AndroidHealthClinic

Controlestaat en Sociaal Krediet Systeem

Dat de helft van de vrouwen het afgelopen jaar slachtoffer van sexueel grensoverschrijdend gedrag is geworden geloofd toch helemaal niemand?

Ik geloof wel dat meer dan de helft van de vrouwen tijdens het uitgaan een keer ongewenst op de bil is getikt.

Het is net een apenkooi af en toe.

Dat de helft van de vrouwen het afgelopen jaar slachtoffer van sexueel grensoverschrijdend gedrag is geworden geloofd toch helemaal niemand? Iedereen wilt tegenwoordig slachtoffer zijn. Je kan iemand niet aankijken zonder diegene slachtoffer ergens van te maken.

Studenten vinden zelfs tegenwoordig dat ze slachtoffer zijn omdat tentamens te moeilijk zijn.
Voor zoiets wordt natuurlijk in bepaalde delen van 't land geïnterviewd. Maar ik geloof wel dat het erg veel is. Grensoverschrijdend gedrag is ook stiekem in 't voorbijgaan even je hand onder 't rokje/jurkje van een meisje stoppen tijdens 't stappen en dergelijke he. Ongewenste aanrakingen en noem 't maar op.

Dit is weer zo links feministisch onderzoek waaruit blijkt dat mannen slecht zijn en feministisch heropgevoed dienen te worden, vanaf jonge leeftijd.

Laat je niks wijsmaken. Zolang Marokkaanse jongeren massaal blanke vrouwen lastig vallen, en dit probleem niet benoemt wordt, neem ik al deze onderzoeken niet serieus.

Hoop niet dat ze een ex van mij niet meenemen in de statistieken .

Dat ging zo van " Nee Nee" naar "je bent zo ondeugend" wink wink naar "Neeeooewaaaah daddy🫱"

Er is een nieuw narratief(oud narratief in nieuw jasje). Langzaamaan wil de overheid ook een handje hebben in hoe jij je kinderen (vooral je zoons ) opvoed.

Alle mannen zijn slecht.
De ouders van nu zijn opgegroeid in een ander tijdsbeeld. Eerst moeten zij zelf beschikken over goede basiskennis over genderongelijkheid en stereotypen. Alleen vanuit die kennis kun je anderen helpen om ongewenste patronen te doorbreken.”
Haha piss off. Met je genderfluide heropvoedings bullshit.

In mijn tijd kwam dit helemaal niet voor op de plekke waar wij uitgingen. Incidenten daar gelaten, maar 50%? Niet eens 5%. Bij ons op school kwam dit niet voor (behalve met 1 leraar informatica die later ontslagen is). Maar met 1 doelgroep was het altijd raak als je uitging, met die groep was het altijd overal raak.
"Hey meisje, hey meisje, hey h**r."

Dit is weer zo links feministisch onderzoek waaruit blijkt dat mannen slecht zijn en feministisch heropgevoed dienen te worden, vanaf jonge leeftijd.

Laat je niks wijsmaken. Zolang Marokkaanse jongeren massaal blanke vrouwen lastig vallen, en dit probleem niet benoemt wordt, neem ik al deze onderzoeken niet serieus.
Op een forum als dit mag je inderdaad je ( al dan niet discriminerende) mening op zo'n manier uiten. In een krant of whatever mag dat helaas niet en kan 't ook niet tenzij je er oké mee bent dat je de rest van je leven beveiliging van de DKDB/BSB nodig hebt.

Het gaat er ook niet om door welke groep jongeren het gedaan wordt in dit onderzoek. Het gaat erom dat het merendeel van de dames sexueel overschrijdend lastig gevallen wordt en dat ouders van jonge jongens daar wel degelijk invloed op hebben. Of die ouders nou Marokkaans, Peruviaans of Swahili zijn boeit hier niet.

Het aard van het beestje wordt in zulke linkse onderzoeken vaak nog wel is achterwegen gelaten, maar laten we eerlijk zijn als je de afgelopen decennia niet onder een steen hebt geleefd dan zie je toch dat voornamelijk de noord Afrikaanse culturen hier voor de meeste ellende zorgen. Maar dit wordt nooit benoemd en als het bekend is wordt het zelf nog onder het tapijt geveegd.

Op een forum als dit mag je inderdaad je ( al dan niet discriminerende) mening op zo'n manier uiten. In een krant of whatever mag dat helaas niet en kan 't ook niet tenzij je er oké mee bent dat je de rest van je leven beveiliging van de DKDB/BSB nodig hebt.

Het gaat er ook niet om door welke groep jongeren het gedaan wordt in dit onderzoek. Het gaat erom dat het merendeel van de dames sexueel overschrijdend lastig gevallen wordt en dat ouders van jonge jongens daar wel degelijk invloed op hebben. Of die ouders nou Marokkaans, Peruviaans of Swahili zijn boeit hier niet.
Typisch gevalletje van iedereen aanpakken zeg jij en niet alleen de mensen waar het om draait

A het is niet discriminerend en B als je een probleem wilt aanpakken is het handig om de oorzaak te benoemen.

Het maakt al het verschil. Als 1 doelgroep keer op keer de oorzaak van problemen is, dan ga je niet de andere doelgroepen lastig vallen dat hun kinderen zogenaamd heropgevoed dienen te worden omdat ze deel van het probleem zijn.

A het is niet discriminerend en B als je een probleem wilt aanpakken is het handig om de oorzaak te benoemen.

Het maakt al het verschil. Als 1 doelgroep keer op keer de oorzaak van problemen is, dan ga je niet de andere doelgroepen lastig vallen dat hun kinderen zogenaamd heropgevoed dienen te worden omdat ze deel van het probleem zijn.
Als je wel mag zeggen dat het aan een specifiek geslacht ligt kan je het net zo goed verder differentiëren.

Ik niet. Mijn vrouw en 2 dochters heb ik er nooit over gehoord. de jongste meid is nog niet op die leeftijd.
Mijn oudste dochter en mij vrouw vertellen mij alles(soms teveel :d)
Vraag het ze eens. Best kans dat het zo vaak voor komt, dat ze er niet meer gek van opkijken

Op festivals die ik bezoek en waar de bezoekers overwegend roomblank zijn gebeurt dit ook.

Dat het merendeel van de vrouwen slachtoffer is, wil niet zeggen dat het merendeel van de mannen een dader is.

Wel is er een devaluatie op de begrippen lastig vallen en aanranden. Tegenwoordig kan een opmerking al lastig vallen zijn en wordt kijken al gelijkgesteld met aanranden.

Terug
Naar boven