XXL Nutrition

hoe verbrand ik het beste vetten zonder cardio

Hoi ik heb de nodige ervaring met voeding.
Wat je volgens mij het beste kunt doen is je koolhydraten los van je eiwitten eten!
Vervolgens maximaal 2 maaltijden koolhydraten per dag en de andere 3 a 4 maaltijden alleen eiwitten.
Het beste is na 1600 uur geen koolhydraten meer. En inderdaad je suikers en frisdrank schrappen!
Wat betreft de training blijft circuittraining met losse gewichten het best omdat je dan verschillende systemen traint.
Hoop dat je er wat aan hebt

Wil jij alsjeblieft nooit meer advies geven aan iemand.

Na 1600 geen carbs neer :roflol:

@fancyfacemodel

als ik toch echt een tip mag geven is doe juist WEL cardio. Het is misschien kut om te doen in het begin maar zodra je er eenmaal aan bent gewendt ga je echt zien dat het de snelste methode is om dat vetlaagje kwijt te raken. Ik had er zelf ook een pl**ris hekel aan maar toen ik eenmaal volop op dreef was kon er meer door eten en verbrande ik een stuk meer vet dan dat ik deed toen ik alleen maar onder onderhoudsniveau at. Just my 2 cents ;)

Ieder zijn eigen mening en ervaring dus gewoon je mond houden als je geen respect hebt!

Je kan je tekort volledig uit voeding halen of heeel veeel uren krachttraining gaan doen, maar een beetje cardio is gewoon veel effectiever dan wat dan ook. Een uurtje per dag maakt voeding en afvallen al zoveel makkelijker.

Ieder zijn eigen mening en ervaring dus gewoon je mond houden als je geen respect hebt!
Het lichaam werkt niet naar meningen en als je advies niet overeenkomt met de feiten kun je iemand onnodig dieetregels opleggen die z'n tijd of zelfs gezondheid verdoen.

een uur buiktraining per dag? Jij zou echt wel een dikke vette sixpakkie hebben.

Waarom moeten meningen automatisch respect verdienen? Je mening was ronduit fout. Niet erg, we hebben kunnen voorkomen dat iemand jouw advies had opgevolgd. Nu gewoon niet meer doen, en eerst wat gaan bijleren ;)

Waarschijnlijk snap je het pas als je de ervaring hebt, dus even plaats op de pas knulletje! :-)

mijn BMI is 19.83
eum voedingsschema probeer ik strik te houden ik zal een voorbeeld geven

en cardio in rustige tempo is voor mij oftewel sauna, of zwemmen of wandelen,

Cardio----Sauna. Als dat DE oplossing was, dan was ik niet meer weg te slaan uit zo'n zweet-hut.
Wandelen als cardio kan, maar dan praat je wel over serieuze km's maken

Cardio----Sauna. Als dat DE oplossing was, dan was ik niet meer weg te slaan uit zo'n zweet-hut.
Wandelen als cardio kan, maar dan praat je wel over serieuze km's maken

Zwemmen is de shit.. daar verbrand je best veel mee en het is leuker om te doen dan een half uur op de crosstrainer staan

Terug
Naar boven