MuscleMeat

Breaking News ACTIE: 5 gratis samples bij Power Supplements

power supplements is de beste =D

Goede actie!
Al een hele tijd benieuwd naar de kokos. :)

Heb al m'n samples op, supreme gainer banaan, casein ananas, isolaat tropische vruchten, naturel en kokos. Allemaal top! Al moet ik IETS te klagen hebben, de smaak van ananas zou iets beter kunnen, het mag wat meer "overheersen". Voor de rest: :thumbs:

top actie

Ik heb het net binnen gekregen, ga het maandag uitproberen! Thx

Nou, heb de samples ook verbruikt! De banaan en de aardbei-bosvrucht gainer was goed! Ananas caseïne shake was echt heerlijk gewoon! Had ook twee zakjes tropische vruchten whey besteld, heb daar nog een zakje van over.. Kreeg de eerste amper weg, denk niet dat die smaak wat voor mij is. ;) Over die ananas ben ik in ieder geval wel enorm te spreken, dat hou ik in gedachten! :cool:

• Topic Starter Topic Starter
Nou, heb de samples ook verbruikt! De banaan en de aardbei-bosvrucht gainer was goed! Ananas caseïne shake was echt heerlijk gewoon! Had ook twee zakjes tropische vruchten whey besteld, heb daar nog een zakje van over.. Kreeg de eerste amper weg, denk niet dat die smaak wat voor mij is. ;) Over die ananas ben ik in ieder geval wel enorm te spreken, dat hou ik in gedachten! :cool:

Grappig die uiteenlopende reactie over de tropische vruchten :p Maar de caseïne ananas wordt over het algemeen erg positief ontvangen, leuk!

Deze actie loopt nog tot vanavond 24:00u! :lick:

Jaap

Gister ontvangen, van de week maar ff proberen! :D

• Topic Starter Topic Starter
De samples actie is afgelopen. De aanvragen tot nu toe zijn allemaal nog vandaag verstuurd.
Het kan zijn dat er vanaf vrijdag bij een aantal aanvragen de café latte niet is meegestuurd (als je die wel hebt aangevraagd). Stuur ons dan even een PM!

Iedereen bedankt voor het testen en tot een volgende actie!

Jaap :)

Laatst bewerkt:
Super lekker allemaal, al die smaken zijn super.

Volgende keer bestel ik bij PowerSupplements.

Heel erg bedankt!!!
Heb hem net binnengekregen en het smaakt goed!

Terug
Naar boven