builder
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Testo zei:Het eerste gedeelte ben ik met je eens maar die anti E moet ie niet nemen tijdens gebruik dbol anders kan ie net zo goed wat anders gebruiken als ie geen vocht wil.....maar goed....daar blijven we over mening verschillen mijn waarde vriend.![]()
Maar ik zou gewoon eerst 4 weken aan de dbol en dan 4 weken aan de winnie gaan en als je voeding top is kan je hele leuke resultaten verwachten.
Big'r zei:Zoals je aan alle reacties kunt zien, ben jijzelf de enige die een combinatie van dianabol en winstrol ziet als: eerst 2 weken dianabol en daarna 4 weken winstrol.
Dit voorstel is kansloos. Dianabol begint effectief te werken in week 2. Er daarna mee stoppen gaat nergens over.
Er is geen enkele roid die je korter dan 4 weken wilt gebruiken volgens mij (uitzonderingen in bepaalde specifieke situaties zijn mogelijk bij gebruik door kenners).
Wanneer je een combinatie van orals wilt, doe je dus ook een combinatie van orals zoals Worf en Elmo al stellen gebruik je ze dus tegelijkertijd
Dr. Worf zei:Een anti-E lijkt me ietwat overbodig! Tenzij je last krijgt van de bekende dingen zou ik het pas overwegen. Sowizo houd winstrol de bijwerkingen van Dbol aardig in toom..
Elmo zei:En dat je eerst 4 weken DBol en dan 4 weken Winny voorstelt snap ik niet. Gewoon lekker tegelijkertijd knallen. (Op z'n Testoriaans gezegd)

willlem zei:
Elmo zei:Waarom wat anders gebruiken als hij geen vocht wil? DBol is buitengewoon anabool maar aromatiseert ook als geen ander. Dat aromatiseren kun je makkelijk tegengaan met een anti-e. Ook zonder dat aromatiseren naar oestrogeen is DBol buitengewoon effectief door z'n niet AR-recptor gerelateerde effecten!
En dat je eerst 4 weken DBol en dan 4 weken Winny voorstelt snap ik niet. Gewoon lekker tegelijkertijd knallen. (Op z'n Testoriaans gezegd)

Elmo zei:Een kleine correctie. DBol werkt al na een dag. Dat je spiergroei niet na 1 dag merkt is natuurlijk logisch! Maar zodra AAS in je bloedbaan komen gaat het binden met je androgene receptoren en zullen ook de niet receptor gerelateerde groeieffecten beginnen.
Elmo zei:Sorry dat ik het moet zeggen maar je vertelt een hoop onzin in slechts weinig zinnen.
DBol is het meest aromatiserende AAS wat er bestaat. Dus per definitie het meest geeigende AAS om een anti-e bij te gebruiken en zeker in combi met testosteron.
Winstrol houdt de bijwerkingen van DBol in toom? In welk sprookjesboek heb je dat gelezen? Volgens mij ben je in de war met proviron. En zelfs daarbij
is het ant-e effect minimaal.
Vraag maar eens rond. Je kunt ze aan de opgezette koppies herkennen in de sportschool, de gebruikers van DBol ......
Elmo zei:Sorry dat ik het moet zeggen maar je vertelt een hoop onzin in slechts weinig zinnen.
DBol is het meest aromatiserende AAS wat er bestaat. Dus per definitie het meest geeigende AAS om een anti-e bij te gebruiken en zeker in combi met testosteron.
Winstrol houdt de bijwerkingen van DBol in toom? In welk sprookjesboek heb je dat gelezen? Volgens mij ben je in de war met proviron. En zelfs daarbij
is het ant-e effect minimaal.
Vraag maar eens rond. Je kunt ze aan de opgezette koppies herkennen in de sportschool, de gebruikers van DBol ......