- Waardering
- 972
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 93kg
haha ja en nu denk je zeker omdat je zo veel references geeft dat we ze niet gaan controleren he? HAH DAAR HEB JE HET FOUT
IK GA ZE ALLEMAAL LEZEN

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haha ja en nu denk je zeker omdat je zo veel references geeft dat we ze niet gaan controleren he? HAH DAAR HEB JE HET FOUT
IK GA ZE ALLEMAAL LEZEN

Het verhaal over verminderd vruchtbaarheid of zelfs onvruchtbaar op lange termijn houdt me nog tegen om non-stop on te blijven. Aangezien m'n vrouwtje nog een kind wil over 4 à 5 jaar..
Als iemand onderbouwend kan uitleggen dat ik met grote zekerheid over 5 jaar tussen het blasten en cruise door gewoon nog een kind kan verwekken, dan gaat de naald er vanavond nog in![]()
Stuur een pb naar testo of big cat. Het is hun beide gelukt en ze hebben er beide veel verstand van (met onderbouwing dus niet zomaar wat neerzetten dat ze net gelezen hebben)

Ik dacht zolang je HCG laat meelopen je vruchtbaar bent en alsnog een beter/goed herstel kan hebben... maar een duidelijk antwoord met onderbouwing zou heel wat ophelderen, een sticky daarvan zou erg handig zijn
Is het niet een beetje onzin om hcg te blijven nemen als je over 5 jaar pas kids wil?? Is het niet voldoende hier 12 maanden van tevoren mee te beginnen; wellicht icm met HMG??
ps. heb mn vraag per PM bij Big Cat neergelegd... even afwachten dus
kun je doen doormiddel van stoot doseringen (2000iu etc) maar waarom niet 2x in de week een spuitje zetten? duurt te lang tot niet, stuur je pm naar testoflesje (als die nog actief is tenminste)
Het verhaal over verminderd vruchtbaarheid of zelfs onvruchtbaar op lange termijn houdt me nog tegen om non-stop on te blijven. Aangezien m'n vrouwtje nog een kind wil over 4 à 5 jaar..
Als iemand onderbouwend kan uitleggen dat ik met grote zekerheid over 5 jaar tussen het blasten en cruise door gewoon nog een kind kan verwekken, dan gaat de naald er vanavond nog in![]()
Drie is genoeg.Als je je HCG laat meelopen heb je goede kans dat je nog kan verwekken terwijl on, en in elk geval hele goeie kans dat je goeie maand na off komen (analoog met de pil) vruchtbaarheid volledig terug hebt, ongeacht hoelang gebruik was.
In enkele gevallen kan verdere behandeling met HCG/HMG nog nodig zijn na afkomen.
Maar wel vast staat dat er nog geen enkel geval geweest is van permanente onvruchtbaarheid ...
Wat bold zegt ook niet helemaal accuraat, ik ben beginnen cruisen en blasten, zonder HCG, net nadat men vrouw zwanger was van mijn derde zoontjeDrie is genoeg.

Als je je HCG laat meelopen heb je goede kans dat je nog kan verwekken terwijl on, en in elk geval hele goeie kans dat je goeie maand na off komen (analoog met de pil) vruchtbaarheid volledig terug hebt, ongeacht hoelang gebruik was.
In enkele gevallen kan verdere behandeling met HCG/HMG nog nodig zijn na afkomen.
Maar wel vast staat dat er nog geen enkel geval geweest is van permanente onvruchtbaarheid ...
Wat bold zegt ook niet helemaal accuraat, ik ben beginnen cruisen en blasten, zonder HCG, net nadat men vrouw zwanger was van mijn derde zoontjeDrie is genoeg.