MuscleMeat

Controlestaat en Sociaal Krediet Systeem

Ik sta er eigenlijk vrij neutraal in en vraag me af in welke mate en op welke vlakken het echt een achteruitgang zou zijn voor mij. Tot nu toe heb ik daar geen concreet antwoord op kunnen vinden.
Je weet het nooit met jou maar heb je het nu nog over het chips geimplanteerd krijgen, niks meer bezitten, en moeten knielen voor de pedo reptielmensen?

• Topic Starter Topic Starter
Ik sta er eigenlijk vrij neutraal in en vraag me af in welke mate en op welke vlakken het echt een achteruitgang zou zijn voor mij. Tot nu toe heb ik daar geen concreet antwoord op kunnen vinden.

Dat ga je ook niet krijgen, want dat is voor nu nog koffiedik kijken.

Traditie-getrouw kijk jij -vermoedelijk- weer alleen naar eventuele directe nadelen (of voordelen) in de meer persoonlijke, financieel praktische zin.
En ik bezie het niet vanuit dit perspectief, want sec genomen heb ik geen bezwaren tegen technologische vooruitgang, maar wél hoe men vanuit menselijk gedrag hier misbruik van kan maken.

Ik kijk weer voornamelijk naar potentiële nadelen qua totale controle-mogelijkheden over ons algemene (financiele) doen en laten (en wat er verder nog op volgen kan). Digitaal geglobaliseerd machtsmisbruik doel ik dan op.
(Volgens mij had jij zelf al eerder het antwoord waarom ik alleen al bij de gedachte benauwd krijg, maar dat is gewoon iets wat in mijn psyche zit.)

Het lijkt ook allemaal precies te passen in het totaalplaatje van een groter geheel van gebeurtenissen en veranderingen die op moment van spreken gaande is. Bovendien draagt de geforceerde 'haast' die ze er mee hebben alleen maar weer bij aan mijn reeds bestaande wantrouwen.

Alleen dat al is voor mij voldoende redenen om er tegen te ageren en dan maar hopen dat het mee valt als het er toch weer doorgedrukt wordt.

Dat ga je ook niet krijgen, want dat is voor nu nog koffiedik kijken.

Traditie-getrouw kijk jij -vermoedelijk- weer alleen naar eventuele directe nadelen (of voordelen) in de meer persoonlijke, financieel praktische zin.
En ik bezie het niet vanuit dit perspectief, want sec genomen heb ik geen bezwaren tegen technologische vooruitgang, maar wél hoe men vanuit menselijk gedrag hier misbruik van kan maken.

Ik kijk weer voornamelijk naar potentiële nadelen qua totale controle-mogelijkheden over ons algemene (financiele) doen en laten (en wat er verder nog op volgen kan). Digitaal geglobaliseerd machtsmisbruik doel ik dan op.
(Volgens mij had jij zelf al eerder het antwoord waarom ik alleen al bij de gedachte benauwd krijg, maar dat is gewoon iets wat in mijn psyche zit.)

Het lijkt ook allemaal precies te passen in het totaalplaatje van een groter geheel van gebeurtenissen en veranderingen die op moment van spreken gaande is. Bovendien draagt de geforceerde 'haast' die ze er mee hebben alleen maar weer bij aan mijn reeds bestaande wantrouwen.

Alleen dat al is voor mij voldoende redenen om er tegen te ageren en dan maar hopen dat het mee valt als het er toch weer doorgedrukt wordt.
Ik snap wat je bedoelt, maar mijn concrete vraag blijft staan. Wat kan er straks wel gedaan worden doordat er een CDBC is wat zonder niet zou kunnen?

De vaste reactie is dan dat je er niets van snapt, we binnenkort allemaal een chip geïmplanteerd krijgen, we niets meer zullen bezitten en moeten knielen voor onze pedofiele heersers die eigenlijk reptielen zijn.
eindelijk wakker, dat ik dat nog mag meemaken hier. Je kunt dus WEL luisteren. Top man, alleen echte helden kunnen het toegeven als ze fout gezeten hebben imo

My Hero Football GIF by Manchester United

*edit* o heb het t te snel gelezen je quote iemand anders had ook beter moeten weten

Wat denkt die gast wel niet dat hij in de morele positie zit om te kunnen bepalen wat het beste is voor 8 miljard mensen, en dat vervolgens ook gewoon doorpushed.

Toppunt van narcisme. Deze gast is een Soros on steroids. Wat een engnek.

Wat denkt die gast wel niet dat hij in de morele positie zit om te kunnen bepalen wat het beste is voor 8 miljard mensen, en dat vervolgens ook gewoon doorpushed.

Toppunt van narcisme. Deze gast is een Soros on steroids. Wat een engnek.

Dat kanaal staat wel bekend om fake news en desinformatie. Zonder bevestiging uit een andere bron zou ik hier voorzichtig mee zijn.

Fake news of...Coming to a western city near you? (with Apple's help)

Ach veranderd dan toch niets voor Steks zijn situatie, snap niet hoe hij daar last van zou hebben :D

Terug
Naar boven