AndroidHealthClinic

Controlestaat en Sociaal Krediet Systeem (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Niks nieuws. Gebeurd bij ondermijnende criminaliteit steeds vaker om werk en privé gescheiden te houden.
En bij het aanhouden van zware jongens zoals een twitterende dansleraar :eek:
 
"Duurzaamheid en milieubewust gedrag aanmoedigen is op zich een prima idee, maar in combinatie met een digitaal sociaal kredietsysteem dreigen we op een hellend vlak terecht te komen. Het begint onschuldig met vrijwillige deelname aan een project van beperkte omvang. Als dit project goed werkt, wordt het uitgebreid en verplicht gesteld. Uiteindelijk zullen we evolueren naar het Chinese model: gehoorzame burgers worden beloond, ongehoorzame burgers worden gestraft."

 
En zo gaat dat dan, met dwang en drang.
Gaaf land!

Oh ja, gas is door de EU notabene als groen bestempeld.

 
En zo gaat dat dan, met dwang en drang.
Gaaf land!

Oh ja, gas is door de EU notabene als groen bestempeld.

Weetje wie ook tegen hun zin van het gas moesten?
 
Wat een wappie gedoe is toch gewoon handig
Ja ontzettend handig. Ik wilde altijd al weten hoeveel CO2 uitstoot mijn ontbijt kost. Dat de overheid weet wat, waar, wanneer en met wie ik eet, wat ik eet en hoeveel CO2 uitstoot dit kost, en waar ik reis vind ik trouwens ook wel top. Dan kunnen ze een beetje erop letten dat mijn carbonfootprint in toom gehouden wordt.

Goede intwikkeling dit. Kzie totaal niet hoe dit misbruikt kan/zal worden.
 
Ja ontzettend handig. Ik wilde altijd al weten hoeveel CO2 uitstoot mijn ontbijt kost. Dat de overheid weet wat, waar, wanneer en met wie ik eet, wat ik eet en hoeveel CO2 uitstoot dit kost, en waar ik reis vind ik trouwens ook wel top. Dan kunnen ze een beetje erop letten dat mijn carbonfootprint in toom gehouden wordt.

Goede intwikkeling dit. Kzie totaal niet hoe dit misbruikt kan worden.
Jij bent echt toe aan vakantie
 
Goede intwikkeling dit. Kzie totaal niet hoe dit misbruikt kan/zal worden.

Uiteraard zal misbruik hiervan nooit plaatsvinden.
De geschiedenis laat ons ook keer op keer zien dat dit nooit zal gebeuren.

Ook is het onomstotelijk duidelijk en aangetoond, dat dit niet in de menselijke natuur en gedrag besloten ligt.
Homo sapiens als soort zal absoluut nooit -op wat voor manier dan ook- medemensen op een dergelijke manier proberen te dwingen en controleren.

Waar maken we ons toch druk om, welterusten en slaap zacht.
 
Uiteraard zal misbruik hiervan nooit plaatsvinden.
De geschiedenis laat ons ook keer op keer zien dat dit nooit zal gebeuren.

Ook is het onomstotelijk duidelijk en aangetoond, dat dit niet in de menselijke natuur en gedrag besloten ligt.
Homo sapiens als soort zal absoluut nooit -op wat voor manier dan ook- medemensen op een dergelijke manier proberen te dwingen en controleren.

Waar maken we ons toch druk om, welterusten en slaap zacht.
Precies. Daarom kunnen we dit beter zo snel mogelijk doorvoeren, voordat het te laat is en we allemaal zijn gestorven aan global warming.
 
Precies. Daarom kunnen we dit beter zo snel mogelijk doorvoeren, voordat het te laat is en we allemaal zijn gestorven aan global warming.
Sarcasme is wel leuk enzo, maar wat is jouw effectieve wereldbeeld apfelstrudel? Ik zie enerzijds een verzet tegen absurde overheidscontrole, hetgeen volkomen logisch is, maar anderzijds hints van climate change denial, wat volkomen retarded is. Weet niet wat ik ervan moet maken.
Topic van je irritante buren vond ik wel leuk tho:kiss:
 
Climate change denial?

Lol. Het klimaat verandert al meer dan een miljard jaar. Sinds het klimaat bestaat doet het niets anders dan veranderen.

Jij bedoelt zeker global warming, en dan de man-made global warming. En dat is gewoon dikke bullshit om geld uit je zak te kloppen. Maar vooral een manier om controle over je te krijgen door o.a. de energietransitie door te voeren. Een transitie die men groen en duurzaam noemt, maar totaal niet groen en duurzaam is...een transitie die tevens helemaal niet haalbaar is. Groenlinkse ideologische luchtfietserij.
 
Global warming refers only to the Earth's rising surface temperature, while climate change includes warming and the "side effects" of warming—like melting glaciers, heavier rainstorms, or more frequent drought. Said another way, global warming is one symptom of the much larger problem of human-caused climate change.

Nah man, ik bedoelde climate change, de man-made versie uiteraard.

Maar verder is het nu wel voor mij duidelijk. Bedankt voor de toelichting!
 
Wat is duidelijk voor je, dat naarmate de tijd verstrijkt het naratief veranderd?

Nah, had het over mijn twijfel over apfelstrudel zn worldview.

Wat is je punt trouwens met die opmerking over het "veranderen van het naratief" en het posten van dat artikel? Het fundamentele principe van wetenschap is net om hypotheses op te stellen, en als je experimenten ze weerleggen, dan stel je nieuwe hypotheses die wel overeen komen met de data, om die dan weer te testen in nieuwe experimenten. (Wat grappig genoeg de kernboodschap van het artikel lijkt te zijn, na het een beetje te hebben geskimd)
 
Back
Naar boven