Fitness Seller

Coronavirus

Ga ff gezellig bij je bovenburen op de koffie.
Zat ik ook al aan te denken (serieus). En dan ff flink z'n bek volniezen.

Ben wel benieuwd naar een update weer. Toch wel één van de beste topics die DBB ooit gekend heeft. En dat is geeneens sarcastisch bedoeld.
Ben net terug van een maandje vakantie. Tot nu toe nergens last van. Die vogel is volgens mij dood want ik hoor niks meer. Goede thuiskomer.

Tencent may have accidentally leaked real data on Wuhan virus deaths

Screenshot_20200206-081610_Chrome.jpg

TAIPEI (Taiwan News) — As many experts question the veracity of China's statistics for the Wuhan coronavirus outbreak, Tencent over the weekend seems to have inadvertently released what is potentially the actual number of infections and deaths, which were astronomically higher than official figures.

Nep of echt? Who knows. Maar dat de getallen van de Chinese overheid totaal niet kloppen is immers wel duidelijk. Simpel, vanwege zulke data zet je niet 100 miljoen mensen in lockdown en sloop je tevens je economie.

Dat lijkt mij onrealistisch hoog. Als Dat waar zou zijn gaat China wel van de map geveegd worden. Als ze niet in lockdown gaan slopen ze de hele wereld.

Laatst bewerkt:
Screenshot_20200206-114946_Tinder.jpg
Screenshot_20200206-120930_Tinder.jpg

Zelfs mijn favo app is infected =(. Wel sad als je even rond kijkt. Zitten aantal leuke dames tussen.

Screenshot_20200206-115108_Tinder.jpg

Dat lijkt mij onrealistisch hoog. Als Dat waar zou zijn gaat China wel van de map geveegd worden. Als ze niet in lockdown gaan slopen ze de hele wereld.

Gelukkig beginnen ze met zichzelf. Je mag Chinezen niet discrimineren, maar je mag toch wel zeggen dat het er een onhygiënische toestand is.
Niet alleen de markt, maar ook de dingen die zij denken te kunnen eten.
Hoe vaak mag china dit nog doen ?

Gelukkig beginnen ze met zichzelf. Je mag Chinezen niet discrimineren, maar je mag toch wel zeggen dat het er een onhygiënische toestand is.
Niet alleen de markt, maar ook de dingen die zij denken te kunnen eten.
Hoe vaak mag china dit nog doen ?
Inderdaad laats filmpjes gezien die vreten werkelijk alles Die markten daar zo vies honden wat dood geslagen worden levende muizen slangen vleermuizen Alles vreten ze daar Vieze mensen zijn het en hier lopen ze met een mondkapje op

Inderdaad laats filmpjes gezien die vreten werkelijk alles Die markten daar zo vies honden wat dood geslagen worden levende muizen slangen vleermuizen Alles vreten ze daar Vieze mensen zijn het en hier lopen ze met een mondkapje op
Waarom zou het eten van andere dieren dan wij hier in het westen gewend zijn per se smerig zijn?

Waarom zou het eten van andere dieren dan wij hier in het westen gewend zijn per se smerig zijn?

Ik heb niet het idee dat die dieren voor consumptie worden gefokt. Ook geloof ik niet dat er op ziektes in het vlees wordt gekeurd.
Dat ze hond eten maakt mij niet uit, ik denk dat ik mijn hond ook ga opeten als hij klaar is met leven. Maar ik laat het vlees wel even controleren. I love (mai) dog.
PS ik ben zwaar fan van Naked and afraid en Alone, survival op en top en eten wat je vind, maar om dat tot cultuur te verheffen met zo'n 1 miljard, dat is niet gezond.

Ik heb niet het idee dat die dieren voor consumptie worden gefokt. Ook geloof ik niet dat er op ziektes in het vlees wordt gekeurd.
Dat ze hond eten maakt mij niet uit, ik denk dat ik mijn hond ook ga opeten als hij klaar is met leven. Maar ik laat het vlees wel even controleren. I love (mai) dog.
PS ik ben zwaar fan van Naked and afraid en Alone, survival op en top en eten wat je vind, maar om dat tot cultuur te verheffen met zo'n 1 miljard, dat is niet gezond.
Wat is het maximum aantal dan?

Dat ze het eten is tot daar aan toe. Waarom er zoveel katten/honden/varkens/ratten/whatever levend gekookt/gefilt/gegasbrandert moeten worden is me niet helemaal duidelijk. Als een virusje daar nu een miljard keer karma voor gaat geven zal ik er geen traantje om laten.

Waarom er zoveel katten/honden/varkens/ratten/whatever levend gekookt/gefilt/gegasbrandert moeten worden is me niet helemaal duidelijk.
Hoeveel? Uit mijn ervaring van 2 maanden rondreizen in China is er maar een klein gebied waar de bekende praktijken van de Facebook-videos gebeuren. Evenals het eten van honden en katten, de meeste Chinezen zijn er zelf op tegen. In ieder geval in het oosten van het land in Beijing, Shanghai en de omgeving. Ben helaas de naam kwijt van het gebied, Chinese namen zijn niet al te makkelijk te onthouden.

Hoeveel? Uit mijn ervaring van 2 maanden rondreizen in China is er maar een klein gebied waar de bekende praktijken van de Facebook-videos gebeuren. Evenals het eten van honden en katten, de meeste Chinezen zijn er zelf op tegen. In ieder geval in het oosten van het land in Beijing, Shanghai en de omgeving. Ben helaas de naam kwijt van het gebied, Chinese namen zijn niet al te makkelijk te onthouden.
Hoe klein? Gebeurt buiten China ook wel daar niet van.

En komen die filmpjes op facebook ja? Dacht alleen liveleak en gore sites enzo.

Hoe klein? Gebeurt buiten China ook wel daar niet van.

En komen die filmpjes op facebook ja? Dacht alleen liveleak en gore sites enzo.
Het was of een provincie of een stad. Helaas komen ze ook op Facebook, zie ze zo nu en dan wel langskomen door mensen die een boze comment achterlaten.

Ik vond kikkers, zijderupsen, sprinkhanen en krekels niet onaardig. Slang was niet echt boeiend. De muizen die op de menukaart stonden hadden ze helaas niet op dat moment.

Gelukkig gaan wij in de bio-industrie hier wel volkomen met normaal dieren om.

• Like
Waarderingen: BB_
Terug
Naar boven