XXL Nutrition

combinatie: Triboost + No-Xplode (dont do it)

Advanced

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Hey DutchBB'ers,

Ff een kort explain.
Triboost is een testosteron verhoger op natuurlijke wijze (zwaar gedoseerde protodioscin product, volgens de papieren), een stuk krachtiger dan de 'normale' tribulus, dat heb ik wel ervaren.

No-Xplode, wie kent hem niet. De echte killer.
Zeer bruizende creatine, ook al ben je overmoeid, je kunt nog lekker trainen!

Ok. Ik heb ze allebei in redelijk hoge doses gebruikt, apart van elkaar. Ik krijg van geen van beide last. Doe ik ze samen, wordt ik zo ziek als een hond.
Dit is geen toeval, want ik heb 't 3x gedaan en 3x zwaar misselijk.
Misschien teveel van het goede geweest.

Maar het is geen lekkere combi, iemand nog zo'n soort ervaring?
Of wat denken jullie waar het nou precies mee te maken heeft?

srry beiden geen producten waar ik me geld aan uit ga geven

weet alleen dat ik van no explode helemaal geak werd:D

Kon alleen op een gegeven moment s'avonds niet meer slapen..

En van nutrabolics '' ester stack '' al helemaal niet.

maar die ene samen weet ik nie geen ervaring mee

Green Bulge en teveel snelle suikers, geeft me het gevoel van een hypoclycemie, duizeligheid, zweten, trillende handen, hongergevoel. Best vreemd.

Hey DutchBB'ers,

Ff een kort explain.
Triboost is een testosteron verhoger op natuurlijke wijze (zwaar gedoseerde protodioscin product, volgens de papieren), een stuk krachtiger dan de 'normale' tribulus, dat heb ik wel ervaren.

Ok. Ik heb ze allebei in redelijk hoge doses gebruikt, apart van elkaar. Ik krijg van geen van beide last. Doe ik ze samen, wordt ik zo ziek als een hond.

Wat bedoel je met redelijk hoge doses? Waar moet ik dan aan denken?

Hey DutchBB'ers,

Ff een kort explain.

Ken het ja.. toen ik zo'n NO ding nam icm Tribulus jizzde ik heel de zaak onder. Werd er ook een beetje ziek van in me maag toen dat gebeurde. Daarna nooit meer gedaan .. HOLY SHIT!

tja,iedereen reageert anders hé
ik combineer nu zelf testosting,blue up(testbooster) en clout,neem iets meer dan aanbevolen ,blijkt prima samen te gaan
maybe is die no xplode wat fel voor u,hebben sommigen blijkbaar ook met x-pand(mmm,lekker!)
blijven zoeken,anders toch maar appart nemen

testosteron >> stem omlaag>> is dat permanent??

ja ik heb dezelfde ervaring. alleen dan met normale creatine ik werd er ook 2 x toe misselijk van. Maar sins ik creatine in neem vóór een maaltijd en de triboost na de maaltijd heb ik erg geen last meer van.

nu heb k gelijk een andere vraag waar iemand misschien een antwoord op heeft. kijk ik doe heel veel aan krachtraining etc en ik gebruik triboost, maar ik merk dat me stem wat omlaag gaat ik vraag me af of dat permanent is.
ik ben namelijk zanger in een pop/rock band en moet vrij hoge noten kunnen zingen,, dus het zou aardig klote zijn als het voor altijd is,, weet iemand hier misschien meer over??

dankjewel

Misschien omdat de triboost stikstofverhogend werkt en de NO-Xplode ook.
No-Xplode bevat verder nog meer fanci nieuwe stofjes en de kans is dus groot dat een daarvan niet goed samen gaat met de ingredienten van triboost.

Zal het niet samen gebruiken dan. Maar goed test booster zou ik toch nooit kopen en no-xplode ook niet meer omdat dat gewoon vrij weinig deed

Ik gebruik Tribosten en No-Xplode nu al 3 weken samen maar wel goed opgebouwd en maximale doseringen in acht genomen.
Geen enkel fysiek ongemak te bespeuren.

Terug
Naar boven