XXL Nutrition

Controlestaat en Sociaal Krediet Systeem

• Topic Starter Topic Starter
Wat er ook gebeurt mensen . Verlies elkaar niet !🙃 Ook al is deze polarisatie veroorzaakt door de incapabele overheid zelf. De overheid/het systeem zal ook weer de rol van de barmhartige redder/gever aannemen. Recept van totalitaire macht.

https://polarisatieverlieselkaarniet.sire.nl/ 🤡
Dat hebben we genoeg gezien de afgelopen jaren. Eerst het land in lockdown zetten, tienduizenden ondernemers hun inkomsten wegnemen, mensen hun vrijheid ontnemen met avondklokken, om vervolgens de barmhartige held uit te hangen door beetje bij beetje wat restricties op te heffen. En dan op tv via de spreekpoppen van het regime te horen krijgen dat we super dankbaar moeten zijn voor dit gebaar. Rutte de barmhartige.

En de schaapjes roepen al klappend vrolijk in koor; dank je wel Rutte! Bedankt dat je ons door deze crisis leidt. Ontzettend bedankt dat we weer onze familieleden mogen opzoeken met max 2 personen, met mondkapje, op 1,5 meter, tijdens kerst.

"Surveillance and Crowd control"
En wie controleert dan de controlerende macht?

Overal camera's, gezichtsherkenning, een overheid die precies weet wie je bent, waar je bent geweest en wat je (fout) hebt gedaan.
Deugpuntensysteem, strafsancties, China 2.0...

O.a. onder het mom van "veiligheid" worden dit soort systemen altijd geleidelijk aan ingevoerd.
Ik ben van mening dat wanneer veiligheid nodig is om vrijheid mogelijk te maken, je uiteindelijk geen van beiden zult hebben.

Ook vind ik het beangstigend hoeveel mensen dit allemaal "wel best" vinden.
Zie ook dit filmpje:

Inlichtingendiensten grijpen Oekraïne-crisis aan om bevoegdheden uit te breiden​

Zonder betaalmuur:

Zien mensen dan echt het potentiële gevaar en de mogelijke consequenties hier van niet?

Hoe staan mijn mede DBB'ers hier in?

Ik heb de Filmpjes niet bekeken. Maar het is waar. Stap voor stap gaan we voorbij de controle in 1984. Alleen achter je voordeur, op eigen terrein kun je een soort van privacy hebben. Maar dat werkt alleen goed als je veel grond hebt.

Beetje bij beetje 🤏

Dat hebben we genoeg gezien de afgelopen jaren. Eerst het land in lockdown zetten, tienduizenden ondernemers hun inkomsten wegnemen, mensen hun vrijheid ontnemen met avondklokken, om vervolgens de barmhartige held uit te hangen door beetje bij beetje wat restricties op te heffen. En dan op tv via de spreekpoppen van het regime te horen krijgen dat we super dankbaar moeten zijn voor dit gebaar. Rutte de barmhartige.

En de schaapjes roepen al klappend vrolijk in koor; dank je wel Rutte! Bedankt dat je ons door deze crisis leidt. Ontzettend bedankt dat we weer onze familieleden mogen opzoeken met max 2 personen, met mondkapje, op 1,5 meter, tijdens kerst.
Dit is precies wat polariserende taal is. Je bent nu je mening aan het doordrammen. Schaapjes, spreekpoppen... Nee joh.

Mijn mening doordrammen omdat ik mensen van de staatsomroep (NPO) spreekpoppen van de staat noem?
Lachen dit joh, ik kijk het niet niet eens meer maar vermaak me met de reacties eronder. dat je voor zo weinig geld je ziel verkoopt als 'journalist'.

Er is een nieuw narratief(oud narratief in nieuw jasje). Langzaamaan wil de overheid ook een handje hebben in hoe jij je kinderen (vooral je zoons ) opvoed.

Alle mannen zijn slecht.

Er is een nieuw narratief(oud narratief in nieuw jasje). Langzaamaan wil de overheid ook een handje hebben in hoe jij je kinderen (vooral je zoons ) opvoed.

Alle mannen zijn slecht.
Wat een bullshit met alle mannen zijn slecht. 't is toch bijna een gegeven dat 't gros van de jonge knaapjes zich niet normaal weet te gedragen richting meisjes en dat ook meisjes niet lijken te weten hoe zich een beetje classy te gedragen? Ik ben een aantal jaar portier geweest in een tent waar op sommige avonden kinderen tussen de 12 en 15 komen en serieus, de shit die je dan hoort en ziet maakt bijna dat je de volgende ochtend een afspraak maakt voor een sterilisatie hoor.

Net als al de minderjarigen die elkaar neersteken tegenwoordig. Je maakt mij niet wijs dat dat niet een stukje opvoeding is. Of meer het gebrek aan opvoeding.

Volledig daarin met je eens hoor.

Verantwoordelijkheid ligt bij de jongens en meisjes. Vaders en moeders.

Dan is er ook nog de omgevingsfactor.

En dan breng ik het maar lullig : er lopen hier mensen rond vanuit extreem patriarchale culturen waar het oké is om een vrouw als trash te behandelen. En dat mag best benoemd worden.

Ook het doorstrepen van protect your daughters en nadruk op educate your sons. Dat gaat gewoon mis.

Ik ben een groot advocaat van zelfvertrouwen en assertiviteit van meisjes te vergroten door middel van zelfverdediging.

Er spelen hier zoveel factoren mee , meer dan 'educate your sons' kan fixen.

Wat een bullshit met alle mannen zijn slecht. 't is toch bijna een gegeven dat 't gros van de jonge knaapjes zich niet normaal weet te gedragen richting meisjes en dat ook meisjes niet lijken te weten hoe zich een beetje classy te gedragen? Ik ben een aantal jaar portier geweest in een tent waar op sommige avonden kinderen tussen de 12 en 15 komen en serieus, de shit die je dan hoort en ziet maakt bijna dat je de volgende ochtend een afspraak maakt voor een sterilisatie hoor.

Net als al de minderjarigen die elkaar neersteken tegenwoordig. Je maakt mij niet wijs dat dat niet een stukje opvoeding is. Of meer het gebrek aan opvoeding.
Het magische toverwoord is hier Marokkaan.

Dat de helft van de vrouwen het afgelopen jaar slachtoffer van sexueel grensoverschrijdend gedrag is geworden geloofd toch helemaal niemand? Iedereen wilt tegenwoordig slachtoffer zijn. Je kan iemand niet aankijken zonder diegene slachtoffer ergens van te maken.

Studenten vinden zelfs tegenwoordig dat ze slachtoffer zijn omdat tentamens te moeilijk zijn.

Laatst bewerkt:
Dat de helft van de vrouwen het afgelopen jaar slachtoffer van sexueel grensoverschrijdend gedrag is geworden geloofd toch helemaal niemand?
Ik niet. Mijn vrouw en 2 dochters heb ik er nooit over gehoord. de jongste meid is nog niet op die leeftijd.
Mijn oudste dochter en mij vrouw vertellen mij alles(soms teveel :d)

Terug
Naar boven