Weer 91.8 kg.
Gister een kleine pomptraining en shoudergezondheidswerk.
Kleine logupdate
Blessures en pijntjes.
Elleboog. De elleboogpijntjes die ik had lijken zo goed als over. Waar ik eerst geen lege stang kon benchen of 5kg pushdowns kon doen zonder het te voelen(echte pijn was het niet) voel ik nu bij zelfs 140 bench niks. Ik blijf wel benchen met sleves en pushdowns blijven vooral high rep en niet teveel gewicht, maar ik voel de elleboog bijna nooit meer.
Knieen. Ik loop al 2.5 jaar met tendinitus van de patella. Dit gaat gelukkig ook steeds beter, en ik heb steeds minder last na squatsessies. Weg is het nog zeker niet, dat zal nog wel zeker 1 jaar of meer duren.
Schouders en chest. Door de laatste tijd iets te veel high weight te benchen beginnen de schouders en chest een beetje te zeuren. Als ze goed warm zijn heb wordt dat minder maar soms voelt 60kg al echt niet chill. Ik neem nu een weekje rust van presses en ga dit in de gaten houden zodat het geen blessure wordt.
Brachialis. na 2 weken geen squats voelen deze weer 95%. Nu is het vooral zorgen dat dit niet op blijft spelen.
Meets:
Op 21 december deed ik in de gym een mockmeet achtig met wat vriendin. Het plan is om dit 21 maart weer te doen.
Verder denk ik dat ik de SBD mee ga doen maar dat is nog ver weg.
Programming:
Ik train nog volledig waar ik zin in heb. Ik doe wel veel singles en high intensity low frequency werk.
Ik train ong 4x pw op niet vaste dagen en dit zal voorlopig zo blijven.
Zoals ik eerder zei die ik wel vaak wat cardio(stairmaster) na trainigen. Dat wil ik er ook in houden.
Misschien dat ik na de mockmeet in maart een echt programma ga volgen.
Preworkout:
Ik neem alleen nog een kopje zwakke koffie en soms een 200mg caffiene pil, maar dat is max 1x pw.
Gewicht:
ik gain nu zo'n 0.5-1kg per maand. Dat wil ik ook lekker zo laten gaan.
Goals:
PR's momenteel zijn 205 squat, 130.5 Paused bench, 140 T&G bench en 252.5kg deadlift.
Met een beetje geluk pak ik in maart 211-137.5(paused)-260. Dat zou 23.5kg meer zijn dan in december met een paused bench in plaats van T&G
Instagram:
Ik post regelmatig singles op mijn story, echte PR's komen ook op mijn gewone insta en hier
Stuur een PB of karma berichtje als je me zou willen volgen op insta.