Fitness Seller

Breaking News ACTIE: 5 gratis samples bij Power Supplements

• Topic Starter Topic Starter
Heb vandaag eindelijk men bestelling binnen gekregen Kris en Jaap! Top service zoals beloofd zijn ze deze keer daadwerkelijk wel aangekomen! Zal vandaag beginnen met proeven en ik houd jullie nog zeker op de hoogte ivm men bestelling, ben benieuwd :D

Goed dat ze nu wel zijn aangekomen!!

Interessant nieuws voor mensen die nog niet hebben aangevraagd. Vanaf vanochtend is er ook whey in de smaak "Café Latte" ~ "Café au Laït".
Helaas konden we deze niet eerder aan jullie aanbieden!

Jaap

heb ze ontvangen echt behoorlijk spul :D

Bedankt voor de samples.

Ik ga zo gelijk is kosos uitproberen.

Grtz

Heerlijk spul die Whey Isolaat!! Thx:D

Ik ga voor de banaan en choco

Nogmaals bedankt voor deze service, ik weet waar ik voor m'n whey en casein straks moet zijn.

Ben ze nog aan het proberen atm.
Tot nu toe Banaan, Aardbei en Chocola geprobeerd.
Vanille en Tropische vruchten nog te gaan.

Daarna even beslissen ik ga bestellen, heb wel hoge verwachtingen van tropische vruchten :P
Die bewaar ik voor 't laatst :D

Heb ook m'n PM de deur uitgedaan. :)
Kan niet wachten om ananas uit te proberen, dat lijkt mij echt 'n uber smaak. :D

De casein chocolade en de isolaat waren echt om te smullen. Vrijdag mezelf trakteren op de supreme gainer banaan :)

Aangekregen en supere gainer getest. De smaken zitten allesinds goed.
Wel grappig had precies een bestelling Coke en Hero gedaan:p
Als de wey evengoed bevalt kom ik bij mijn volgende bestelling wel is af:)

De 3 weightgainers getest + 2 whey.
Oplosbaarheid zeer goed!!

Smaken zeer lekker!
Whey: zwarte bes, wel iets speciaals, maar lekker!

Bedankt voor de samples en het mag gezegd worden: zeer goede producten!!!

Topactie, pm is verstuurd. Kan ik eindelijk die exotische smaken eens proberen zonder meteen met een grote pot opgescheept te zitten. Ben erg benieuwd.

Maandag de samples aangevraagd en afgelopen middag waren ze al binnen, snelle service! Nogmaals bedankt en heel leuk idee, hoop dat het goed aanslaat!

Ik ga voor de banaan en choco

Nogmaals bedankt voor deze service, ik weet waar ik voor m'n whey en casein straks moet zijn.

:) welcome!

Ben ze nog aan het proberen atm.
Tot nu toe Banaan, Aardbei en Chocola geprobeerd.
Vanille en Tropische vruchten nog te gaan.

Daarna even beslissen ik ga bestellen, heb wel hoge verwachtingen van tropische vruchten :P
Die bewaar ik voor 't laatst :D

Dat is samen met de zwarte bes de meest uitgesproken smaak, dus ben benieuwd! :pepsi:

De 3 weightgainers getest + 2 whey.
Oplosbaarheid zeer goed!!

Smaken zeer lekker!
Whey: zwarte bes, wel iets speciaals, maar lekker!

Bedankt voor de samples en het mag gezegd worden: zeer goede producten!!!

Bedankt! :)

Update v.w.b. de sample aanvragen, deze zijn gisteren t/m 15:49 verstuurd.

Jaap

Zo, bestelling zojuist gedaan.

Meteen de grote potten, want hoe de smaak is weet ik nu ;)
Als de service net zo goed is als met deze aktie, komt het helemaal goed.:D

Grtz,
Theo

Zo, bestelling zojuist gedaan.

Meteen de grote potten, want hoe de smaak is weet ik nu ;)
Als de service net zo goed is als met deze aktie, komt het helemaal goed.:D

Grtz,
Theo

Goed dat je het zegt, ik zag al een betaling binnen komen zonder bestelling... Het lijkt alsof er bij PayPal geen 'ok' knopje (om terug op de site te komen) meer staat o.i.d.
Maar ik heb 'm al uit het systeem gevist en we gaan 'm uiteraard vandaag versturen!
Thanks! :)

Jaap

Goed dat je het zegt, ik zag al een betaling binnen komen zonder bestelling... Het lijkt alsof er bij PayPal geen 'ok' knopje (om terug op de site te komen) meer staat o.i.d.
Maar ik heb 'm al uit het systeem gevist en we gaan 'm uiteraard vandaag versturen!
Thanks! :)

Jaap

kee, mooi.
ja, paypal stuurde door naar foutmeldingpagina, daarna naar home en in je rekening staat dan toch dat alles voltooid is.

is de smaak van whey isolate vanille of banaan hetzelfde als de supreme gainer vanille of banaan of zit hier verschil in?

thnx Dave

is de smaak van whey isolate vanille of banaan hetzelfde als de supreme gainer vanille of banaan of zit hier verschil in?

thnx Dave

Het is hetzelfde smaakaroma dus het verschil dat je proeft is puur het verschil tussen de gainer en de whey zelf.

Jaap

het viel deze keer iets minder zwaar, alleen soms zitten er een paar van die klonten in(ik meng het met een lepeltje). mengt die mixmagic shaker goed? oh en als je 1kg whey koopt krijg je er dan ook zo n pot bij?

Terug
Naar boven