Fitness Seller

Contactlenzen kopen

Ik zou ze ook bij de opticien halen, niet online. Kun je gelijk je ogen laten opmeten, terug voor controles etc.

Ik heb een paar jaar geleden een tijdje lenzen gedragen (harde) maar ik vond het verschrikkelijk. In- en uitdoen was een drama en kostte me een half uur ofzo, m'n ogen werden heel droog en deden daardoor pijn (prikken), korreltjes zand op straat waaiden in je ogen en bleven achter je lens zitten en deed ook behoorlijk pijn, etc.

Geen lenzen meer voor mij. :p

Draag al zeker 15 jaar lenzen. De laaste 3-4 jaar met last van droge ogen. Draag er ook een bril bij.
Bestelde lenzen via internet lenzexpress.nl, exact dezelfde als via opticien. Omdat ik aan nieuwe brillenglazen toe was, heb ik deze laten maken bij specsavers.
Ik draag al 25 jaar een bril (later icm lenzen) maar bij de duurste opticiens ben ik het minst tevreden. Al jaren gaf ik aan dat ik niet tevreden was met mijn zicht, maar ondanks tests is de sterkte nooit veranderd. Bij specsavers wel iets, en een stuk beter.
Ben nu lenzen van hun aan het uitproberen, moet zeggen dat ik qua comfort weinig verschil heb gemerkt.

Ga in de toekomst wel laseren

ik heb een abbo van 27,50 per maand, zit dus boven de 300 per jaar.
zijn wel 2 wekelijkse duurdere siliconen lenzen maar merk het verschil duidelijk, geen droge ogen en kan ze evntueel dag en nacht in houden.

Heb ik ook, je betaald wel veel maar die zitten echt super! Ik heb ook heel even die hele goedkope gehad van specsavers (dan betaal je maar 8 of 10 euro p/mnd), dat is echt rotzooi..

Maar ik zou gewoon je ogen laten meten bij een zaak daar een half jaartje je lenzen nemen endan gewoon op internet bestellen..

als je ze bij pearle haalt krijg je ook een attentie als je jarig bent ben ik deze week achter gekomen :P leeslampje voor op je blad of boek te klemmen

Heb ook lenzen, geen zware maar zodat ik alles perfect zie.
45 euro per 6 maanden bij de Hans Anders. Top kwaliteit, nooit ergens last van gehad.
Heb ook kruidvat geprobeerd maar die zijn echt bagger. Als je je ogen flink wil pijnigen daar je lenzen halen.

http://www.een.be/televisie1_master/programmas/e_kopp_r2008_a044_item1/index.shtml?video_1

Heb zelf ook lenzen van HA, maar nou las ik net in een Topic over ooglaseren,
dat deze niet zo heel best schijnen te zijn. Ik heb dan wel al 10 jaar lenzen van de HA, maar tot nu toe nooit problemen gehad. En eerlijk gezegd bevalt het prima.

Zelf ben ik nu ff aant rondkijken ivm de zuurstofdoorlatendheid, het schijnt dat de Silicone Hydrogel goede lenzen zijn?

bump:)

Ik draag ze al ongeveer 6 jaar in het verleden veel oogontsteking door gehad, maar sinds ik nu 3 jaar bij specsavers zit geen problemen, En het is echt noodzakelijk als je slecht ziet met lenzen zit je ook beter je in vel, het kost wel tegen de 270 per jaar maarja , je ogen zijn belangrijk.

Ik draag nu een 14 jaar lenzen en heb al vanalles geprobeerd. Ik vind Air optix night & day de beste. Je moet zien naar het watergehalte en zuurstofdoorlaatbaarheid. Omdat deze gemaakt zijn om ook te dragen als je gaat slapen (wel niet doen) heeft deze hogere waardes dan alle andere. Het verschil voel je ook duidelijk. Ik bestel ze nu hier, stuk goedkoper dan bij opticien.
http://www.lensworld.be/nl/product_info.php?cPath=3&products_id=494

De vloeistof is ook belangrijk. Renu Multiplus is hiervoor het beste vind ik.
http://www.lensworld.be/nl/product_info.php?cPath=6_14&products_id=573

Laatst bewerkt:
Waar je dus moet op letten is:
-watergehalte en zuurstofdoorlaatbaarheid (beter als air optix night & day ga je niet vinden)
-soort materiaal waar ze van gemaakt zijn en dat het zachte lenzen zijn. (als je met harde in slaap valt weet je het wel)
-Juiste diameter voor je oog (bij opticien laten meten)
-minstens maandlenzen. Hoe meer je ze vervangt, hoe minder kans op oogontstekingen.
-Voor je ze online koopt zal je zowiezo toch alles moeten laten meten bij opticien, maar daarna kan je ze online kopen. Kost helft minder en zelfde keuze.
-Koop ze niet in het kruidvat. Dat is meestal een oudere generatie lenzen(daarom goedkoper)

Laatst bewerkt:
Ik heb nu 4 a 5 jaar lenzen kost rond de 90 euro lenzen vloeistof niet mee gerekend het enigste nadeel wat ik vind is dat als je na een avond uitgaan pleur je met die dingen in slaap bij iemand anders thuis dan vallen ze plop uit je ogen als je ogen daarna open doet! :P

Hoi lezers,

ik vroeg me af,

- Wie draagt er hier contactlenzen?
- Wat is je ervaring ermee? Veel last?
- Waar koop je ze?
- Hoeveel betaal je ervoor ?

'k Ben nl. op zoek om m'n lenzen online te kopen..

grtz
Geen last. Ik koop ze bij de opticien. Betaal zo'n 50 euro voor 3 paar lenzen van 1 maand.

Hoop dat dit een nuttige bijdrage was, veel succes met kiezen!

Ik draag nu 6 jaar lenzen eerst begonnen met maandlenzen maar was k*t vanwege schoonmaken enzo.
Nu daglenzen van sjonson&sjonson accuvue is echt ideaal, nooit gezeik van schoonmaken eind van de dag pleur je ze zo weg. next day fresh oness

Geen last. Ik koop ze bij de opticien. Betaal zo'n 50 euro voor 3 paar lenzen van 1 maand.

Hoop dat dit een nuttige bijdrage was, veel succes met kiezen!
Dat is ook nog best duur. Voor 6 maanden (6 paar lenzen) betaal ik 58€

Of heb jij speciale lenzen? :p

Ik draag al iets van 10 jaar lenzen..Bijna nooit ergens last van..Heel af en toe van droge ogen, maar dat is vaak met stappen door alle rook..Ik laat elk jaar mijn ogen opmeten bij de opticien en bestel ze dan vaak ergens online...Maar het is belangrijk om je ogen goed op te laten meten ivm oogbolling e.d.

ik draag daglenzen, iets duurder maar vele minder last van rode en tranende geirriteerde ogen dan met maandlenzen. plus als je een kwijt raakt is het niet zo erg

Terug
Naar boven