- Waardering
- 20.637
- Lengte
- 1m65
Dit topic

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit topic

Ik snap wat je bedoelt, maar is het niet dat dat wij mensen veel slechter zijn in het (onbevooroordeeld) herkennen van patronen dan we altijd denken?Wat er mee bedoeld wordt, is dat ik niet twijfel aan patronen die ik zie.
Daarom de vraag
Beantwoord volgens mij niet de vraag, maar maakt niet uit. You do you
Of hij niet gek wordt van zichzelf druk maken over dingen waar je geen invloed op hebt

Ik snap wat je bedoelt, maar is het niet dat dat wij mensen veel slechter zijn in het (onbevooroordeeld) herkennen van patronen dan we altijd denken?
Je kunt het controleren/bevestigen door te kijken hoeveel voorspellingen obv die herkende patronen uitkomen.Ik snap wat je bedoelt, maar is het niet dat dat wij mensen veel slechter zijn in het (onbevooroordeeld) herkennen van patronen dan we altijd denken?
Je kunt het controleren/bevestigen door te kijken hoeveel voorspellingen obv die herkende patronen uitkomen.
Ik zit nog op 2 per dag.
Als je het zo uitlegt moet ik je gelijk geven.Doorgaans wel, maar ondanks dat zie ik -in ieder geval als ik voor mezelf spreek- meer duidelijkheid dan wanneer ik verzand in de enorme hoeveelheid detailinformatie waar ik ook niets mee kan.
Helikopterview werkt dan toch beter
Ja, maar die moet je dan wel afwegen ten opzichte van het aantal missers.Je kunt het controleren/bevestigen door te kijken hoeveel voorspellingen obv die herkende patronen uitkomen.
Ik zit nog op 2 per dag.
Ja, maar die moet je dan wel afwegen ten opzichte van het aantal missers.
@chrisk bij het traden ook.Daar hebben ze bij de belastingdienst op het dossier fraude maar al te veel ervaring mee.
Ik vind dat je wel heel diep in een rabbithole duikt.Je stelt een vraag op basis van een aanname over mij die niet klopt. Ik trek namelijk niet "alles" in twijfel.
Maar of dat beeld nu wel of niet klopt, ben ik wel benieuwd wat dit je brengt. Daarom de vraagDaarom kan ik ook je vraag "waar dit me tot dusver gebracht" niet beantwoorden.
Misschien begrijp ik ook niet goed wat je bedoelt?
Ah, invloed op wat zoal?Nee, ik word daar niet gek van.
Daarnaast maak ik me ook niet echt druk over zaken waar ik geen invloed op heb.
Ik laat het ook gewoon weer net zo makkelijk los en ga verder met mijn leventje en de zaken die op kleinschalig niveau belangrijk zijn.
(en waar ik wél invloed op heb)
De discussie zelf vind ik gewoon interessant en mogelijk belangrijk, je weet maar nooit.
Bovendien zou het best kunnen zijn dat "we" meer invloed hebben op bepaalde zaken dan we denken..
Mwah. De mogelijkheid om topics te blokkeren zou een welkome functie zijn.
Ik probeerde gewoon zo duidelijk mogelijk te zijn over het waarom ik je vraag niet kan beantwoorden.Ik vind dat je wel heel diep in een rabbithole duikt.
Maar of dat beeld nu wel of niet klopt, ben ik wel benieuwd wat dit je brengt. Daarom de vraag
Mwah. De mogelijkheid om topics te blokkeren zou een welkome functie zijn.
Yes. Vind het gewoon kansloos dat de actieve lijst nog altijd over complottheorieën, politiek, energie en al dat duffe gezaag bestaat. Maar ben al wegMaar mijn beste Gremlin, je bent toch volledig vrij om topics die je onprettig vindt te mijden?
Zijn teveel van dit soort topics, of een tekort aan wat je zou willen?Lekker concreet antwoord.
Yes. Vind het gewoon kansloos dat de actieve lijst nog altijd over complottheorieën, politiek, energie en al dat duffe gezaag bestaat. Maar ben al weg
Beide. Andere topics worden daardoor ook ondergesneeuwdZijn teveel van dit soort topics, of een tekort aan wat je zou willen?
Lekker concreet antwoord.
Yes. Vind het gewoon kansloos dat de actieve lijst nog altijd over complottheorieën, politiek, energie en al dat duffe gezaag bestaat. Maar ben al weg

Niet?Je komt nogal geagiteerd over, zo heb ik je nog niet eerder mee gemaakt![]()
Juist. Dit