XXL Nutrition

constant on

Wat gebruik je precies? Alleen tren als je blast? En tren e of a?
Ik gebruik geen ai als ik blast of cruise... Wel mast laag erbij als ik blast na aantal weken.
Tren meestal rond 500mg, is genoeg voormij. Maar hangt van je merk af, ivm ondergedoseert.
1000mg tren als sommige zeggen is killing, als het natuurlijk 100% goed is.
Het is 1 van de slechtste voor je lichaam...
Kan liever combo doen.. korte en lange ester.
Maar dat is mijn ervaring.
Heb goed gedoseerde tren. Zit op 250mg test e + 500mg tren e dus nog redelijk normale doseringen. Vorige blast 1gr test e + 800mg mast e. Laatste keer met tren kreeg ik ook gyno toen voldeed 10mg aromasin ed voor de rest van de kuur en bleef het weg. Nu neem ik dus ook 10mg aromasin ed alleen wordt de knobbel onder mn tepel steeds groter en pijnlijker..

800mg mast? Wat was je doel?

Ben je nu aan cruisen op 250mg test met 500mg tren?

Aromasin zou voldoende moeten zijn omdat dit je oest niet verlaagt, zoals nolva.
Het verwijderd het. Dus geen rebound. Mss is je Aromasin niet goed van kwaliteit. Elke dag Aromasin wordt ook afgeraden omdat het je oest kan vernietigen. Je hebt oest nodig.
Maar ik zou zelf mast bij zetten ipv Aromasin.

800mg mast? Wat was je doel?

Ben je nu aan cruisen op 250mg test met 500mg tren?

Aromasin zou voldoende moeten zijn omdat dit je oest niet verlaagt, zoals nolva.
Het verwijderd het. Dus geen rebound. Mss is je Aromasin niet goed van kwaliteit. Elke dag Aromasin wordt ook afgeraden omdat het je oest kan vernietigen. Je hebt oest nodig.
Maar ik zou zelf mast bij zetten ipv Aromasin.

Ik gok groter en harder worden :p

Ik gok groter en harder worden :p

Dit.

Ik heb gecruised op 250mg test voor 6 weken.
Dit is week 5 van mn blast 250 test e + 500mg tren e.
Wat kan het probleem wezen als aromasin niks meer doet? Nolvadex is ook geen optie want dat blokkeert het alleen tijdelijk en zal er sowieso niet voor zorgen dat het minder wordt.
En wat gebeurd er als mn oestrogeen te laag is dan?

Heeft Galen een antwoord op mijn vraag waarom de vorige keer 10mg aromasin voldeet en het nu geen enkel effect heeft? Terwijl ik de aromasin allebei uit hetzelfde potje heb gebruikt.

Denk dat als het de eerste keer met 10mg Aromasin ED in bedwang bleef, dat zeker geen garantie is dat het nu opnieuw in bedwang zou moeten blijven met 10mg ED. Ik zou iig dus misschien even iets verhogen. Nolvadex blokkeert weliswaar de receptor ipv dat het bindt met het oestrogeen zelf (zoals Aromasin), maar dat kan wel degelijk goed werken/effectief zijn. Ook omdat je dan niet het risico loopt dat je je oestrogeen dan helemaal plat legt.

Oestrogeen te laag gaat je gains in de weg zitten, en kan ook je libido killen geloof ik.

dus als ik het hier zo lees als je vanaf 2ml test pakt zowiezo altijd verstandig is om hcg mee te laten lopen.. ik deed namelijk met alleen nolva na de kuur.

nee, dat moet je mee laten lopen elke week;)

Heel goed. Ja Bold overhoort altijd onaangekondigd steekproefsgewijs. :D

Die studie is relatief huge en een grote reden om mensen die aan asperine zitten voor hart/hersenproblemen er niet af te laten komen, iets waar veel te laks wordt mee omgegaan. Ik heb nog nooit van een zulke rebound gehoord.

Zijn er nog gelijkaardige studies die dit bevestigen?

Ga ik direct aan mn grootouders adviseren.

Geen idee heb daarna niet verder gezocht. Ben wel benieuwd of er in de tussentijd veilige afbouw-protocollen zijn voorgesteld. Vind het in ieder geval vrij kwalijk dat dit soort informatie niet is opgenomen in nieuwe boeken die ik heb liggen. Ik heb o.a. de laatste druk van interne geneeskunde hier liggen waar nog steeds als vanouds de aanbeveling staat om bijv. 5 dagen voor een operatie te stoppen met de aspirine.

had ergens iets gelezen over afbouwen met 20 mg per ....
Geschreven door een arts. Maar kan het zo snel even niet vinden, en weet ook niet in hoeverre dat was gebaseerd op onderzoek

• Topic Starter Topic Starter
Holy fuk, alle legendes komes terug. Can u believe it! Heerlijk topic!

Al gaan we een klein beetje off topic, maakt niet uit, vermakelijk en af en toe nog leerzaam ;)

Goeie wie het topic geopend heeft,,, oh wacht, . I'm just gonna go ahead and tip myself for calling this one. Thank you ..

• Topic Starter Topic Starter
Even bumpen, topic was ardig op dreef.

Om mijn ervaringen te delen. Jaartje on lage doseringen. 100mg test e 100mg tren e elke 7 dagen. Bij gebruik HCG ongelooflijke gyno aanval zonder ik deze kon temperen met aromasin/arimidex. Dit is was met lage dosis (duurde langer) en hoge dosis .
Veel vocht tijdens gebruik HCG en een algeheel slecht gevoel. Vooral de dag erna geïrriteerd. Enigste wat hielp tegen gyno was nolva.

Met clomid heb ik dezelfde ervaringen.
250mg test e per 7 dagen moest ik AI gaan gebruiken om alles een beetje normaal te houden.

Aangezien ik niet teveel ernaast wil gebruiken laat ik deze middelen met uitzondering van test links liggen.

Slechte Bijwerkingen :

lichte Acne schouders
verhoogd HBC/Hematocrit (bloedgeven) (51%)
Vocht vooral afhankelijk wat je eet
Atrofie testis

Goede bijwerkingen :
Motivatie
Kracht
Beter Humeur
Minder moe
Libido (Soms te veel dat kan irritant zijn)
Samenstelling lichaam

Dit zijn voor mij persoonlijke ervaringen. Ik vindt het leuk wat op papier staat maar wat ik ervaren heb is dat er vaak niets van klopt. Gewicht toename is minimaal meer een verandering van samenstelling. Dit ligt natuurlijk ook aan het voer wat je eet. Zelf zit ik redelijk laag in de koolhydraten om het vocht in de hand te houden. Het is meer TRT dan blast/cruise

Laatst bewerkt:
Vroeger zat hier iemand van ongeveer 50 jaar die al constant on was van zijn 18. Kan niet meer op de naam komen jammer genoeg.

Zullen er wel meer zijn die constant on zijn ( ik ook ) maar die het liever niet toegeven.

Black Dress.

---------- Toegevoegd om 23:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:25 ----------

,

Terug
Naar boven