MuscleMeat

Conditie op peil houden

Darks

Novice
Waardering
0
Hey :)

Ik doe aan fitness, maar noem mezelf geen bodybuilder. (ik let niet speciaal op mijn voeding of zo). Vroeger ging ik enkel lopen maar sinds een half jaartje doe ik 3x per week powertraining en een half uur cardio. Ik weeg nu 73 kg (1m 82) Ik ben tevreden met mijn resultaat (wat steviger geworden, kilo of 5 zwaarder) maar nu blijk ik een beetje stilgevallen met vooruitgang. Ik wil dus meer focussen op spiermassa en daarom wil ik o.a. wat afbouwen met de cardio. (en voor de rest goed eten).

Probleem is dat ik toch ook een degelijke conditie wil behouden. Met zo weinig mogelijk spieren te verbranden. Hoe kan ik dit best doen? Ik dacht al aan minder lang, maar intensiever cardio doen?

Alvast bedankt!

Het is niet zo dat als je een paar keer gaat hardlopen je opeens al je spieren aan het verbranden bent, dat gaat niet zo snel gebeuren ;)

Je zou eventueel wat met je voeding kunnen doen, zorg voor een simpel schema met voldoende eiwitten rondom je training. Je kunt bijv. voor je cardio gaat doen een shake nemen oid. Gebruik anders de zoekfunctie is met trefwoorden als shake, cardio, voeding, spierverlies etc. :)

Terug
Naar boven