Fitness Seller

Contactlenzen kopen

Jullie geven veel geld uit zeg. Ik koop voor 15euro voor 6 maanden lenzen bij de Kruidvat. En gewoon goede kwaliteit. Nooit irritatie of wat dan ook. Vroeger ook bij Pearl gehaald maar die prijzen slaan echt nergens op. Je betaalt zoals gewoonlijk met alles voor de naam.

Laatst bewerkt:
Die van kruidvat zijn oudere generatie. Ander materiaal, lagere zuurstofdoorlaatbaarheid en watergehalte. Ik krijg meteen irritatie van ze. Je betaald voor kwaliteit.

Laatst bewerkt:
Ik ben ook een lezendrager..Ik was die ****ing bril gewoon beu vroeger, ik draag ze nu ongeveer zes jaar denk ik...ik vind het wel goed. Had in het begin wat last maar nu vind ik het gewoon echt al die jaren al de max om het te dragen...

Plus ik kan nu met m'n vinger op m'n oog tikken zonder dat het pijn doet of anything..En het kost natuurlijk wel wat maar dat vergoed m'n moeder

Ik ben ook een lezendrager..Ik was die ****ing bril gewoon beu vroeger, ik draag ze nu ongeveer zes jaar denk ik...ik vind het wel goed. Had in het begin wat last maar nu vind ik het gewoon echt al die jaren al de max om het te dragen...

Plus ik kan nu met m'n vinger op m'n oog tikken zonder dat het pijn doet of anything..En het kost natuurlijk wel wat maar dat vergoed m'n moeder

Lenzen zijn relaxed he. :)

Heb zelf nooit 'n bril gedragen, maar heb er wel een voor thuis.

Lenzen zijn relaxed he. :)

Heb zelf nooit 'n bril gedragen, maar heb er wel een voor thuis.

**** yes, relaxed indeed...s'ochtends en s'avonds gewoon vijf seconden voor wegcijferen en je hebt helder zicht de hele dag en je hoeft niet met een bril rond te lopen

**** yes, relaxed indeed...s'ochtends en s'avonds gewoon vijf seconden voor wegcijferen en je hebt helder zicht de hele dag en je hoeft niet met een bril rond te lopen

Jep, was alleen in 't begin wel ff wennen met in- en uitdoen (voor mij althans). Maar de rest van de dag goed zicht, alsof er eigenlijk niks aan je ogen mankeert, ideaal. Kan er zelfs mee zwemmen (zachte lenzen).

Jep, was alleen in 't begin wel ff wennen met in- en uitdoen (voor mij althans). Maar de rest van de dag goed zicht, alsof er eigenlijk niks aan je ogen mankeert, ideaal. Kan er zelfs mee zwemmen (zachte lenzen).

Mja in het begin was het natuurlijk van "aaargh, it burns, it buuurns" maar inderdaad, later doet het je echt geen **** en dan kan je effectief zoals ik net zei gewoon met je vinger in je oog steken zonder dat het pijn doet :)

Met lenzen zie je ook alles in ware grootte. Nadeel van bril is dat deze een stuk van je ogen staat en zo alles wat kleiner maakt. Ook is je zicht beperkt. Je zal niet zo makkelijk iets uit de hoeken van je ogen zien komen.

Maar lenzen hebben dan weer het nadeel dat ze je ogen zwaarder belasten.

Haha, hoezo krijg ik telkens een pop-up van een contactlenzen site als ik deze thread bezoek?

wtf? :p

Hoi lezers,

ik vroeg me af,

- Wie draagt er hier contactlenzen?
- Wat is je ervaring ermee? Veel last?
- Waar koop je ze?
- Hoeveel betaal je ervoor ?

'k Ben nl. op zoek om m'n lenzen online te kopen..

grtz

Ik draag nu ongeveer anderhalf jaar contactlenzen, en geloof mij het is beter dan een bril. Ten eerste, (als je ijdel bent of om je uiterlijk geeft) dan kan een bril je uiterlijk erg verpesten. Voor andere is het ook erg wennen omdat het meteen een hele andere look geeft. Met lenzen zul je dit niet hebben.

