- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die eet ik dan ook veel vaker dan een balgehakt, die laatste eet ik eigenlijk nooit, maar het vaakst kies ik dan toch voor een sous-vide gegaarde picanha steak.Toch zou ik een tournedos eerder associëren met een elitair iemand dan een bal (gehakt).
2027. Dan valt het samen met de kosten voor je CO2 verbruik die je vanaf dat jaar gaat maken, dan kunnen ze immers je uitgaven ook koppelen aan CO2 verbruik.![]()
Europese Commissie roept lidstaten op om ontwikkeling digitale euro te steunen
De Europese Commissie heeft lidstaten, waaronder Nederland, opgeroepen 'actief deel te nemen aan het voorbereidende werk voor de introductie van de digitale euro.' Minister Adriaansens verwacht dat er in de komende jaren een definitief besluit over de centralebankmunt valt.tweakers.net
Wel zo makkelijk.2027. Dan valt het samen met de kosten voor je CO2 verbruik die je vanaf dat jaar gaat maken, dan kunnen ze immers je uitgaven ook koppelen aan CO2 verbruik.

Ik toon m’n app van de Colruyt enkel wanneer ik groenten en fruit en andere eco ‘vriendelijke’ producten mee heb. Het gebeurt niet veel dat ik enkel die zaken mee heb thoBetekent dit nu ook dat als ik een lekker steakje wil eten dit in de gaten gehouden word. Al die klimaatdoelen co2 budget etc. slopen echt alle lol in dit leven. Fck toekomstige generaties, zijn toch allemaal bio linkse sociale mediageile groene genderloze kutmensen met een identiteitscrisis . Ik wil vandaag leven , fck het milieu. Als ik dood ben merk ik toch niks meer van deze kutplannen. En over zoveel jaar is de hele mensheid toch weg doordat de zon uitdooft. Who gives a f**k.
Ps edit: volgens mij valt het uiteindelijk wel mee met het klimaat. Natuur ruimt ons vanzelf wel op![]()
Probeer volgende keer eens een sous-vide gegaarde dry ages côte de boeuf of côte à l'os.Die eet ik dan ook veel vaker dan een balgehakt, die laatste eet ik eigenlijk nooit, maar het vaakst kies ik dan toch voor een sous-vide gegaarde picanha steak.
Je kan de randen eerst wegsnijden of na het bakken. De randjes smaken nogal kazig. Ik had na het bakken het bot weggesneden (no shit) en de cheesy vetlaag. De rest liet ik zitten.Côte de boeuf vind ik net te vet een côte à l'os is wel een mooi stuk. Als je dat dry aged koopt, moet je dan de randen nog wegsnijden, of kan je dag gewoon direct bereiden?
Kan iemand vertellen waar ja21 daadwerkelijk voor staat? 1e en 2e kamer stemmen telkens elkaar tegen ook. Domrechts. Ook pionnen van t wef