XXL Nutrition

Controlestaat en Sociaal Krediet Systeem

Op papier willen ze van alles. Tegenstrijdig is het wel met veel van hun stemmingen op moties. Maar dat is bij heel veel partijen/lieden op het moment. Ook bij (heil) Omtzigt en BVNL. Overigens niks nieuws, die programma's van die partijen komen in ons land toch zelden uit met de versplintering die wij hebben. Het is compromis, na compromis na afvlakking. De kiezer krijgt in elk geval nimmer waar ze voor stemmen.

Als je puur hierop af zou gaan; https://ja21.nl/standpunten/eu dan zou je denken, ja ben ik het wel mee eens. Maar kijkende naar hun stemgedrag is het een wassen Nee21 neus.
Jij hebt het heel vaak over stemgedrag is er een site waar je dat allemaal overzichtelijk terug kan vinden?

• Like
Waarderingen: Vonk
Kijk, de bekering is begonnen, welkom bij de gecontroleerde oppositie!

Omtzigt heeft wel tegen de Pensioenwet gestemd, de SGP voor. Wat hebben de Mannenbroeders daar voor deal uitgesleept?

De SGP, de pastoren onder de gelovige partijen. Need to say more? :o

Die had ik al gevonden, maar graag heb ik iets overzichtelijkers, het liefst gelijk met een vergelijking met de verschillende programma’s.

Dat is er niet echt geloof ik, ik heb het nog niet kunnen vinden in elk geval. Maar sporadisch de stemmingen volgen is al genoeg voor een redelijk beeld. Zijn maar weinig partijen die hun partijprogramma nastreven.

Kijk, de bekering is begonnen, welkom bij de gecontroleerde oppositie!

Omtzigt heeft wel tegen de Pensioenwet gestemd, de SGP voor. Wat hebben de Mannenbroeders daar voor deal uitgesleept?
Degenen die tegen de Pensioenwet zijn, willen die dan de huidige situatie behouden, of is er wel iets anders nodig, maar dan niet wat er nu op tafel ligt?

Degenen die tegen de Pensioenwet zijn, willen die dan de huidige situatie behouden, of is er wel iets anders nodig, maar dan niet wat er nu op tafel ligt?

Dat hele pensioengeneuzel interesseert me geen reet. Toen ik 25 was en hoorde dat je er verplicht aan deel moet nemen, of anders bij een D66 of CDA rechter moest aangeven waarom jij vond dat je daar niet aan deel hoefde te nemen, was voor mij reden genoeg om destijds al niet te geloven in het pensioenstelsel. Zelfs toen was al duidelijk dat die enorme vergrijzing ervoor zou zorgen dat het een onhoudbaar systeem was. Los van alle perikelen rondom hoog risico beleggingen die in de jaren erna zouden volgen. Gelukkig heb ik een werkgever die 2/3e van dat geld voor mij in die bodemloze put deponeert :)

Dat hele pensioengeneuzel interesseert me geen reet. Toen ik 25 was en hoorde dat je er verplicht aan deel moet nemen, of anders bij een D66 of CDA rechter moest aangeven waarom jij vond dat je daar niet aan deel hoefde te nemen, was voor mij reden genoeg om destijds al niet te geloven in het pensioenstelsel. Zelfs toen was al duidelijk dat die enorme vergrijzing ervoor zou zorgen dat het een onhoudbaar systeem was. Los van alle perikelen rondom hoog risico beleggingen die in de jaren erna zouden volgen. Gelukkig heb ik een werkgever die 2/3e van dat geld voor mij in die bodemloze put deponeert :)
Ik snap dat je heel erg sceptisch bent, maar de voorstellen voor het nieuwe stelsel passen denk ik beter bij jouw wensen dan wat we nu hebben.

• Like
  • Topic Starter Topic Starter
Ik snap dat je heel erg sceptisch bent, maar de voorstellen voor het nieuwe stelsel passen denk ik beter bij jouw wensen dan wat we nu hebben.

Daar lijkt het inderdaad wel op, dus in beginsel ok, maar ik zie de inlegvellen al weer klaar liggen.
Niet om nou persé sceptisch of zuur te doen, maar zo gaat het voortdurend.

• Like
Ik vind ON nog steeds geen meerwaarde, maar een boete snap ik niet echt.

maar een boete snap ik niet echt.

Dit is een goed voorbeeld van selectief sancties opleggen, op basis van meten met 2 maten.

"1984" als handleiding om andersdenkenden de mond te snoeren d.m.v. "re-education wrongthink" en dreiging tot afnemen van licentie.

Alleen al het feit dat dit onder de aandacht wordt gebracht door nota bene een politiek magazine uit Australië, spreekt boekdelen!

"1984" als handleiding om andersdenkenden de mond te snoeren d.m.v. "re-education wrongthink" en dreiging tot afnemen van licentie.

Alleen al het feit dat dit onder de aandacht wordt gebracht door nota bene een politiek magazine uit Australië, spreekt boekdelen!
Dat laatste vind ik zo gek nog niet.

JBP zit regelmatig bij de Australische zender SKY en The Spectator is een Brits politiek blad, waarvan de Australische editie daar Australisch politiek nieuws aan toevoegt.

SKY en The Spectstor hebben beide een conservatieve signatuur.

Het artikel is, denk ik zonder het gelezen te hebben, ook een aanklacht tegen het 'Canada van Trudeau' en het heersende deugende gedachtegoed.

Dat gezegd: 1984 is not supposed to be a manual!

Ze small window is inmiddels ze never ending wishing well geworden.

Dat laatste vind ik zo gek nog niet.

JBP zit regelmatig bij de Australische zender SKY en The Spectator is een Brits politiek blad, waarvan de Australische editie daar Australisch politiek nieuws aan toevoegt
SKY en The Spectstor hebben beide een conservatieve signatuur.
Het artikel is, denk ik zonder het gelezen te hebben, ook een aanklacht tegen het 'Canada van Trudeau' en het heersende deugende gedachtegoed.
3x correct

Wat ze nu proberen te doen met Jordan Peterson, is een van de vele voorbeelden van "targeted harassment".
En alvast maar weer voor de duidelijkheid: Dat is een conclusie die volledig los staat van wat ik persoonlijk van hem en zijn standpunten vind.

Dat gezegd: 1984 is not supposed to be a manual!

"It is supposed to be on the fictional bookshelf, not realism"

Laatst bewerkt:
:aluhoedje:

Goede uitleg en gesprek over wat ons te wachten staat mbt de CBDC.

Terug
Naar boven