MuscleMeat

Breaking News ACTIE: 5 gratis samples bij Power Supplements

• Topic Starter Topic Starter
het viel deze keer iets minder zwaar, alleen soms zitten er een paar van die klonten in(ik meng het met een lepeltje). mengt die mixmagic shaker goed? oh en als je 1kg whey koopt krijg je er dan ook zo n pot bij?

Met een vorkje gaat beter, met een shaker ben je in 2 seconden klaar en klontjesvrij, er zit een zeefje in wat eventuele klontjes kapotmaakt. Eigenlijk is het gewoon opgesloten lucht.
Bij 2 potten van whey, of caseïne of gainer gecombineerd krijg je in ieder geval al een shaker. :)

Jaap

De laatste paar maanden heb ik last van acne op m'n schouders en rug. Ik vermoedt dat het komt door een miscellar caseine shake, smaak chocolade, van een ander merk wel te verstaan.

Daarom heb ik nu van jullie de Whey en de Miscellar Caseine (beide vanille) besteld. Goede ervaringen in het verleden en de samples waren ook goed, waarvoor nog bedankt!

Laatst bewerkt:
De laatste paar maanden heb ik last van acne op m'n schouders en rug. Ik vermoedt dat het komt door een miscellar caseine shake, smaak chocolade, van een ander merk wel te verstaan.

Daarom heb ik nu van jullie de Whey en de Miscellar Caseine (beide vanille) besteld. Goede ervaringen in het verleden en de samples waren ook goed, waarvoor nog bedankt!

Het zou ook door whey concentraat of door cacao kunnen komen, hoewel dat laatste nooit echt wetenschappelijk onderbouwd is geloof ik..
Ik ben zeer benieuwd of het nu goed gaat!

Jaap

Nog bedankt voor de samples en er is een bestelling geplaatst ;)

Tof ook dat je hier reageert op vragen van leden!

Gisteren samples ontvangen! Diezelfde avond nog micellar caseine ananas geprobeerd. De smaak viel redelijk goed mee (wel gemixt met water, anders zou het wss veel beter gesmaakt hebben :P)

Heb al een PM gestuurd, maar geen reactie terug gekregen van bevestiging dat deze ontvangen is....of moet ik dit niet verwachten? :cool:

Power Supplements, hebben jullie mijn PM ontvangen?

Eindelijk toegekomen :cool:
Heb cocos geprobeert, smaakte echt heerlijk zatten een paar klonters in maar zal aan mn schudden gelegen hebben en amper schuim :)

Heb al een PM gestuurd, maar geen reactie terug gekregen van bevestiging dat deze ontvangen is....of moet ik dit niet verwachten? :cool:

Power Supplements, hebben jullie mijn PM ontvangen?

We sturen een PM terug als er een vraag in staat. Ik zie dat jouw samples gisteren zijn verstuurd. :)

Jaap

In tegenstelling tot de andere smaken vond ik de whey isolaat choco met melk behoorlijk lekker! :thumb:

Gisteren samples binnen gekregen, 5x whey isolaat 'naturel' om te vergelijken met mijn huidige whey (ook een van de betere overigens).

Maar ik moet zeggen dat er al duidelijke verschillen zijn en het een erg goed product is!

Schuimt veel minder en dus ook zo goed als in een keer op te drinken. Nu moet ik vaak nog even roeren omdat er een schuimkraag op zit die blijft zitten waardoor je alleen het onderste gedeelte naar binnen krijgt. Bijkomend punt is dat je niet zo in de shake hoeft te 'happen' en dat je wat minder vol zit na zo'n shake.

Het is een tikje smaaklozer dan 'de ander', alhoewel ik moet zeggen dat ik naturel whey helemaal niet zo vies vind dus misschien voor anderen een positief punt, het maakt mij niet echt uit.

Ook een fractie goedkoper. Dus denk dat ik weet waar mijn volgende whey bestelling gaat plaats vinden:cool:

En welke is 'de ander'?

Tuurlijk mag dat gewoon.

Mooie actie! Ben erg benieuwd naar de smaken & werking er van.

Terug
Naar boven