chrisclovis
Cool Novice
- Waardering
- 1
Dag beste forumleden,
Van mezelf zit er een aardig dikke vetlaag op me huid en me vet% is momenteel 23%.
Nu las ik dat het belangrijk is dat je toch genoeg vetten blijft eten, maar de een zegt 1g/per kg lichaamsgewicht en de ander weer 40/60/70/80 gram. Zit met dit schema op 50 gram vet.
Ik heb er kogelbiefstuk in gedaan omdat ik anders geen idee had hoe ik aan vetten moest komen, want had maar 6 gram vet in me dieet, is dit een slecht idee? De voedingswaarde is zo slecht nog niet.
Lichaamsgewicht momenteel: 82 kg
Vetpercentage: 23%
Doel: 12-14% BF en dan een clean bulk.
Training:
Chris.
Van mezelf zit er een aardig dikke vetlaag op me huid en me vet% is momenteel 23%.
Nu las ik dat het belangrijk is dat je toch genoeg vetten blijft eten, maar de een zegt 1g/per kg lichaamsgewicht en de ander weer 40/60/70/80 gram. Zit met dit schema op 50 gram vet.
Ik heb er kogelbiefstuk in gedaan omdat ik anders geen idee had hoe ik aan vetten moest komen, want had maar 6 gram vet in me dieet, is dit een slecht idee? De voedingswaarde is zo slecht nog niet.
Lichaamsgewicht momenteel: 82 kg
Vetpercentage: 23%
Doel: 12-14% BF en dan een clean bulk.
Training:
- 4 dagen KT, fullbody doe er 90 min over.
- 3 dagen cardio 70-80% intensiteit á 60min.
Ik ben al begonnen met cutten (1 maand) en mijn vet% is 1,5%-2% gedaald en mijn lichaamsgewicht van 83kg naar 80,8kg. Had ik er meer uit kunnen halen?
Chris.
Bijlagen
Laatst bewerkt: