AndroidHealthClinic

concentraat\isolaat SCHUIM

drumbell

Ripped Bodybuilder
Waardering
979
tot op heden bestelde ik mijn supps bij b&f, maar na wat prijs- en kwaliteitsverhoudingen te vergelijken stap ik over op MP.

mijn vraag is, heeft iemand ervaring met de oplosbaarheid van hun whey en dan heb ik het over het schuimen van de whey, als je deze met melk mixt. mn ontbijt bestaat uit whey oats en melk dus het enige wat nu even belangrijk is, is dat het niet schuimt als een gek. heb dat in het verleden een paar keer gehad en moet dat niet weer hebben.

prijs boeit verder niet veel.. doe 3,5 maand met 5kg wat mij 4,50 per maand scheelt. so is isolaat beter in mijn geval of concentraat.

misschien nog nuttig om te vermelden, het gaat niet om naturel whey maar met smaak.

kan gebeuren dat kan je misschien beter ff roeren met een vork of heel rustig schudden.

• Topic Starter Topic Starter
mm oké maar is er nogsteeds geen duidelijkheid over waarom dit kan gebeuren ? Bijv. door bepaalde smaak\zoetstoffen ofzo zodat ik deze kan vermijden.

als iemand verder wat te melden heeft over het wel of niet schuimen van zijn whey van MP hoor ik het graag.

bumppbump, someone ?

lijkt erop dat ik toch maar gewoon voor de isolaat ga dan, zie het wel. klein laagje schuim trekt meestal wel weg. mocht het erg schuimen roer ik het wel met z'n klopstaafje ipv schudden.

schuimen komt voor als het product heel fijn gefilterd is. Dan heb je ook met onze hydrolysaat bijvoorbeeld.

dus, hoe zuiverder de whey, hoe groter de kans op schuimvorming. in dat opzicht zou ik dan het beste voor concentraat kunnen gaan als ik het goed begrijp ?

heb nu isolaat van b&f, welke totaal niet schuimt, spreekt dan weer tegen.. maargoed we weten wat gaande is op het moment haha, daarbij is het choco nutella smaak, welke sowieso ietsje minder zuiver is.

pak gewoon de iso and we'll see

dus, hoe zuiverder de whey, hoe groter de kans op schuimvorming. in dat opzicht zou ik dan het beste voor concentraat kunnen gaan als ik het goed begrijp ?

heb nu isolaat van b&f, welke totaal niet schuimt, spreekt dan weer tegen.. maargoed we weten wat gaande is op het moment haha, daarbij is het choco nutella smaak, welke sowieso ietsje minder zuiver is.

pak gewoon de iso and we'll see

choco schuimt altijd minder. Heel zuivere gefilterede isolaat en hydrolysaat en ook peptopro schuimt behoorlijk.

Terug
Naar boven