vriendin weet van niets maar ze vertelde mij dat ik al een klein beetje ben uitgezet.
dinsdag 1/2 S.T.H + Winstrol
woensdag 1/2 S.T.H. + 2 kleine Daca's (2x25mg=50) en 1 Testo
donderdag 1/2 S.T.H. + Winny
vrijdag 1/2 S.T.H. + 2 kleine deca's en 1 Testo
zaterdag en zondeg vrij (S.T.H.) verdunt met 100 en daar 50% per weekdag
Ikzelf let op mijn voeding. Ik eet 7 op 7 droog hetgene dat de meeste wedstrijdspelers 3 maanden voor de wedstrijd doen , doe ik continu. Nu heb ik een nieuwe bestelling gedaan nl.
Deca (G.G) 200mg/ml 20ml
sustanon (G.G) 250 mg/ml 20ml

dit is een periode van 20 weken
kan er mij iemand goede raad geven en mij eerlijk antwoorden of ik merkbaar zwaarder zal worden met een mooi gespierd lichaam of eventueel een eerlijke foto opsturen van iemand die dit ook gebruikte en hoe hij voor- en na eruit zag.

Mijn volgende vraag is of ik na deze 20 weken kuur nog moet nemen en hoelang ik even niet mag innemen. En geef mij eens een schema voor hoe ik tewerk moet gaan met deze nieuwe aanschaf ?

Bedankt Jo

Maak daar zelf maar een topic voor aan, dit topic gaat op slot.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven