Vieze jij
Huge Freak
- Waardering
- 9.714
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 130kg
- Vetpercentage
- 14%
dit ,om paniek ,hamsteren en instorting van de economie tegen te gaan
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het wordt tijd dat alle gyms ook sluiten in Nederland![]()

Ik hoop het, ik wil niet alleen lijdenDat gaat niet lang meer duren. Let maar op mijn woorden
Denk volgende week ergens.Dat gaat niet lang meer duren. Let maar op mijn woorden
Nee Karen, het heeft gewoon geen nut meer buiten voor triatiedoeleinden. Het virus zit hier al, als je het nog niet doorhebt.
Wat heb je er aan als je weet dat je het hebt? Die tijd kan beter besteed worden aan mensen die er daadwerkelijk wat aan hebben.
Hier idem...Rivm meldt dat mensen met milde klachten niet meer getest worden; vnl de risicogroepen. Heeft NL echt zo weinig testkits of is het om cijfers kunstmatig laag te houden?![]()
Omdat het geen nut heeft om mensen te testen die niet in de risicogroep zitten?Dan was ik niet duidelijk...de cijfers an sich boeien mij geen ruk, was alleen benieuwd naar de achterliggende reden (zeker in verschil met andere landen). That's all.
Hoe oud als ik vragen mag?Bij mijn ex op de afdeling (verpleeghuis) zijn gisteren 2 patiënten overleden aan corona achtige klachten, maar de arts vond dat testen afgelopen week toch geen zin meer had (omdat het al aflopend was). Daar gaan ze vandaag kijken of er hier en daar misschien toch beter besmet verpleegd kan worden...
In de VS zouden de nabestaanden een rechtszaak aanspannen tegen zo'n pannenkoek. Dat mis ik hier soms wel een beetje.
Ik zie dat soort dokters liever verdwijnen.Rechtszaken aanspannen na zo'n situatie, dat is pas pannenkoek.
Helemaal niet, of op bepaalde plaatsen?Vandaag geleerd dat mensen niet van aubergines houden.
Zal ik jou eens laten verdwijnen?Ik zie mensen die niet weten waar ze het over hebben, om vervolgens mensen voor de rechter te slepen, daarmee iedereens tijd en geldt te verspillen liever verdwijnen.