Fitness Seller

Controlestaat en Sociaal Krediet Systeem

• Topic Starter Topic Starter
Help me even, wat is er beter aan jezelf druk maken over wat er zou kunnen gebeuren?

Niets, maar bewustzijn van patronen, zien wat er inmiddels reeds gebeurt (zoals in China) en algemeen historisch besef van machtsposities en onderdrukking voorkomen wellicht dat het daadwerkelijk KAN gaan gebeuren.

Laatst bewerkt:
Help me even, wat is er beter aan jezelf druk maken over wat er zou kunnen gebeuren?
Druk maken niks. Bewustworden wel, dan kan je mogelijk maatregelen treffen door jezelf erop voor te bereiden.

Dan heb ik het bijv. over een exitplan maken. Of je er financieel op voorbereiden. Bijv. je spaargeld zoveel mogelijk chartaal ipv digitaal in de vorm van bijv. edelmetaal.

6DDDFAD5-5C0A-46DF-8FC3-E8A6A6CCE8F5.jpeg

Opmerkelijk dat iemand als van Gelder dit nu en public durft te stellen..

Is dit niet een vorm van demonisering?

Ik zou niet weten hoe precies in dit geval. Dit valt eerder onder het kopje kritiek en mening.

Demoniseren is met name doelbewust en stelselmatig zwartmaken + suggereren dat iemand puur kwaadaardig, onmenselijk is e.d.
Het beste voorbeeld hiervan is wat politici en media deden bij Pim Fortuyn begin 2000.

Dat zie ik toch echt niet terug in de tekst van van Gelder.

Kan het niet lezen vanwege betaalmuur, maar de alleen al de titel is nagenoeg om te vermoeden hoeveel potentiele narigheid hier achter schuil kan gaan.

Terug
Naar boven