Dat mag toch ook?Ik ook niet maar ik begreep je alsof je probeerde uit te leggen dat Taiwan ook wel degelijk opzettelijk China genoemd mag worden.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat mag toch ook?Ik ook niet maar ik begreep je alsof je probeerde uit te leggen dat Taiwan ook wel degelijk opzettelijk China genoemd mag worden.
Van mij mag alles.
Wat ik probeerde te uitleggen is dat Taiwan ook de Republiek China genoemd wordt. Sterker nog, het land heet officieel de Republiek China, maar wordt Taiwan genoemd. De Taiwanese Dollar wordt uitgegeven door de Centrale Bank van de Republiek China.Ik ook niet maar ik begreep je alsof je probeerde uit te leggen dat Taiwan ook wel degelijk opzettelijk China genoemd mag worden.
Dus in Taiwan noemen ze Taiwan gewoon China, noemen ze communistisch China niet wat anders om het duidelijker te houden?Wat ik probeerde te uitleggen is dat Taiwan ook de Republiek China genoemd wordt. Sterker nog, het land heet officieel de Republiek China, maar wordt Taiwan genoemd.
Voorheen waren er twee Duitslanden: de DDR en de BRD.
Ik neem aan dat je als vertegenwoordiger van een ander land in R.O.C. spreekt over Republic Of China en niet over Taiwan.Dus in Taiwan noemen ze Taiwan gewoon China, noemen ze communistisch China niet wat anders om het duidelijker te houden?
Kan me voorstellen dat ze daar dan het hele bezoek Taiwan China moet en heeft zitten noemen.
Nee dat is het niet.
@harpep
Begin en deel interview over Taiwan gezien, de conclusie is dat Pelosi waarschijnlijk teveel gezopen had.
In de inleiding heeft de presentatrice het al over het roemen door Pelosi van de democratie en vrijheid in Taiwan.
Ze zegt inderdaad China, maar bedoelt gezien de context overduidelijk Taiwan, welk land ze overigens het hele interview Taiwan noemt. Vlak erna verspreekt ze zich ook nog omgekeerd (president van Taiwan, euh China) en corrigeert ze zichzelf wel.

Dus het zijn eigenlijk Oost- en West Taiwan?Voorheen waren er twee Duitslanden: de DDR en de BRD.
Nu zit je gewoon te trollen.
De “Taiwanezen” zijn toch door de communisten verdreven uit het vaste land?Nu zit je gewoon te trollen.
De Republiek China bestond al voor de Volksrepubliek China, Taiwan en een paar andere eilanden is wat daar van over is en meestal Taiwan genoemd wordt.
Het is een meme.
Zijn de huidige Taiwanezen dan de oorspronkelijke bewoners, of hebben zij het dan ook weer bezet?Taiwan is inderdaad het laatste restant van het pre-communistische China. Zodoende claimen beide landen het enige rechtmatige China te zijn.
Goede vraag. Volgens mij een soort regering in ballingschap.Zijn de huidige Taiwanezen dan de oorspronkelijke bewoners, of hebben zij het dan ook weer bezet?
Zijn de huidige Taiwanezen dan de oorspronkelijke bewoners, of hebben zij het dan ook weer bezet?
Dit vind ik toch wel “een grappig detail”.Tot 1971 was China vertegenwoordigd bij de Verenigde Naties door de regering van de Republiek China gezeteld in Taipei. Dit betekende niet alleen dat de regering in Taipei China als lid in de VN vertegenwoordigde, maar ook dat het China's permanente zetel in de Veiligheidsraad mocht innemen en daardoor ook een vetorecht had. Pas in 1971 werd China vertegenwoordigd door de regering van de Volksrepubliek China in Peking.
![]()
Docu ‘Techtopia: Predictive Policing’ - Hoe algoritmes ons…
Predictive policing is een techniek van de politie die misdrijven zou moeten voorspellen nog voordat ze daadwerkelijk begaan worden. Er zou onnodig leed…www.blckbx.tv
Ik heb toch niks te verbergen?

Nu je het zo zegt ja best welJa maar is toch makkelijk, al jouw gevoelige gegevens in 1 app straks?Ik heb toch niks te verbergen?
![]()
![]()

Minority report in het echt?![]()
Docu ‘Techtopia: Predictive Policing’ - Hoe algoritmes ons…
Predictive policing is een techniek van de politie die misdrijven zou moeten voorspellen nog voordat ze daadwerkelijk begaan worden. Er zou onnodig leed…www.blckbx.tv