MuscleMeat

Commentaar van alles en iedereen om je heen.

Als je er echt veel last van hebt, dan gewoon de shakes eruit gooien...

Zoveel eiwitjes hoef je toch niet te eten op 73 kg. Beetje vlees op je brood, beetje vlees bij je avondeten, bakje kwark, done.

Niets van aantrekken. Nu erger je je eraan, eens je t gewoon bent ga je er om lachen :-)
Blijf je ding doen...

Grow up pussyboii

Je bent al oud genoeg, wat boeit het wat andere mensen zeggen man

Het is mn familie, ouders e.d. geen vrienden.. Maar aan de reacties te zien zijn er zat mensen die er ook mee te maken hebben (gehad).

Altijd lief terug reageren, gewoon een X'je toe blazen of iets in die trant.
Een keer een beweging maken met je tong doet het ook goed :D

Heb hier zelf ook last van gehad,, zoals anderen al zeiden, het ene oor in het andere uit, en het begint vanzelf te wennen, ook voor vrienden/familie, in het begin moest ik ook voor ieder biertje dat ik afsloeg een verantwoording af leggen, (niet doen) :P Inmiddels vragen mensen me weer gewoon (zoals het hoort) wat ik wil drinken.

Know the feeling bro.
Toen ik 6 jaar geleden begon met wheyshakes: "pas op voor je nieren", "je wordt agressief van te veel eiwitten",...
Of kotgenoten als ze me eieren zien eten: "je mag wel maar twee dooiers per week eten he", ja terwijl fretten zij chips en ijs à volonté...

Proberen je niets aan te trekken van negatieve commentaren op je fitnessdieet en zoals hierboven gezegd: steeds positief reageren. Op den duur worden ze je fit lifestyle wel gewoon... En je weet dat je op lange termijn met gezonde voeding en sport meer energie en levenskracht hebt dan wanneer je rookt en drinkt.
Keep up the hard work! Be a wolf, not a sheep!

Lol en dat alles op 75kg...

Obesitas familie toevallig?

Niets van aantrekken. Ik heb hetzelfde voorgehad. Ik was dan ook op het werk de bonenstaak en iedereen wist wel dat ik heel intensief krav maga deed maar toch. Eens een shake op het werk drinken = hormonen aan het pakken. Nu ben ik na enkele jaren thuis fitness al iets normaler van postuur. 1,80m en ongeveer een 79kg. Maar iemand van 1,88m en 113kg mag mij altijd eens proberen te vloeren. Het leuke is: braaf uitzicht en overal een rustig persoon maar ook voor velen de ideale feestgezel (ze weten dat niemand ambras moet zoeken). Voordeel is wel dat ik juist door mijn werk in "het milieu" vrij gekend ben. Buitenwippers weten dat ze braaf moeten zijn of ... dag met hun badge :D

Mooi verhaal

Hoe vreemder je het zelf vindt, hoe sneller mensen commentaar geven, en hoe meer het er bij jezelf in hakt. Begint allemaal bij jezelf

Zeg dat je bent gaan bodybuilden omdat je homo bent en op die gespierde mannen in je gym valt (en dat swaffelen onder de douche stiekem wel leuk vind)... vinden ze die shakes ineens wss heel wat minder erg.

En dan zing je op zijn Hans Teeuwens: "Wie ben jij, wie ben jij, wie ben jij... om te oordelen over mijn ANUS !"

Tijd om het huis uit te gaan?

Niets van aantrekken. Ik heb hetzelfde voorgehad. Ik was dan ook op het werk de bonenstaak en iedereen wist wel dat ik heel intensief krav maga deed maar toch. Eens een shake op het werk drinken = hormonen aan het pakken. Nu ben ik na enkele jaren thuis fitness al iets normaler van postuur. 1,80m en ongeveer een 79kg. Maar iemand van 1,88m en 113kg mag mij altijd eens proberen te vloeren. Het leuke is: braaf uitzicht en overal een rustig persoon maar ook voor velen de ideale feestgezel (ze weten dat niemand ambras moet zoeken). Voordeel is wel dat ik juist door mijn werk in "het milieu" vrij gekend ben. Buitenwippers weten dat ze braaf moeten zijn of ... dag met hun badge :D

Ik denk dat ik je zo zou kunnen vloeren bro.

Terug
Naar boven