AndroidHealthClinic

Controlestaat en Sociaal Krediet Systeem

Toch zou ik een tournedos eerder associëren met een elitair iemand dan een bal (gehakt).

Toch zou ik een tournedos eerder associëren met een elitair iemand dan een bal (gehakt).
Die eet ik dan ook veel vaker dan een balgehakt, die laatste eet ik eigenlijk nooit, maar het vaakst kies ik dan toch voor een sous-vide gegaarde picanha steak.

• Topic Starter Topic Starter
Volgens mij was dit nog niet zo lang geleden een complottheorie.

Nu: De realiteit van een hellend vlak naar een controlestaat?

Wat een gek he

dus altijd je werkschoenen gebruiken (it wasn't me)

2027. Dan valt het samen met de kosten voor je CO2 verbruik die je vanaf dat jaar gaat maken, dan kunnen ze immers je uitgaven ook koppelen aan CO2 verbruik.

Betekent dit nu ook dat als ik een lekker steakje wil eten dit in de gaten gehouden word. Al die klimaatdoelen co2 budget etc. slopen echt alle lol in dit leven. Fck toekomstige generaties, zijn toch allemaal bio linkse sociale mediageile groene genderloze kutmensen met een identiteitscrisis . Ik wil vandaag leven , fck het milieu. Als ik dood ben merk ik toch niks meer van deze kutplannen. En over zoveel jaar is de hele mensheid toch weg doordat de zon uitdooft. Who gives a f**k.

Ps edit: volgens mij valt het uiteindelijk wel mee met het klimaat. Natuur ruimt ons vanzelf wel op :p

Betekent dit nu ook dat als ik een lekker steakje wil eten dit in de gaten gehouden word. Al die klimaatdoelen co2 budget etc. slopen echt alle lol in dit leven. Fck toekomstige generaties, zijn toch allemaal bio linkse sociale mediageile groene genderloze kutmensen met een identiteitscrisis . Ik wil vandaag leven , fck het milieu. Als ik dood ben merk ik toch niks meer van deze kutplannen. En over zoveel jaar is de hele mensheid toch weg doordat de zon uitdooft. Who gives a f**k.

Ps edit: volgens mij valt het uiteindelijk wel mee met het klimaat. Natuur ruimt ons vanzelf wel op :p
Ik toon m’n app van de Colruyt enkel wanneer ik groenten en fruit en andere eco ‘vriendelijke’ producten mee heb. Het gebeurt niet veel dat ik enkel die zaken mee heb tho :o

Zaken zoals havermout scoren blijkbaar ook niet eens zo goed op de eco meter

Ik had deze laatst gehaald. 3,5 uur op 51,5 in de sous vide. Boterzacht vlees
Screenshot_20221222-222330_Chrome.jpg

Bij de Sligro. Aanbieding geld nog.

Côte de boeuf vind ik net te vet een côte à l'os is wel een mooi stuk. Als je dat dry aged koopt, moet je dan de randen nog wegsnijden, of kan je dag gewoon direct bereiden?

Côte de boeuf vind ik net te vet een côte à l'os is wel een mooi stuk. Als je dat dry aged koopt, moet je dan de randen nog wegsnijden, of kan je dag gewoon direct bereiden?
Je kan de randen eerst wegsnijden of na het bakken. De randjes smaken nogal kazig. Ik had na het bakken het bot weggesneden (no shit) en de cheesy vetlaag. De rest liet ik zitten.

Dus als je het plaatje bekijkt rondom stukjes weggesneden. Het vlak waar je recht op kijkt op de afbeelding (beide kanten) heb ik niks weggesneden.

Oja en als je em bakt, leg em dan eerst (in een super hete pan natuurlijk maar dat weet je) op zijn vetrand.

Kan iemand vertellen waar ja21 daadwerkelijk voor staat? 1e en 2e kamer stemmen telkens elkaar tegen ook. Domrechts. Ook pionnen van t wef

Op papier willen ze van alles. Tegenstrijdig is het wel met veel van hun stemmingen op moties. Maar dat is bij heel veel partijen/lieden op het moment. Ook bij (heil) Omtzigt en BVNL. Overigens niks nieuws, die programma's van die partijen komen in ons land toch zelden uit met de versplintering die wij hebben. Het is compromis, na compromis na afvlakking. De kiezer krijgt in elk geval nimmer waar ze voor stemmen.

Als je puur hierop af zou gaan; https://ja21.nl/standpunten/eu dan zou je denken, ja ben ik het wel mee eens. Maar kijkende naar hun stemgedrag is het een wassen Nee21 neus.

Terug
Naar boven