AndroidHealthClinic

Controlestaat en Sociaal Krediet Systeem

Er zijn een aantal dingen waar een zwemdiploma voor nodig zijn.
Heb vroeger nooit mijn zwemdiploma mee moeten nemen trouwens. 🤨

En als jij je kind leert zwemmen en het kan zwemmen is het toch goed. Dan zeg jij tegen school dat het een zwemdiploma heeft en klaar 🤷

De toegevoegde waarde is de zekerheid dat kinderen daadwerkelijk kunnen zwemmen als een diploma hebben.
Leuk. Maar wat heb je eraan als daardoor minder kinderen een diploma kunnen halen?

Dat gaat toch alleen over het ego van de ouders???

De toegevoegde waarde is de zekerheid dat kinderen daadwerkelijk kunnen zwemmen als een diploma hebben.
Als jij je kind les geeft dan zie je dat toch ook. Dan zeg je niet na 2 x 30min les nou je redt je er maar mee Pietertje pappa haalt je over 3 uur weer op.

Hoezo zou er dan minder kinderen een diploma kunnen halen?
Zie vorige post. Omdat niet iedere ouder het zich kan veroorloven als het duurder wordt + omdat kinderen afhaken als je doelen stelt die voor hun niet haalbaar zijn.

Als ze niet verdrinken, dan kunnen ze toch zwemmen? Wat moeten ze nog meer kunnen?

Omdat dat de wens van velen is.
Ok. Maar als je niet compleet achterlijk bent kan je zelf toch ook wel inschatten of je kind kan zwemmen na zijn A diploma? Of zijn we inmiddels zo ver afgegleden dat we zelfs hier de overheid voor nodig hebben?

Straks moeten we nog een diploma halen om aan te kunnen tonen dat we in staat zijn om te fietsen, te behalen bij het CBR, wachttijd 6 maanden.

Schoolzwemmen was top. Maarja dat is wegbezuinigd omdat we geld moeten besteden aan belangrijkere dingen, zoals zielige negertjes in Afrika. En het klimaat.

Want de zeespiegel gaat rijzen, zwemlessen zijn dus zinloos, maar windmolens daarentegen.. :o

k. Maar als je niet compleet achterlijk bent kan je zelf toch ook wel inschatten of je kind kan zwemmen na zijn A diploma? Of zijn we inmiddels zo ver afgegleden dat we zelfs hier de overheid voor nodig hebben?
Omdat wij uit een tijd komen dat je diploma nog wat waard was. ;)

Als je het niet belangrijk vind kan je je kind ook na een paar lesjes laten stoppen.
Huh? Wat is dat nou weer voor logica.

Ik zeg nergens dat ik zwemles niet belangrijk vind. Ik zeg dat ik zulke regulering overbodig vind. Zelf kan ik goed zwemmen en zal mijn kind ook goed leren zwemmen.

Als je kind zijn A diploma haalt dan kan hij toch gewoon zwemmen? Want je ziet hem toch zwemmen? Tenzij je natuurlijk te druk met je telefoon bezig bent.

Terug
Naar boven