Ik zal eens luisteren want ik begin nu toch ook wel wat verandering te merken.Ach veranderd dan toch niets voor Steks zijn situatie, snap niet hoe hij daar last van zou hebben![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zal eens luisteren want ik begin nu toch ook wel wat verandering te merken.Ach veranderd dan toch niets voor Steks zijn situatie, snap niet hoe hij daar last van zou hebben![]()
Ik zal eens luisteren want ik begin nu toch ook wel wat verandering te merken.

Help me even, wat is er beter aan jezelf druk maken over wat er zou kunnen gebeuren?
Druk maken niks. Bewustworden wel, dan kan je mogelijk maatregelen treffen door jezelf erop voor te bereiden.Help me even, wat is er beter aan jezelf druk maken over wat er zou kunnen gebeuren?
Voor mij wordt ook alles duurder en ook het bedrijf waar ik voor werk ondervindt nu ook wat problemen.
Volgens mij is het nog erger...Een burgermeerster die vindt dat hij zijn burgers moet heropvoeden.
En wat een fans onze autoriteiten van hen zijn.zien wat er inmiddels reeds gebeurt (zoals in China)
Opmerkelijk dat iemand als van Gelder dit nu en public durft te stellen..
![]()
‘Smart City’ Surveillance Program to Start in Netherlands; Human Factory Farm Concept Plans to Grow Babies
Following programs to close farms in the Netherlands, a follow-up program aims to build a model for future smart cities. This proposes new high-tech infras...www.theepochtimes.com
Kan het niet lezen vanwege betaalmuur, maar de alleen al de titel is nagenoeg om te vermoeden hoeveel potentiele narigheid hier achter schuil kan gaan.
Apeldoorn is een smartcity hier hangen ook overal witte kastjes, big brother is watching you!!![]()
‘Smart City’ Surveillance Program to Start in Netherlands; Human Factory Farm Concept Plans to Grow Babies
Following programs to close farms in the Netherlands, a follow-up program aims to build a model for future smart cities. This proposes new high-tech infras...www.theepochtimes.com
Dat gebeurt met Kaag en Rutte ook bij de meeste “kritische” media.Demoniseren is met name doelbewust en stelselmatig zwartmaken + suggereren dat iemand puur kwaadaardig, onmenselijk is e.d.
Dat gebeurt met Kaag en Rutte ook bij de meeste “kritische” media.