Fitness Seller

Coronavirus

Nee Karen, het heeft gewoon geen nut meer buiten voor triatiedoeleinden. Het virus zit hier al, als je het nog niet doorhebt.
Wat heb je er aan als je weet dat je het hebt? Die tijd kan beter besteed worden aan mensen die er daadwerkelijk wat aan hebben.

Dan was ik niet duidelijk...de cijfers an sich boeien mij geen ruk, was alleen benieuwd naar de achterliggende reden (zeker in verschil met andere landen). That's all.

Hier idem...Rivm meldt dat mensen met milde klachten niet meer getest worden; vnl de risicogroepen. Heeft NL echt zo weinig testkits of is het om cijfers kunstmatig laag te houden? :shrug:

We zijn niet meer op een punt waar testen veel zin heeft.
Er is spraken van ongecontrolleerde verspreiding in de maatschappij, daar valt niet tegenop te testen.

Testen bewaren voor risicogroepen en belangerijke mensen zoals in de zorg.

Bij ons in het ziekenhuis wordt personeel ook niet meer getest.

Maat van mij heeft 2 dagen pijn in borststreek en hoest zich de t*fus.
Belt dokter, die man komt aan in pak en zegt: 'eu ja de coronatesten zijn op, blijf maar weekje in zelf quarantaine'

Party over jongens.
Pepper your anus.

Bij mijn ex op de afdeling (verpleeghuis) zijn gisteren 2 patiënten overleden aan corona achtige klachten, maar de arts vond dat testen afgelopen week toch geen zin meer had (omdat het al aflopend was). Daar gaan ze vandaag kijken of er hier en daar misschien toch beter besmet verpleegd kan worden...

Bij mijn ex op de afdeling (verpleeghuis) zijn gisteren 2 patiënten overleden aan corona achtige klachten, maar de arts vond dat testen afgelopen week toch geen zin meer had (omdat het al aflopend was). Daar gaan ze vandaag kijken of er hier en daar misschien toch beter besmet verpleegd kan worden...
Hoe oud als ik vragen mag?

In de VS zouden de nabestaanden een rechtszaak aanspannen tegen zo'n pannenkoek. Dat mis ik hier soms wel een beetje.

Vandaag geleerd dat mensen niet van aubergines houden.

Zal ik jou eens laten verdwijnen? :mad:
come at me gif.gif

Terug
Naar boven