Fitness Seller

Coronavirus

959 vandaag

Spanje 1500 nieuwe besmettingen in één dag :roflol:

giphy.gif

Een makkelijk te verstane uitleg van waarom de maatregelen worden gedaan, hetgeen mijn ouders nu maar pas eindelijk snappen met hun "ziek wordt ik toch als ik pech heb"-nonargument.

1584195781861.png

Italie 2500 laatste paar dagen.

En gezien de aantal testen kunnen we verwachten dat slechts 5-10% van de gevallen daadwerkelijk getest is.

Hier idem...Rivm meldt dat mensen met milde klachten niet meer getest worden; vnl de risicogroepen. Heeft NL echt zo weinig testkits of is het om cijfers kunstmatig laag te houden? :shrug:

Hier idem...Rivm meldt dat mensen met milde klachten niet meer getest worden; vnl de risicogroepen. Heeft NL echt zo weinig testkits of is het om cijfers kunstmatig laag te houden? :shrug:

Nee Karen, het heeft gewoon geen nut meer buiten voor triatiedoeleinden. Het virus zit hier al, als je het nog niet doorhebt.

Wat heb je er aan als je weet dat je het hebt? Die tijd kan beter besteed worden aan mensen die er daadwerkelijk wat aan hebben.

Terug
Naar boven