AndroidHealthClinic

Commentaar van alles en iedereen om je heen.

rooob

Novice
Waardering
2
Lengte
1m85
Massa
77kg
Vetpercentage
9%
Hooi! :)

Ben nu ongeveer een jaartje bezig en lees hier regelmatig topics en heb nu toch eens een account aangemaakt.
Ik krijg er steeds meer zin in en ga ook steeds fanatieker trainen en leven.. Ik voel me gewoon lekker fit en vrolijk.

Maar nu krijg ik continue te horen hoe slecht die shakes allemaal wel niet zijn en dat ik maar weer eens normaal moet gaan doen.
Kreeg gister zelfs mijn hele familie tegen me die allemaal vonden dat het wel is klaar moet zijn, er werd gedaan alsof ik zwaar aan de drugs zit.
En dat terwijl ik alleen eiwit-shakes en aminozuren gebruik.

Alcohol is ook iets waar ik eigenlijk geen trek/zin meer in heb maar dit veroorzaakt een hoop discussies omdat mijn glazen gewoon worden volgeschonken en ik het vervolgens laat staan.
Ook zou ik ongezond eten door weinig suikers e.d. binnen te krijgen en veel dingen met weinig smaak.

Waarschijnlijk heeft bijna iedereen hier wel eens mee te maken gehad en vroeg me af hoe anderen hier mee om gaan.

weg die shakes en meer eten probleem solved

Bij mij op de zaak vonden ze toen ik net begon dat het wel heel hard ging.
In me eiwit shakes zaten anabolen volgens hun.
Gewoon zeggen dat dat zo is en de discussie niet aan gaan.
Domme mensen lekker dom laten.
Als je niet met de kudde mee hobbelt ben je al snel slecht bezig.
Lekker laten lullen. Ze hadden ook trots op je kunnen zijn.

Verder vind ik wel dat je af en toe alcohol kan drinken en slecht kan eten.
Het moet wel een hobby blijven en niet je leven gaan beheersen

• Topic Starter Topic Starter
Inderdaad, een hobby is het zeker nog.. Alcohol was meer van 1 fles wijn per dag naar alleen in t weekend en nog steeds 1-2x per week uit eten of iets slechts als patat met pindasaus :P

Ik was altijd wel fanatiek met vechtsporten en liep 6 dagen in de week 5km maar nu ik meer op groei aan het richten ben is het ineens een probleem -_-

Welkom bij de schapen die het weigeren om in alle opzichten met de (domme) kudde mee te lopen! ;)

Gewoon je eigen plan trekken en daar naar leven, werkt uiteindelijk het beste.

Wen er maar aan. Ik hoor het elke dag. Gelukkig is het inmiddels iets minder.

Gewoon lekker met ze meepraten en ze gelijk geven. Houden ze vanzelf wel een keertje op.
Ook wennen ze er op een gegeven moment wel aan dat je zo wilt leven.
Het is ten slotte jouw leven dus doe lekker wat je zelf wilt.

Ja ik merk dit zelf ook altijd.
Een instelling van veel mensen is dat ze raar vinden en je niet van leven geniet op deze manier.
Maar het schijnbaar moeilijk te begrijpen dat jij andere dingen leuk vind.

Ik drink nu ook nooit alcohol, misschien 1x per jaar.
Heb er geen behoefte aan, als mensen me het toch willen geven is dat hun geld wat ze weggeven toch haha.
En als ze daardoor niet met je om willen zijn het toch geen echte vrienden, dus wat heb je te verliezen.

Gewoon doen wat je zelf wilt, en niet laten leiden door anderen.

Het is ook vreemd om shakes in het openbaar te drinken. Behalve milkshakes, dat is normaal.

Hooi! :) Ben nu ongeveer een jaartje bezig en lees hier regelmatig topics en heb nu toch eens een account aangemaakt. Ik krijg er steeds meer zin in en ga ook steeds fanatieker trainen en leven.. Ik voel me gewoon lekker fit en vrolijk. Maar nu krijg ik continue te horen hoe slecht die shakes allemaal wel niet zijn en dat ik maar weer eens normaal moet gaan doen. Kreeg gister zelfs mijn hele familie tegen me die allemaal vonden dat het wel is klaar moet zijn, er werd gedaan alsof ik zwaar aan de drugs zit. En dat terwijl ik alleen eiwit-shakes en aminozuren gebruik. Alcohol is ook iets waar ik eigenlijk geen trek/zin meer in heb maar dit veroorzaakt een hoop discussies omdat mijn glazen gewoon worden volgeschonken en ik het vervolgens laat staan. Ook zou ik ongezond eten door weinig suikers e.d. binnen te krijgen en veel dingen met weinig smaak. Waarschijnlijk heeft bijna iedereen hier wel eens mee te maken gehad en vroeg me af hoe anderen hier mee om gaan.
Zitten die aan de drugs ofzo dat jij geen whey shakes mag drinken die gezond zijn voor je lichaam als je niet overdrijft?

Bad friends imo... bij voorbaat eraan werken dat jij er niet beter gaat uitzien als hun... kijk maar is 10 jaar later naar mensen die drinken en roken en naar degene die dat niet doen... LOL.. heb zelf gerookt veel gezopen ooit... heeft zen ravage aangericht hoor.

It's better to diet with no 'friends' then not to diet at all.

Laatst bewerkt:
Ene oor in, andere oor uit. In het begin is het moeilijk, maar het went snel. En het is heerlijk.

laat die biceps gewoon praten ;)
gwn geen f**k van aantrekken, velen zullen je willen neerhalen

Uw gat is niet te dik in dien rok. Hun gat is te dik in dien rok.

van alles en iedereen?

hebben bomen en planten ook commentaar op je

• Topic Starter Topic Starter
"Elke dag een fles wijn, maar alleen in het weekend" moet dat zijn volgens mij :p Dus 2 a 3 flessen wijn per week :p

Uuuhm het was wel die ene fles per dag.. Maar dan wel met z'n tweeën was dus neer komt op 2 glazen per dag. Een tijdens het eten en een op de avond.. :p

En iedereen bedankt voor reacties :D Ik ga gewoon lekker door!!

---------- Toegevoegd om 16:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:51 ----------

van alles en iedereen?

hebben bomen en planten ook commentaar op je

Ja, Weet je wel hoe lastig discussies zijn met mijn planten. Niet te doen gewoon!

Hooi! :) Ben nu ongeveer een jaartje bezig en lees hier regelmatig topics en heb nu toch eens een account aangemaakt. Ik krijg er steeds meer zin in en ga ook steeds fanatieker trainen en leven.. Ik voel me gewoon lekker fit en vrolijk. Maar nu krijg ik continue te horen hoe slecht die shakes allemaal wel niet zijn en dat ik maar weer eens normaal moet gaan doen. Kreeg gister zelfs mijn hele familie tegen me die allemaal vonden dat het wel is klaar moet zijn, er werd gedaan alsof ik zwaar aan de drugs zit. En dat terwijl ik alleen eiwit-shakes en aminozuren gebruik. Alcohol is ook iets waar ik eigenlijk geen trek/zin meer in heb maar dit veroorzaakt een hoop discussies omdat mijn glazen gewoon worden volgeschonken en ik het vervolgens laat staan. Ook zou ik ongezond eten door weinig suikers e.d. binnen te krijgen en veel dingen met weinig smaak. Waarschijnlijk heeft bijna iedereen hier wel eens mee te maken gehad en vroeg me af hoe anderen hier mee om gaan.

Niets van aantrekken joh al dat commentaar, wees jezelf ;)

Terug
Naar boven