AndroidHealthClinic

constant on

Het verhaal over verminderd vruchtbaarheid of zelfs onvruchtbaar op lange termijn houdt me nog tegen om non-stop on te blijven. Aangezien m'n vrouwtje nog een kind wil over 4 à 5 jaar..

Als iemand onderbouwend kan uitleggen dat ik met grote zekerheid over 5 jaar tussen het blasten en cruise door gewoon nog een kind kan verwekken, dan gaat de naald er vanavond nog in :D

Het verhaal over verminderd vruchtbaarheid of zelfs onvruchtbaar op lange termijn houdt me nog tegen om non-stop on te blijven. Aangezien m'n vrouwtje nog een kind wil over 4 à 5 jaar..

Als iemand onderbouwend kan uitleggen dat ik met grote zekerheid over 5 jaar tussen het blasten en cruise door gewoon nog een kind kan verwekken, dan gaat de naald er vanavond nog in :D

Stuur een pb naar testo of big cat. Het is hun beide gelukt en ze hebben er beide veel verstand van (met onderbouwing dus niet zomaar wat neerzetten dat ze net gelezen hebben)

Daarna gelieve het pb te delen ;)

dat inderdaad ook! vind dit een serieus onderwerp waar je ook een serieus antwoord op hoort te krijgen. ik kan hier nu wel gaan lopen roepen wat hun tegen mij gezegd hebben maar dat kun je beter van hun zelf horen. geen eigen ervaring, geen oordeling.

Inb4answer

Ik dacht zolang je HCG laat meelopen je vruchtbaar bent en alsnog een beter/goed herstel kan hebben... maar een duidelijk antwoord met onderbouwing zou heel wat ophelderen, een sticky daarvan zou erg handig zijn

Ik dacht zolang je HCG laat meelopen je vruchtbaar bent en alsnog een beter/goed herstel kan hebben... maar een duidelijk antwoord met onderbouwing zou heel wat ophelderen, een sticky daarvan zou erg handig zijn

Is het niet een beetje onzin om hcg te blijven nemen als je over 5 jaar pas kids wil?? Is het niet voldoende hier 12 maanden van tevoren mee te beginnen; wellicht icm met HMG??

ps. heb mn vraag per PM bij Big Cat neergelegd... even afwachten dus

Is het niet een beetje onzin om hcg te blijven nemen als je over 5 jaar pas kids wil?? Is het niet voldoende hier 12 maanden van tevoren mee te beginnen; wellicht icm met HMG??

ps. heb mn vraag per PM bij Big Cat neergelegd... even afwachten dus

kun je doen doormiddel van stoot doseringen (2000iu etc) maar waarom niet 2x in de week een spuitje zetten? duurt te lang tot niet, stuur je pm naar testoflesje (als die nog actief is tenminste)

kun je doen doormiddel van stoot doseringen (2000iu etc) maar waarom niet 2x in de week een spuitje zetten? duurt te lang tot niet, stuur je pm naar testoflesje (als die nog actief is tenminste)

2x per week een hcg prikje is het probleem natuurlijk niet, dat valt helemaal in het niet met de dagelijkse injectie groei en korte esters
Als het niet nodig is om 1000iu per week hcg te prikken wanneer je over 5 jaar pas kids wil dan laat ik het liever en begin ik daar wel mee als het wat dichterbij komt

zal de pm ook naar testoflesje sturen

Als je je HCG laat meelopen heb je goede kans dat je nog kan verwekken terwijl on, en in elk geval hele goeie kans dat je goeie maand na off komen (analoog met de pil) vruchtbaarheid volledig terug hebt, ongeacht hoelang gebruik was.

In enkele gevallen kan verdere behandeling met HCG/HMG nog nodig zijn na afkomen.

Maar wel vast staat dat er nog geen enkel geval geweest is van permanente onvruchtbaarheid ...

Wat bold zegt ook niet helemaal accuraat, ik ben beginnen cruisen en blasten, zonder HCG, net nadat men vrouw zwanger was van mijn derde zoontje ;) Drie is genoeg.

hoeveel iu hcg zet je dan per week het beste tijdens je cruise of blast, zit daar nog verschil in?

Niet meer dan 500iu per inject. Is zelfs iets teveel maar meer dan dat (750/750+) is weer schadelijk voor de zaadcellen

---------- Toegevoegd om 14:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:45 ----------

Overdaad schaad

dus 250iu EOD of je nu cruised of blast zou prima zijn?

ja zeker maar ikzelf doe gewoon iedere maandag en donderdag 500iu

Als je je HCG laat meelopen heb je goede kans dat je nog kan verwekken terwijl on, en in elk geval hele goeie kans dat je goeie maand na off komen (analoog met de pil) vruchtbaarheid volledig terug hebt, ongeacht hoelang gebruik was.

In enkele gevallen kan verdere behandeling met HCG/HMG nog nodig zijn na afkomen.

Maar wel vast staat dat er nog geen enkel geval geweest is van permanente onvruchtbaarheid ...

Wat bold zegt ook niet helemaal accuraat, ik ben beginnen cruisen en blasten, zonder HCG, net nadat men vrouw zwanger was van mijn derde zoontje ;) Drie is genoeg.

Welkom terug :p

Dit heeft dr de Ronde bij mij ook bevestigd. Eerste HCG behandeling. Mocht dat niet lukken, dan HMG erbij. Lukt het nog steeds niet? Dan heb je pech, maar is er een hele grote kans dat je nooit vruchtbaar bent geweest.

Holy fuk, alle legendes komes terug. Can u believe it! Heerlijk topic!

Terug
Naar boven