Mijn ervaring met lenzen is dat het soms prikt, maar dit heb je zelf in je eigen handen. Voordat je ze in doet moet je gewoon je handen wassen zodat die helemaal schoon zijn, en de lenzen moeten ook schoon zijn dus was ze eerst af met lenzenvloeistof voordat je ze in doet, dan zul je er 0,0% last van hebben.

Mijn ouders hebben ze gekocht bij Pearl, omdat ze daar verzekerd voor zijn. Kijk dus even na waar je verzekerd bent en dan kun je ze vaak voor korting kopen.

Ik heb maandlenzen, ik koop vaak voor een kwartaal lenzen in, en dat kost ongeveer rond de 110 euro, inclusief 2 grote flessen lenzenvloeistof + een lenzenbakje. Is een goede prijs vergeleken met de andere opticiens!

- L

heb zachte lenzen gehad, maar had altijd veel last met droge ogen en tijdens hooikoorts seizoen was het helemaal niet te harden.
Heb nu sinds een aantal jaar nachtlenzen.
Is wel een stuk duurder (ongeveer 450 euro incl. vloeistof en schoonmaakkit p.j.) maar het bevalt me prima.

Ik heb maandlenzen, ik koop vaak voor een kwartaal lenzen in, en dat kost ongeveer rond de 110 euro, inclusief 2 grote flessen lenzenvloeistof + een lenzenbakje. Is een goede prijs vergeleken met de andere opticiens!

- L[/QUOTE]

Ik vind dat best duur voor een kwartaal €110.
Ben zelf voor een half jaar €130 kwijt. (dat is ook met genoeg vloeistof en een lenzenbakje)

Op mijn 18e werd het duidelijk dat na hoofdpijn met rijlessen en ik de borden niet kon lezen, mn ogen niet goed waren.
Ik mocht toen kiezen: bril of lenzen.

Ik heb bewust gekozen voor een bril omdat ik niet weet hoe dat gaat op een langere termijn met beschadigingen op je netvlies. Het is toch een stukje plastic (whatever) wat niet in je oog hoort. Als je handen vies zijn smeer je er toch troep in.

Ik heb altijd veel complimenten gekregen dat een bril me zo goed staat, dat ik niet meer zonder kan! Ik herken mezelf ook niet in de spiegel zonder bril.

Ik heb sinds 2 maanden nachtlenzen!!

Ideaal :D

Ik heb op mijn 16e een aardig brommer ongeluk gehad.
Toen toch maar eens naar de opticien gegaan.
Daar bleek dat ik verdomd weinig zag, dus vanaf die tijd lenzen.
In het begin veel last van gehad, werkte toen nog veel op de bouw, en als ik iets in mijn oog kreeg was het klote.
Dit is denk ik gewoon aanwennen geweest want nu eigenlijk heel weinig last meer van.
Ik betaal nu via een goede opticien iets van 135,- euro per half jaar.

Waar ik wel veel last van heb is als ik 's avonds voor de TV of PC zit, is van droge ogen.
Dan gooi ik snel mijn lenzen uit en zet ik een brilletje op.

Ik zit er wel zwaar over te denken om of nachtlenzen eens te proberen, of te informeren over laseren.
Lijkt me zo relax om 's ochtends wakker te worden en gelijk goed te zien...

Contactlenzen: wat en hoe

Hey

Ik gebruik al enkele jaren lenzen (met zo'n naam kon ik moeilijk anders :)), en sinds kort koop ik ze online bij directlens.be. OK, ze zijn iets duurder dan bij Kruidvat, maar je krijgt er wel betere kwaliteit voor. En bij Directlens kan je ook altijd raad vragen aan de opticien die de website beheert.

:roflol: Verkapt reclame maken voor je eigen site op 'n forum, zo triest :roflol:

Terug
Naar boven